Автожиры в Украине.
Valeriy Kulpinskiy:
Цитата: вершок от 18.05.2016, 18:33:12 pm
Валерій цікавить гідро.
Дуже мало інформації.
Давайте трохи пофантазуєм.
Внаслідок меншої посадкової швидкості (більш беспечної ) і попередньої розкрутки ротора
можна використовувати менші поплавки(легші і аєродинамічніші).
На поплавки можна поставить і заднє оперення.
Якби ще й використати горизонтальний стабілізатор як захист гвинта.... ::)
Внаслідок можна наблизитись до ККД амфібійного літака. :o
[/qu Поплавки чи колісне шассі це вібір географічного розміщення. Любий тип літаючого апарату можна поставити на поплавки при необхідності , як правило є свої конструктивні особливості , поведінки на зліт посадці ,вплив поплавкової площі на загальну аеродинаміку Л.А. , обмеження ходу хвостової балки відносно водяної поверхні при посадці , проекція Ц.М. на поплавки для забезпеченняя гліссування на розбігу , і ще десятки невідомих нюансів з якими прийдеться зіштовхнутись , При необхідності все можна вивчити , і збалансувати всі виникаючі сили та моменти на воді та в повітрі . Гідролітанням не переймався , достатньо аєродромів .
вершок:
Так зрозумів що гідро не цікаво...
подвашник:
Серийных не видел, но за рубежем у любителй есть опробованный вариант
амфибийной посадочной системы с использованием на МДП , у автожиров не наблюдал .
В гидроварианте поплавки на месте, а колеса тут же, но провернуты в бок под 90 градусов.
В сухопутном поплавки под 90 вверх, а колеса на место .
И все перестановки выполняются легко одним рычагом.
DAMIR:
Да, у нас і звичайних не густо...
А тут- амфібія.
TAILDRAGGER:
Цитата: DAMIR от 22.05.2016, 22:40:07 pm
Да, у нас і звичайних не густо...
Может ли кто-то поделиться информацией: автожирные британские PPL(G) могут быть приняты в Украине (обучение, теория, летная подготовка, экзаменационные требования и экзамены в соответствие с силабусом Британской САА) или только на автожире с британским бортовым номером?
Навигация