Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
28.03.2024, 15:26:28 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Blue canary  (Прочитано 57919 раз)
Andriy
Авиаторы

Karma: +228/-23
Offline




« Ответ #45 : 13.05.2016, 07:22:49 am »

Газогенератор, це така семиметрова металева  банка в якій відбувається газифікація дерев"яних брикетів. В комплекті ще є очистка газу. А потім газ подають куди потрібно, можна в котел, можна в електрогенератор. В нашому випадку це електрогенератор на 250 кВт електороенергії.
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
RSM
*****

Karma: +81/-21
Offline


« Ответ #46 : 13.05.2016, 08:18:15 am »

Передня кабіна робоча, а друга для інструктора, або пасажира, без приладів, джойстик замість РУСа. Пілоти на відстані 600 мм від спини до спини. Якщо потрібно  буде, то інструктор дотягнеться до дошки приладів.
При такій компоновці, у Вас ніяких "рулей" не вистачить для перебалансіровки.
Записан
RSM
*****

Karma: +81/-21
Offline


« Ответ #47 : 13.05.2016, 08:23:18 am »

"не повноцінний двохмістний, а так би мовити півторамістний. Передня кабіна робоча, а друга для інструктора, або пасажира, без приладів, джойстик замість РУСа. Пілоти на відстані 600 мм від спини до спини. Якщо потрібно  буде, то інструктор дотягнеться до дошки приладів."

Андрій,
просто МОЛОДЕЦЬ !! Успіхів твоїм проектам !!!

на рахунок містності твого горобця-2 - двомісний повинен бути, з керуванням для двох (я так розумію педалі та РУС буде в інструктора) !!!

прибори не проблема - зараз АйПАД замінить прибори інструктору (швидкість GPS, горизонт є, з альтиметорм лише проблема, але і то можна вирішити всякими приблудами блютусними - і будуть прибори в інструктора)
ВБ*ЄТЕСЬ!!! GPS міряє швидкість відносно Землі, а літак летить завдяки швидкості відносно повітря.
Записан
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1381/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #48 : 13.05.2016, 08:57:54 am »

ВБ*ЄТЕСЬ!!! GPS міряє швидкість відносно Землі, а літак летить завдяки швидкості відносно повітря.
+1. Неочевидна штука для землеходячого. Дякую.
Записан

Секта свідків підіймальної сили
Andriy
Авиаторы

Karma: +228/-23
Offline




« Ответ #49 : 13.05.2016, 19:38:03 pm »

GPS -ка це для пілотажника резервний інструмент. В польоті потрібно працювати. Польоти по карті, і тренувати відчуття швидкості, а для контролю можна час від часу подивитись на панель першого пілота.
А що до рульових поверхонь, то побачимо, коли облітаєм, а поки я звик довіряти книжкам.
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1125/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #50 : 13.05.2016, 20:47:42 pm »

  Раньше изучали раен полетов рисовали от руки  карту схему маршрута с характерными ориентирами  считали  маршрут. Инженерно штурманский  расчет
называется.  Указывали  площадки по маршруту. Вобщем  готовились основательно со знанием не олько географии но  и  экономики  над пролетающей  территорией.
  В полете смотрели в  оба и крутя  башкой на 360. Л е т ч и к и .
 А GPS профанация.Грибные места отмечать  да схроны  и  то  с ошибками.
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
Andriy
Авиаторы

Karma: +228/-23
Offline




« Ответ #51 : 14.05.2016, 18:57:21 pm »

Коли німецікий десант висадився на Кріті, це було вночі, пілоти відхилились на 80 метрів від точки висадки. І це без джипіески. Оце працювали штурмани і пілоти. Перед такимі спеціалістами шапку можна зняти.
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1381/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #52 : 01.02.2017, 12:02:28 pm »

Всім привіт!
Як рухається будівництво "Горобця" для пари пілотів?
Записан

Секта свідків підіймальної сили
Andriy
Авиаторы

Karma: +228/-23
Offline




« Ответ #53 : 02.02.2017, 17:38:34 pm »

занадто холодно в цеху...
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
вершок
красота - высшая степень функциональности
*****

Karma: +361/-31
Offline


« Ответ #54 : 03.02.2017, 23:47:57 pm »

Поставте тепловий насос. Подмигивающий
Записан
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1125/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #55 : 05.02.2017, 05:58:19 am »

Наразі трохи зупинився, бо треба грошей заробити. Зкінчую газогенератор на 0,5 Мгвт.
.
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
Andriy
Авиаторы

Karma: +228/-23
Offline




« Ответ #56 : 05.02.2017, 11:04:28 am »

Газоненератор є, але я його робив не для себе
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1125/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #57 : 05.02.2017, 19:42:38 pm »

Газоненератор є, але я його робив не для себе

А яка   вага і чи можна встановити в літак?
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
Andriy
Авиаторы

Karma: +228/-23
Offline




« Ответ #58 : 09.02.2017, 20:45:46 pm »

Тони дві. Він для того щоб газифікувати дрова, а потім цей газ спрямувати в дизельелектрогенератор на 250 кВт. Він не для літака.
Але мене не полишає ідея зробити, такий собі, рекламний літак на дровах. На такому прилетіти на "Фрідріхсхафен" було б, як кажуть, прикольно.
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #59 : 09.02.2017, 20:56:14 pm »

.... було б, як кажуть, прикольно.
...як мінімум. Улыбающийся

Записан

Поза межею реальностi...
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 » |   Вверх
Тэги: новий горобець блакитна канарейка новий пілотажник півторамістний акробат 
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004