КУЛП Як-18т.
"Порядок распределения и переключения внимания"
1).На взлёте.
-Контроль полной дачи газа (наддув/обороты)
-Выдерживание направления.
-Контроль работы двигателя на слух.
-Контроль роста скорости (рекомендуются кратковременные, "отрывистые" взгляды на прибор).
-Ожидание скорости подъёма передней стойки (80-90 км/ч.) ( "отрывистые", кратковременные взгляды на прибор).
-Выдерживание направления с поднятым передним колесом с контролем угла подъёма передней стойки "капот-горизонт"
-Контроль и определение скорости отрыва.(снова взгляды на прибор)
И т.д.
Завжди контролюю швидкість, починаючи з моменту зрушення літака на злеті. Так роблю і робив на всіх освоєних мною 6 типах літаків.
Політавши з "перегрузом", завжди було цікаво на якій швидкості літак відривається.А потім це перейшло в сталу звичку на інших типах і в інших умовах.
А на літаку Ан-2 використовуються різні режими для злету,в залежності від кута закрилок,та умов. Відповідно,швидкості злету різні.Вони описані в "Керівництві".Контроль за ростом швидкості і швидкістю відриву - ніхто не забороняє.
На літаках,де не один пілот може бути ситуація з різними показами приборів швидкості. Колись на початку 90х років я працював в Краснодарі. У мене на злеті по прибору на Ан-24 не росла швидкість, а штурман диктував справно. Та й у КПС все на приборі було в порядку. Командир вирішив припинити злет. Виявилось,що розтріскався відстійник вологи. Літак замінили і ми виконали рейс на іншому.
Командир тоді сказав :"Не будемо піднімати проблему в повітря,а там потім з нею боротись".
Тобто, виручила звичка дивитись на прибор швидкості.А так би, возили проблему всю ніч, десь по всяким Бєгешово,Волгоградам,Засратовам,та Засранскам.