Автожиры в Украине.

<< < (60/92) > >>

DAMIR:
Цитата: Valeriy Kulpinskiy от 18.05.2016, 16:09:02 pm

Все  придумано  до  нас .  Даний  вид  стабілізації  поставили  на   РАФ -2000  ,  як  рішення   силового  кувирка , але  і  далі  упорно   не  ставили  горизонтальний  стабілізатор ,  а  також  тупо  не  приводили  конструктивну  геометрію   до  безпечної.

Іншими словами, усували не причину, а наслідки...

Валерій, не забудьте, будь-ласка, описати сильні сторони автожирів,
та їх переваги. А то ми тільки про негатив мусолимо.
Можуть міфи додатись.:)

TAILDRAGGER:
Цитата: Valeriy Kulpinskiy от 18.05.2016, 16:09:02 pm

Даний  вид  стабілізації  поставили  на   РАФ -2000  ,  як  рішення   силового  кувирка , але  і  далі  упорно   не  ставили  горизонтальний  стабілізатор ,  а  також  тупо  не  приводили  конструктивну  геометрію   до  безпечної.


В LAA тоже одно время "наелись" кувырков и в итоге RAF-2000 одобрен, НО обязательно с горизонтальным оперением. Как сказано в требованиях от 2007 года "все автожиры ортодоксальной схемы (cхема Игоря Бенсина) должны быть оборудованы горизонтальным оперением. Без горизонтального оперения разрешена эксплуатация только двух автожиров "Montogmeri" и "Cricket" (в основе обоих автожир Кена Брока KB-2)

TAILDRAGGER:
Цитата: DAMIR от 18.05.2016, 16:46:41 pm

не забудьте, будь-ласка, описати сильні сторони автожирів,
та їх переваги

Самое главное достоинство- совершенная независимость от погодных условий (сила ветра), а "минусов" как таковых нет..., ну разве что по ходу эксплуатации требует более мощного двигателя (соответственно дорогого), чем самолет.

Valeriy Kulpinskiy:
Першим ,  на проблемному   РАФ-2000  , питання   безпеки  самотужки  почав  вирішувати  власник  РАФа  Кен  Янулевич  із  Сан Діего. Він  розробив  і  установив  горизонтальне   оперення  на  свій  автожир .

Valeriy Kulpinskiy:
Рішенням  проблеми   на  вищевказанному  РАФі  провів   Джім Мейфілд . Він кардинально  поміняв  конструкцію  піднявши  Ц.М  центр  мас  аппарата  до   бажаного   пересічення  з  вектором  тяги С.У. і  народ потянувся   до  зручної  закритої  кабіни   і  безпечної  схеми  автожира, назвали  СПАРОВ-ХАВК.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница