Літаки Антонова.
preacher:
Для пасажирських не меньш важлива економічність.
Даруйте але в списку 10 найнадійніших літаків лише Бойнги, Арбузи і один Дункан Маклауд. :-)
Це не каже що Ани ненадійні, просто літають зазвичай в інших умовах, і обслуговування в них зовсім інше.
Таки да, обслуговування на заході теж має значну частку платні робітників, щоб коли вони обслуговують техніку, не думали про те як нагодувати родину і чим оплатити комірне.
preacher:
Немало людей знаючи що в Ірані збирають Ан-140, думають що це далеко і яке нам до того діло.
В той час як IrAn-140 збирають приблизно так:
preacher:
До 2012 року було зібрано 14 машин.
Перечень самолетов типа IrAn-140 (IrAn-140-100), выпущенных иранской авиастроительной компанией HESA (г.Исфахан)
Сер. номер HESA Рег. номер Тип, дата 1-го полета Примечание
1 90-01 EP-SFD IrAn-140, 04.02.2001 Авария 12.08.2005 г., отремонтирован «HESA Airlines»
2 90-02 2201 IrAn-140, 17.03.2003 Авиакомпания «Police Aviation»
3 90-03 2202 IrAn-140, 11.02.2005 Авиакомпания «Police Aviation»
4 90-04 EP-SFG IrAn-140-100, 01.2007 Катастрофа 15.02. 2009 г.
5 90-05 EP-GPA IrAn-140-100, 03.2008 Авиакомпания «HESA Airlines» Катастрофа 10.8.2014 г.
6 90-06 EP-GPB IrAn-140-100, 10.2008 Авиакомпания «HESA Airlines»
7 90-07 IrAn-140-100, 05.2011 «HESA Airlines», предполагался экспорт в Сьерра Леоне
8 90-08 IrAn-140-100, Фюзеляж доставлен из Харькова в Исфахан в 2010 г.,
9 90-09 EP-GPC IrAn-140-100, 03.2009 Фюзеляж доставлен 18.12.2007, авиакомпания «HESA Airlines»
10 90-10 EP-GPD IrAn-140-100, 03.2012 Фюзеляж доставлен 07.04.2008, авиакомпания «HESA Airlines»
11 91-01 IrAn-140-100 Фюзеляж доставлен
12 91-02 EP-GPF IrAn-140-100, 10.2012 Доставлен 14.08.2008, «HESA Airlines», экспорт в Сьерра Леоне
13 91-03 IrAn-140-100 2010
14 IrAn-140-100
Фюзеляж збирали в Харкові і доставляли в Іран.
командор:
Легше за все продати такий літак на внутрішньому ринку, бо самим собі продати легше ніж сусіду.
Вы глубоко ошибаетесь.Люди у которых есть деньги покупают продукт мирового качества,а у кого их нет или мало покупает бушный автомобиль известного производителя,но никак не ЛАНОС.И это не смотря на чудовищные пошлины,которые якобы защищают внутреннего производителя,самые яркие представители которого ездят на приличных авто,как и дети их тоже.
preacher:
Цитата: командор от 02.01.2017, 16:22:31 pm
Легше за все продати такий літак на внутрішньому ринку, бо самим собі продати легше ніж сусіду.
Вы глубоко ошибаетесь.Люди у которых есть деньги покупают продукт мирового качества,а у кого их нет или мало покупает бушный автомобиль известного производителя,но никак не ЛАНОС. И это не смотря на чудовищные пошлины,которые якобы защищают внутреннего производителя,самые яркие представители которого ездят на приличных авто,как и дети их тоже.
В тому посту мова йшла якраз про якісний економічний літак.
І давайте не переходити на товари широкого вжитку, до яких літак ніяк не належить.
Ви порівнювали раніш Ланос з китайським автопромом, але якщо порвнювати Ан-24/26 з його стовідсотковим китайським аналогом Ма-60, то напевно розвалювання при приземленні кількох штук читко вказує на те, що українські літакі набагато надійніше.
Так ось, європейці саме так і поступають, вони виробляють А400, який як би пом'якше сказати - далеко не військово-транспортний. Самі це виробляють, і самі в себе це купують. Навіщо - то вже інше питання.
Які літаки будуть купувати приватні компанії в Україні - то особиста справа їх власників. А ось МЧС, МО, МОЗ, НГ, НП і такі інші мінестерства і державні організації можуть купувати саме українські літаки.
Бо саме на території України цим літакам може бути забезпечине якісне обслуговування, якісний ремонт, якісні запчастини. Тобто в тому числі безаварійні часи нальоту які враховуються в рейтингах найбільш надійних літаків.
Навигация