Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
15.07.2024, 01:38:02 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Так с чего же начинать? Самолет или дельталет?  (Прочитано 12783 раз)
ussr
****

Karma: +96/-8
Offline




« Ответ #15 : 14.05.2021, 19:13:48 pm »

А кто то подскажет в полтавско-кировоградской области инструктора на дельту?

Пишите в личку, возможно чем-нибудь помогу  Подмигивающий
Записан
Кацо
*****

Karma: +375/-104
Offline




« Ответ #16 : 15.05.2021, 18:09:06 pm »

Тут где-то ....летать да, надо начать.....
приедьте на любой ближайший аэродром и быстро все поймете

поддержу совет
напроситесь покататься и на том и на том и поймете что лучше
а может и совмещать будете
ну и местная тусовка конечно играет роль - если рядом только самолетчики то смысл думать о дельте, и наоборот
Записан
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1601/-468
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #17 : 17.05.2021, 21:22:06 pm »

Курица  как ПтИцА-дэльталет как самолет.
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
Solovei
***

Karma: +113/-35
Offline


« Ответ #18 : 23.05.2021, 09:40:28 am »

Літав на мотодельті і на літаку. На літаку легше керувати, більш стійкий до вітру, більше органів керування, керування аеродинамічне, легше сідати з боковим вітром, є кабіна. Такий літак як Ікарус С-22 можна зберігати в себе в гаражі і вивозити як мотодельту. Збирається за 30-40 хв. Крило при зборці непотрібно ставити на землю щоб ставити лати. Півкрило легке - 25кг. Береш за кінець крила і завішуєш на фюзеляж на монтажні гачки в одиночку. Час йде наступний: одітися вдома - 15 хв, поїздка в гараж - 10 хв, витягнути літак з гаражу і причипити до нього пристрій для перевозки за фаркоп авто - 15 хв, перевезення по дорозі 30 хв, збір літака 30 хв. разом 1,5...2 год.
Швидкість у нього 85...90 км/год в крейсері з Ротакс 582, 110 км/год з чотиритактним Ротакс 912.
Краще мати металічний літак який не боїться ультрафіолету, має більшу швидкість в крейсері - близько 200 км/год і ще якщо мати свій ангар щоб його не збирати.
Записан
Vladimir V
****

Karma: +48/-3
Offline

PPL; Trike, SR, A24


« Ответ #19 : 23.05.2021, 20:18:28 pm »

http://www.ukraviaforum.com/index.php/topic,18504.0.html
Записан
pilgrim
Авиаторы

Karma: +47/-0
Offline




« Ответ #20 : 24.05.2021, 15:23:28 pm »

Тут где-то на форуме, был Миша "бак".....Спасибо за совет. Поищу обязательно. А летать да, надо начать. А кто то подскажет в полтавско-кировоградской области инструктора на дельту?
  ЗНАМЕНКА мека мотодельтапланеризма
Записан

Был блеск и богатство, могущество трона, всемирная слава, хвала и почет..И было кольцо у царя Соломона . На нем была надпись: "И это пройдет".
петро нестеров
*****

Karma: +274/-52
Offline


« Ответ #21 : 24.05.2021, 17:59:32 pm »

и не только
Записан
bexeb
*

Karma: +0/-0
Offline


« Ответ #22 : 16.11.2023, 12:54:40 pm »

Що стосується порівняння мотодельти та літака, ваші враження щодо легкості керування літаком, його стійкості до вітру, більшої кількості органів керування та інших аспектів можуть бути корисними для тих, хто вагається між цими двома видами повітряного транспорту. Але я б хотів ще запитати про встановлення ГБО в Києві на машину. Чи можете дати пораду, куди їздили, скільки коштувало?
Записан
  Печать  
Страниц: « 1 2 |   Вверх
Тэги: самолет СЛА дельталет мотодельталет обучение начало 
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004