Автожиры в Украине.
DAMIR:
По гідро варіанту.
Я не буду зазіхати на істину останньої інстанції,
але думка така.
У автожира й так є джерело підвищенного
опору повітря- ротор. Із-за цього й якість(качество)
автожира менша, в порівнянні з літаком. Це, в свою чергу,
змушує використовувати більшу тягу (потужніший двигун)-
вважається що тяга повинна бути 0.4-0.5 від злітної маси
апарату. Додайте до цьго ще й нехилий опір поплавків, особливо
при рушанні з місця на воді, й уявіть яке двигунище туди потрібно.
АШ 62ир- не менше!:)
DAMIR:
Цитата: командор от 18.05.2016, 18:47:40 pm
Аеродинамическое качество автожира около 4.
Ну, це якщо дуже грубо.
А так, я думаю що якість того ж Калидуса,
побільше буде.
подвашник:
Хотелоь бы спросить. О Беркуте.
С соосными винтами мотор меньше подворачивает или при изменении
оборотов никаких вращательных моментов.?
Это спаренные двигатели или один мотор и специальный редуктор?
Просто в конце 80 ых в Центре НТТМ собрал спаренную систему двух
рядом стоящих на один редуктор вихрь 30 с воздушным, а при переборке редуктора вариант с соосными только второй движек с запуском в другую сторону. Рыбинцы страшно интересовались ... если пересекались то болтали долго, я его немного покрутил, а перейдя в профи как то оттеснилось, а при дальнейшей потере внимания и контроля, скомуниздили металлоискатели. Жалко было.
Но пересматривая форумы глядь, а Рыбинцы гонят по заказу такой вариант на сотню лошадей.Молодцы. Как на душе классно, когда твоя мысль, идея или совет и участие в разработке, даже армейской ... , преобразовались в реальное.
вершок:
Внаслідок можна наблизитись до ККД амфібійного літака.
амфібійного літака-Дамір
наблизитись- Командор.
DAMIR:
Цитата: вершок от 18.05.2016, 19:29:51 pm
Внаслідок можна наблизитись до ККД амфібійного літака.
амфібійного літака-Дамір
наблизитись- Командор.
Смысл? ::)
Точніше, навіщо щось до чогось наближати?
Хай живуть ті там, а ті там.
Не, ну якщо сильно треба- то безумовно можна. ;)
Навигация