Побудувати літак FMX-4 Facetmobile
TNVD:
ой...фантасти будувальники :)
а може для АТО купити і не паритися К-МАХ (ів) вертольотів по цілому світу з залишковим ресурсом ??? Злітає де хош, сідає де хош, піднімає більше ніж важить і в обслуговуванні простий
http://www.markusherzig.com/kmax/kmaxprod.htm
https://ru.wikipedia.org/wiki/Kaman_K-MAX
Системы вертолета максимально упрощены, вертолет спроектирован с учетом требования минимального технического обслуживания в полевых условиях. Отсутствуют гидравлические приводы, сервозакрылки лопастей несущего винта обеспечивают малые усилия на ручке управления; управление полетом ручное. В электросистеме используется только постоянный ток; свинцово-кислотная аккумуляторная батарея не требует технического обслуживания.
Беспилотная версия
Беспилотная версия K-MAX разрабатывается совместно компаниями Kaman Aerospace и Lockheed Martin.[3] В конце 2011 года ожидалось прибытие двух прототипов в Афганистан для прохождения шестимесячных испытаний по доставке провизии и боеприпасов на отдаленные аванпосты.[3] Перед отправкой в Афганистан K-MAX прошел испытания на доставку боеприпасов на полигоне в Юма, штат Аризона.[3] Беспилотная версия способна перевозить грузы массой до 2,7 тонны на расстояние до 500 километров.[3] Максимальная скорость до 185 км/ч.[3] В Афганистане первый беспилотный полет без груза прошел 15 октября 2011 года, а первая поставка припасов состоялась через два дня.[4]
DAMIR:
Варіантів багато. Але, бачите, людині подобається Фасет. ;)
propan:
Цитата: DAMIR от 13.01.2015, 21:48:55 pm
Якщо це все серйозно, то я раджу йти до мети поступово. Прислухайтесь до мене. Спочатку потрібно зрозуміти наскільки дана схема вигідніша за наявні екземпляри. Це потрбіно для розуміння доцільності проекту взагалі. Налагодити виробництво БПЛА по мотивам Фасета. Це реальніше ( особисто внесу посильну поміч). А далі, якщо піде, на вилучені кошти побудувати повнорозмірний апарат. Самостійно довести переваги схеми, а тоді вже можна думати про реалізацію техніки. Інакше це безперспективна затія.
Тут інвестори "жмуться" на стовідсоткові справи, а Ви хочете, зкріпивши зкріпкою папірці з зошита, отримати вливання коштів. Якщо чесно-- це викликає тільки усмішку. Вибачте, якщо чимось образив. Виклав своі скромні міркування по даному питанню.
P.S. Аппарат, безперечно, цікавий.
інвестори "жмуться" на стовідсоткові справи ---- що це за справи?
propan:
Цитата: TNVD от 14.01.2015, 00:16:06 am
ой...фантасти будувальники :)
а може для АТО купити і не паритися К-МАХ (ів) вертольотів по цілому світу з залишковим ресурсом ??? Злітає де хош, сідає де хош, піднімає більше ніж важить і в обслуговуванні простий
[url]http://www.markusherzig.com/kmax/kmaxprod.htm[/url]
[url]https://ru.wikipedia.org/wiki/Kaman_K-MAX[/url]
Системы вертолета максимально упрощены, вертолет спроектирован с учетом требования минимального технического обслуживания в полевых условиях. Отсутствуют гидравлические приводы, сервозакрылки лопастей несущего винта обеспечивают малые усилия на ручке управления; управление полетом ручное. В электросистеме используется только постоянный ток; свинцово-кислотная аккумуляторная батарея не требует технического обслуживания.
Беспилотная версия
Беспилотная версия K-MAX разрабатывается совместно компаниями Kaman Aerospace и Lockheed Martin.[3] В конце 2011 года ожидалось прибытие двух прототипов в Афганистан для прохождения шестимесячных испытаний по доставке провизии и боеприпасов на отдаленные аванпосты.[3] Перед отправкой в Афганистан K-MAX прошел испытания на доставку боеприпасов на полигоне в Юма, штат Аризона.[3] Беспилотная версия способна перевозить грузы массой до 2,7 тонны на расстояние до 500 километров.[3] Максимальная скорость до 185 км/ч.[3] В Афганистане первый беспилотный полет без груза прошел 15 октября 2011 года, а первая поставка припасов состоялась через два дня.[4]
все впирається в гроші - чим дешевше тим краще!
propan:
Варіантів багато. Але, бачите, людині подобається Фасет. 
Чи є гідна альтернатива?
Навигация