Автожиры в Украине.
DAMIR:
Цитата: Valeriy Kulpinskiy от 18.05.2016, 16:09:02 pm
Все придумано до нас . Даний вид стабілізації поставили на РАФ -2000 , як рішення силового кувирка , але і далі упорно не ставили горизонтальний стабілізатор , а також тупо не приводили конструктивну геометрію до безпечної.
Іншими словами, усували не причину, а наслідки...
Валерій, не забудьте, будь-ласка, описати сильні сторони автожирів,
та їх переваги. А то ми тільки про негатив мусолимо.
Можуть міфи додатись.:)
TAILDRAGGER:
Цитата: Valeriy Kulpinskiy от 18.05.2016, 16:09:02 pm
Даний вид стабілізації поставили на РАФ -2000 , як рішення силового кувирка , але і далі упорно не ставили горизонтальний стабілізатор , а також тупо не приводили конструктивну геометрію до безпечної.
В LAA тоже одно время "наелись" кувырков и в итоге RAF-2000 одобрен, НО обязательно с горизонтальным оперением. Как сказано в требованиях от 2007 года "все автожиры ортодоксальной схемы (cхема Игоря Бенсина) должны быть оборудованы горизонтальным оперением. Без горизонтального оперения разрешена эксплуатация только двух автожиров "Montogmeri" и "Cricket" (в основе обоих автожир Кена Брока KB-2)
TAILDRAGGER:
Цитата: DAMIR от 18.05.2016, 16:46:41 pm
не забудьте, будь-ласка, описати сильні сторони автожирів,
та їх переваги
Самое главное достоинство- совершенная независимость от погодных условий (сила ветра), а "минусов" как таковых нет..., ну разве что по ходу эксплуатации требует более мощного двигателя (соответственно дорогого), чем самолет.
Valeriy Kulpinskiy:
Першим , на проблемному РАФ-2000 , питання безпеки самотужки почав вирішувати власник РАФа Кен Янулевич із Сан Діего. Він розробив і установив горизонтальне оперення на свій автожир .
Valeriy Kulpinskiy:
Рішенням проблеми на вищевказанному РАФі провів Джім Мейфілд . Він кардинально поміняв конструкцію піднявши Ц.М центр мас аппарата до бажаного пересічення з вектором тяги С.У. і народ потянувся до зручної закритої кабіни і безпечної схеми автожира, назвали СПАРОВ-ХАВК.
Навигация