Літаки Антонова.
preacher:
Цитата: Кацо от 31.12.2016, 12:06:26 pm
Какой "внутренний рынок самолетов" - его у нас нет от слова "вообще", наши немногочисленные авиакомпании вполне устраивает то что есть...
Розумієте, є суттєва різниця між економікою країни і її бюджетом, між ринком і купівельною спроможністью на цьому ринку. Купівельна спроможність на цьому ринку впала після розвалу союзу, а потім невдалими новаціями в економіці її весь цей час добивали.
То навіщо в Україні добивали купівельну спроможність?
Просто порахуйте скільки літаків треба щоб в Україні нормально працювали всі ті відомства яки зазвичай використовують авіцію? Для цього треба порівняти кількість літаків і гвинтокрилів в країнах з нормальною економікою з тим, що використовують в Україні зараз. Наше авіабудівництво можливо заповнило би наш ринок років за 20, але вже тоді потрібно булоби переходити на інший технологічний рівень і заповнювати ринок вже новими літаками.
Так живе весь розвинений світ, - а Україні напевно туди не треба?
командор:
Для присутствия на внутреннем рынке необходим продукт не только дешевый ,но и качественный.Сегодня ни одна компания мира не эксплуатирует новые самолеты разработки АН.И не будет в силу качества самого продукта.
Компании массово закупают или берут в лизинг более качественные самолеты.
Можно попробовать обложить их пошлинами и налогами,но от этого ЛАНОС не станет даже средним китайским автомобилем.
preacher:
Цитата: командор от 31.12.2016, 16:45:49 pm
Для присутствия на внутреннем рынке необходим продукт не только дешевый ,но и качественный. Сегодня ни одна компания мира не эксплуатирует новые самолеты разработки АН.И не будет в силу качества самого продукта.
Компании массово закупают или берут в лизинг более качественные самолеты.
Можно попробовать обложить их пошлинами и налогами,но от этого ЛАНОС не станет даже средним китайским автомобилем.
Це вже інша розмова.............
Звісно так не вийде, бо навіть якщо запропонувати дешевий і якісний, то все одно нема кому буде на ньому літати. Все на кінцевому етапі впирається в кінцевого споживача - в цьому ключ.
Іншими словами продаючи дешевий літак за кордон ми не отримуємо достатньо прибутку щоб тримати виробництво на світовому рівні, а податків з прибутку буде недостатньо щоб платити платнью вчителям і медикам і мати гарні дороги. Тобто літак має достатньо коштувати і відповідно бути якісним.
Легше за все продати такий літак на внутрішньому ринку, бо самим собі продати легше ніж сусіду. Адже держава і регулює внутрішній ринок і виробляє літаки.
То в чому підвох?
В усіх світових цінах на товар закладена велика частка на платню всим тим хто виробив цей товар!
Це для того щоб було кому цей товар купити - без цього ніяка економіка не працює взагалі.
А ми саме так і живимо - світові ціни на більшість товарів і навіть вище, а внутрішнього покупця НЕМА!
Тому товаром демпінгують назовні, і навіть з цих прибутків в виробництво вкладають тільки копійки.
Тобто ця система апріорі нормально працювати не може, і не змінивши систему заможною держава не буде.
петро нестеров:
а за счет чего наши самолёты дешёвые ? материалы по мировым ценам а рабочая сила за копейки
вершок:
Головний критерій якості літака - надійність.
АНи - надійні!
Для вантажних літаків важлива економіка.
Головне -собівартість «тонокілометра»
Навигация