подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #60 : 22.11.2016, 16:02:30 pm » |
|
И не обижаются, и не жалуются.... некий внутренний комфорт. Во.!
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #61 : 03.12.2016, 18:19:56 pm » |
|
Для повітряного старту потрібен або власний літак, або орендований. Повітряний старт, крім суто технічних особливостей, виводить на орбіту лише певні конструкції супутників. Нині супутники будують так, що вони можуть витримти перевантаження лише в повздовжньому напрямі. В поперечному - ні. Чому? Така конструкція дозволяє зменшити міцність і вагу супутника а, отже, здешевити запуск. Тому бувають такі ситуації, коли під час запуску конверсійної ракети, наприклад "Сатана" (Р-36М, РС-20А, NАТО — SS-18 Mod.1,2,3 Satan), носій спокійно може пройти потужну струменеву течію на висоті 10 км з відповідними ударними поперечними перевантаженнями, а супутник - ні. Запуск переносять. Тому для повітряного старту підходять лише ті супутники, що сконструйовані витримати як повздовжні, так і поперечні перевантаження.
|
|
« Крайнее редактирование: 03.12.2016, 18:25:09 pm от propan »
|
Записан
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #62 : 04.12.2016, 12:30:23 pm » |
|
Стріляти носій з труби, як "градину". Будуть лише правильні перевантаження.
|
|
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #63 : 04.12.2016, 19:44:30 pm » |
|
Початкові конструкторські розрахунки Відповідно до концепції пакетної схеми http://aeroabc.blogspot.com/2014/07/blog-post.htmlможна зробити початкові розрахунки. Сталь 1600 Н/мм. При вартості сталевої труби 60 гнр/м довжина одного модуля 25 м коштує 1500 грн. Окислювач концентрована червона азотна кислота 1130 кг по 100 грн/кг 113000 грн. Паливо 220 кг скипидар 50 грн 11000 грн. Отже, один модуль коштує разом 125500 грн. (Плюс форсунки, сопло, контролери, клапани, перехідники, тощо потрібно полічити додатково). Для виведення на орбіту 1 тони: 1 ступінь 48 модулів 2 ступінь 12 модулів 3 ступінь 4 модулів Разом 64 модулів 64 модулів х 125500 грн = 8.032.000 грн. Прибуток при вартості виведення на орбіту 1 кг 25000$ Х 1000 кг = 25.000.000$ х 27 грн = 675.000.000 грн.
|
|
|
Записан
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #64 : 04.12.2016, 23:15:37 pm » |
|
данунахер...
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #65 : 04.12.2016, 23:45:27 pm » |
|
Под Кондратюка будет косить, его же косой, пока кондрашка не хватит, хроническое бля.
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #66 : 05.12.2016, 01:58:30 am » |
|
Початкові конструкторські розрахунки Відповідно до концепції пакетної схеми http://aeroabc.blogspot.com/2014/07/blog-post.htmlможна зробити початкові розрахунки. Сталь 1600 Н/мм. При вартості сталевої труби 60 гнр/м довжина одного модуля 25 м коштує 1500 грн. Окислювач концентрована червона азотна кислота 1130 кг по 100 грн/кг 113000 грн. Паливо 220 кг скипидар 50 грн 11000 грн. Отже, один модуль коштує разом 125500 грн. (Плюс форсунки, сопло, контролери, клапани, перехідники, тощо потрібно полічити додатково). Для виведення на орбіту 1 тони: 1 ступінь 48 модулів 2 ступінь 12 модулів 3 ступінь 4 модулів Разом 64 модулів 64 модулів х 125500 грн = 8.032.000 грн. Прибуток при вартості виведення на орбіту 1 кг 25000$ Х 1000 кг = 25.000.000$ х 27 грн = 675.000.000 грн. Шото пропан когда нарисовал стоимость постройки гранелета загнул капитально на копеечную разработку, а здесь наоборот занизил . Собственная, бля- политика. Cвой карман требует подьема, а другой можна и опускать.
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #67 : 05.12.2016, 11:34:53 am » |
|
|
|
|
Записан
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #68 : 05.12.2016, 13:36:30 pm » |
|
Скоро азбукой Морзе будет писать. Напомню :А: напев-: куда: (.-)
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #70 : 06.12.2016, 16:24:18 pm » |
|
Йошкін кот... А як будете сертифікувати цю лінію, щоби допустили до офіційного виробництва?
Це ж треба всю конструкторську документацію на лінію і все таке. Без документації це все - підпільна збройна лінія для виробництва ракет проти олігархів. Або для олігархів. "Пришиють" Вам співпрацю з "бурштиновою мафією" (кажуть, що в них вже є БТРи та гелікоптери) чи співучасть у розвитку приватних військових компаній. І всьо, космос закриється...
Крім того, після закупівлі першої тонни кислоти, Вами однозначно зацікавляться "органи" на предмет виробництва вибухівки чи наркотиків.
Щось мені вже страшнувато...
P.S. Масштаби промислової лінії не дозволять приховати все це в гаражі чи на дачній ділянці. Однозначно практична діяльність має виконуватись на землях промисловості (промзона) з усіма відповідними запобіжними заходами, у т.ч. із заключенням окремого договору на обслуговування з МНСниками.
|
|
« Крайнее редактирование: 06.12.2016, 16:35:52 pm от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #71 : 06.12.2016, 18:12:49 pm » |
|
всі ліцензії й дозволи теба отримати - факт!
|
|
|
Записан
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #72 : 06.12.2016, 19:07:58 pm » |
|
всі ліцензії й дозволи теба отримати - факт!
Детали в савокупности создают факт . Профактовать, это не вникая в детали из савокупности фактов получить резюме ( как прокуроры, менты и прочая сволочь). Детализировав, что ли бо, легче определить истину, но и легче или сгубить или спасти. Но спасает нас просто коньюнктура и мы оперируем с там что наблюдаем. Какова среда , такой и четверг и такой в пятницу пяница.
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #73 : 06.12.2016, 21:40:10 pm » |
|
Вітаю всіх з Днем української армії! Вітаю зі святом - капєц азіятам!
|
|
|
Записан
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #74 : 07.12.2016, 06:55:22 am » |
|
У меня военный билет со свиздой красного цвета и предписанием что ну его нахер.
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
|