Літаки Антонова.
командор:
"А ось внутрішня економічна політика таки робить свою ганебну справу."
Пречер.
К сожалению эти люди взялись теперь за литакобудування.
Автобудування они уже улучшили:http://first-gear.in.ua/2015/10/ukraina-zanyala-poslednee-mesto-v-mire-po-kolichestvu-proizvedennyx-avto/.
Заодно попробуйте вспомнить численность флота ЧМП.
Лучше бы они делали детей.
JIG:
Preacher. Почитайте воспоминания Вовнянко , что было сделано для запуска в производство Ан-124/225 и поймите какой БРЕД несет Коцюба о том что они собираются второй Ан-225
http://www.buran.ru/htm/memory55.htm#2
Кацо. Кстати здесь же можно прочитать о материалах, их свойствах и особенностях производства
Кацо:
Цитата: JIG от 13.08.2016, 18:58:44 pm
Кацо. Кстати здесь же можно прочитать о материалах, их свойствах и особенностях производства
Спасибо, очень познавательно!
preacher:
Цитата: командор от 13.08.2016, 16:24:32 pm
К сожалению эти люди взялись теперь за литакобудування.
Жити без надії неможливо, тому треба мати надію, тому "без наії таки сподіваюсь".
Цитата: командор от 13.08.2016, 16:24:32 pm
Заодно попробуйте вспомнить численность флота ЧМП.
Лучше бы они делали детей.
Численність ЧМП краще не вспоминати - не корисно для мізків. :-)
Навряд чи краще, тому що почали би бистріше розмножуватись.
-
Цитата: JIG от 13.08.2016, 18:58:44 pm
Preacher. Почитайте воспоминания Вовнянко , что было сделано для запуска в производство Ан-124/225 и поймите какой БРЕД несет Коцюба о том что они собираются второй Ан-225
[url]http://www.buran.ru/htm/memory55.htm#2[/url]
Наскількі мені відомо консолі крила умовно в сборі, а це значить що добудувати літак можливо, хоч і трохи напружившись. Навіть серійне виробництво можливо налагодити, проте це нікому непотрібно. Кількість грузів в світі, які треба перевозити саме цим літаком - кілька штук на рік. А просто щоб були, можуть дозволити собі США, Європа, Китай, можливо росія но хто ж їй дасть. Можуть дозволити не значить що їм це потрібно.
Україні треба добудувати цей літак, тому що з часм він перетвореться на брухт, - тому дешевше і вигідніше добудувати. А стосовно Русланів, то цей літак потібен, і вже зараз можливо вести роботи по проектуванню нової модифікації під українське виробництво.
Кацо:
Цитата: preacher от 13.08.2016, 09:07:50 am
Украина может запретить полеты "Руслана" за пределами России.
Это не совсем так - АНТК может только направить письмо с САА страны выдавшей сертификат летной годности экземпляра ВС о том что данный ВС "не сопровождается" или там "не продлевается заводом-изготовителем" - далее все равно все на откуп САА страны - например в случае с АН12 TN-AGK после признания его АНТК непригодным он летал еще 5 лет (пока не разбился в Африке).
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B0_%D0%90%D0%BD-12_%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B7_%D0%9F%D1%83%D1%8D%D0%BD%D1%82-%D0%9D%D1%83%D0%B0%D1%80%D0%B0
Хотя если придать вопрос огласке через СМИ то можно существенно ограничить рынок эксплуатации ВС с учетом заботы Европы/Америки о безопасности полетов - но тут уже вступает в силу борьба лобби и т.п.
Навигация