Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
19.05.2024, 10:56:23 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Из госреестра исключен ряд бортов  (Прочитано 3928 раз)
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« : 16.01.2012, 14:27:44 pm »

в том числе много страдальный КТ-112...

Наказ Державіаслужби України від 10.01.2012 № 19 "Про виключення повітряних суден з державного реєстру ЦПС України "
НАКАЗ
10.01.2012  №  19

Про виключення повітряних суден     
з державного реєстру ЦПС України


    Відповідно до Положення про Державну авіаційну службу України, затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 № 398/2011, та з метою подальшого забезпечення ведення державного реєстру цивільних повітряних суден України, відповідно до вимог Правил реєстрації цивільних повітряних суден в Україні, затверджених наказом Державіаслужби від 31.01.2006 № 67 та зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 17.02.2006 за № 146/12020,

НАКАЗУЮ:

1. Директору департаменту льотної придатності (Більчук О.В.):
1.1. Виключити з державного реєстру цивільних повітряних суден України повітряні судна, на які протягом двадцяти чотирьох місяців не видавались сертифікати льотної придатності, згідно з додатком.
1.2. Повідомити власників (експлуатантів) повітряних суден, що виключені з державного реєстру цивільних повітряних суден України згідно з додатком до цього наказу, про необхідність усунення з зовнішніх поверхонь повітряних суден державних і реєстраційних знаків України та повернення реєстраційних посвідчень, що втратили чинність, до Державіаслужби.
2. Державним інспекторам департаменту льотної придатності та департаменту льотної експлуатації при виконанні інспектування експлуатантів перевіряти усунення з зовнішніх поверхонь повітряних суден, що вказані в додатку до цього наказу, державних і реєстраційних знаків України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Гречка О.В.


Голова                                                                                   А.А. Колісник


Додаток до наказу
Державіаслужби
від    10.01.2012  №  19
         


Перелік цивільних повітряних суден, що виключаються
з державного реєстру цивільних повітряних суден України


Компанія A.P. Financing (DE) Co.Ltd, США:
DC-9-51         UR-CBV  заводський номер 47772

ДП «Українська авіаційна транспортна компанія», Київ:
Іл-76ТД          UR-UCC  заводський номер 0083489647         

ТОВ «Укрмашекспорт», Іллічевськ:
X-32-912        UR-GIC  заводський номер  03117

ДП «Антонов», Київ:
Ан-12БП      UR-11315  заводський номер  4342307

АТ – лізингова компанія «Укртранслізинг», Київ:
Ан-140         UR-14004  заводський номер  36525302008
Ан-140         UR-14006  заводський номер  36525305025

АТ «Авіакомпанія спецпризначення «Миколаїв-Аеро», Миколаїв:
Ан-2            UR-54872  заводський номер  1Г18532

Кузьминич В.І., Харків:
Ан-2           UR-06198  заводський номер  1Г8527

Поплінський А.М., Одеса:
Ан-2       UR-81630  заводський номер  1Г20924

АТ «Луганські авіалінії», Луганськ:
Ан-24РВ    UR-46677  заводський номер  47309609
Ан-24РВ    UR-47312  заводський номер  57310403

ДАП «Україна», Київ:
Ту-134А-3  UR-65782  заводський номер  62672

АТ «АС», Бородянка:
Ка-26          UR-19650  заводський номер  7605405

ТОВ КБ "Вертикаль", Київ:
КТ-112       UR-VRT  заводський номер  0101


Федосєєв В.Л., Київ:
Мі-2           UR-BWB  заводський номер  547926112

ТОВ "Веріса", Дніпропетровськ:
Як-40         UR-BWF  заводський номер  9711352

ТОВ «Авіакомпанія «Донбасаеро», Донецьк:
Як-42Д       UR-42366  заводський номер  4520424814047


Директор департаменту
льотної придатності                                    О.В. Більчук
Записан
Kamikadze
Авиаторы

Karma: +16/-1
Offline



Не летает только ленивый и трусливый!


« Ответ #1 : 17.01.2012, 00:50:54 am »

По-моему, логика в данном приказе есть.
Два года (+ дополнительное время, данное авиаслужбой по заявлению) -
срок достаточный для определения цели:  "Буду-Небуду" летать...
А теперь, после снятия номеров и исключения из реестра,- случись что нибудь
(пожар, авария, тайфун...) на борту - госорган будет ни при делах! Всё верно!
Записан

Если бы Господь не хотел, чтобы люди летали - он бы дал нам корни вместо ног!
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #2 : 17.01.2012, 07:29:21 am »

Это мировая практика. Даже комментировать что либо сложно.
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #3 : 17.01.2012, 14:23:18 pm »

Мне просто было интересно по "Кадету" - означает ли это, что проект прекращен?
Записан
Lexa_SWS
****

Karma: +71/-5
Offline


« Ответ #4 : 17.01.2012, 14:31:53 pm »

Вероятно - отмыли и распилили все что могли..
Больше отмывать нечего - проект закрыт...
Записан
  Печать  
Страниц: 1 |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004