Побудувати літак FMX-4 Facetmobile

(1/106) > >>

propan:
Робота авіаконструктору.

Треба обрахувати конструкцію зі зварної металевої рами

Розрахунок полегшується тим, що конструкція літака складена з 11 пласких поверхонь:
http://aeroabc.blogspot.com/2014/11/fmx-4-facetmobile.html#more

Виконану роботу необхідно представити у вигляді готових монтажних креслень і специфікацій, придатних для початку збирання літака, а також для подання в контролюючі органи для державної реєстрації.
Оплата за домовленістю.
Посередникам - винагорода.

ПРОШУ ДОПОМОГИ РОЗРАХУНКОМ МОНОКОКА
Прошу допомогти розрахунком простої типової монококової конструкції з мінімальним внутрішнім силовим набором.
Робота для студента за 2-3 год на компі (заодно курсова чи дипломна в майбутньому).
Потрібні робочі креслення для збирання літака: розміри й тип стільникових панелів, місця кріплення шасі, конфігурація й тип внутрішнього силового набору, спосіб і місця його з'єднання, моторами, органів управління, крісел 2-х пілотів+додаткові 2 місця, зміцнення в районі вирізу для вхідних дверей вага, центрування тощо.
Повні дані про конструкцію тут:   
http://aeroabc.blogspot.com/2014/11/fmx-4-facetmobile.html
Додаткові дані:
- двигун з гвинтом Ротакс 912 на 100 к.с.
- гвинт фіксованого кроку
- 2-х місний
- бак на 50 літрів
- проріз для вхідних дверей ліворуч (відкривається вся панель повністю)
- зміцнена підлога для вантажу
- вся інформація при спілкуванні.
Або.
Відтворити вже працюючу трубчасто-полотняну конструкцію використовуючи три фотографії з комп'ютерним моделюванням на міцність правильності відтворення й створенням робочих креслень просторової конструкції, вузлів у проекціях тощо, розрахованих на перевантаження +4 -2 одиниць (базова конструкція розрахована на + -10 одиниць перевантаження).
Або.
Запропонувати власне рішення.
Винагорода:
http://www.ukraviaforum.com/index.php/topic,10612.0.html

ДОПОМОЖІТЬ КОШТАМИ НА БУДІВНИЦТВО!
ПИШІТЬ ОСОБИСТИМ ЛИСТОМ
Побудувати літак FMX-4 Facetmobile.
Долучайтеся!
 Шукаю однодумців для будівництва літака. Мета: масова серія бюджетної й простої конструкції для зони АТО.
Джерела фінансування: благодійні фонди, волонтери на початку, держзамовлення в серії.
Задум: створити й випробувати конструкцію з поширених і не дорогих матеріалів.
Сама форма FMX-4 Facetmobile підказує, що основним конструкційним елементом може бути стільникова панель з невеликим внутрішнім силовим набором:
http://www.aviaconnect.ru/imgs/goods/104/EC.pdf

Конструкцію, вважаю, сильно переобтяжено, адже  FMX-4 розраховано на перевантаження
G load + 10.0 ult
G load -  10.0 ult
Тому навіть звичайний монокок буде цілком достатнім для конструкції. Пілотаж на ньому ніхто не буде крутити.

Аналіз оперативних потреб АТО показує, що на першому місці з літаючої техніки перебуває, безперечно, БПЛА.
А що на другому?
На другому місці перебуває простий бюжетний легкий літак, десь 4-місний. Спроможний злетіти й сісти на галявині, шосе, на ґрунт, на багнно, сніг, просто на поле.
 
Привезти й відвезти щось невелике, важке, проте термінове, або дуже велике, проте легке, забрати 2-3 300-х, вивезти  дітей, скинути з повітря вантаж. Злітати туди, "куди посилати Ан-, Іл-, чи Мі- дорого й не вигідно й не можливо". Принаймні таку фразу інколи я зустрічаю на шпальтах інтернет-видань. І таку фразу від командирів дуже часто доводиться чути оборонцям України від азіатів. Я зі здивуванням з'ясував, що бюджетника з такими ТТХ в Україні, власне, й немає.
Чогось на кшталт Fi 156 Storch чи По-2: балка, трос, перкаль (Cessna, Diamond тощо вважаю задорогими).
Всі прагнуть гламурних і дорогих євростандартів.
Навіть саморобних конструкцій не пригадаю.
Невибагливий FMX-4 Facetmobile з простою конструкцією й просто величезними внутрішніми об'ємами, є ідельним рішенням, як на мій погляд.

Потрібно ресурси:
- 40 м труби Д16Т 25 мм діаметр
- 4 м. кв. дюралю 3 мм товщини
- 2 м труби стальної для моторами
- 40 м. кв. обшивки
- 4 м.  кв плексигласу
- 10 м тросу, гумові ущільнювачі, болти, гайки, контргайки, контровка, заклепки джоболти
- болгарка
- верстат свердлильний
- апарат зварювальний
Для виготовлення й збирання літака досить 1 (одного) фахівція, що вміє працювати з вищезгаданими інструментами з технологічно добре продуманими збиральними кресленнями та тиждень часу. 

Як на погляд маркетолога, він мав був з'явитися ще вчора, щоб кошти на його придбання було внесено до бюджету сьогодні.
http://aeroabc.blogspot.com/2014/11/fmx-4-facetmobile.html

Геннадий Хазан:
Поясніть будбласка, чому ви обрали таку екзотичну схему літака?

Чи у Вас е бажання у кожному польоті відчувати себе льотчиком - випробувачем?

propan:
Ви були на заводі Антонова?
А Яковлєва?
Бачили суперкваліфікрваний персонал і суперверстати?
Тут все просто.
Дешево й сердито.
Жодної екзотики, якщо освіжити знання з аеродинаміки.
І великі внутрішні об'єми.
Якщо Вам замовить такий літак контрабандист цигарками - погоджуйтеся, влізе дуже багато.)))
А ось навіть в Сессна-152  - ні.

ussr:

Вы смотрите на мир авиации сквозь розовые очки! На эти грабли уже наступали задолго до Вас. Можно еще вновь начать изобретать велосипед, но уже с треугольными колесами, аргументируя тем, что на нем можно проще ездить по шпалам

дед Ковпак:
Мэта пугает,где столько набрать дэшэвых и простых пилотов??? :-\

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница