Авиация специального применения (АХР)

<< < (82/216) > >>

Ветеран:
Цитата: Ветеран от 19.02.2010, 19:54:07 pm

Вот такие изменения считаю нужно внести в Правила сертификации эксплуататов, как минимум.

ПРАВИЛА
сертифікації експлуатації
Красным изменения

2. Терміни, визначення та скорочення

г) ПС, які призначені для виконання перевезень і або авiаробiт на які оформлено чинні Сертифікати придатності до польотів.

5. Сертифікація експлуатанта

5.5.4. Сертифікат експлуатанта видається вперше на один рік ( для авiаобiт на два) з правом виконання польотів у межах України та міжнародних польотів (тільки в межах СНД).

6. Вимоги до експлуатанта

6.1.4. Експлуатанту, який пропонує авіаційні послуги, потрібно бути власником (чи мати в оперативному управлінні) не менш як одного ПС транспортної або спецiальноi категорії, або одного ПС транспортної або спецiальноi категорії на підставі договору про довгострокову, не менш ніж 3 роки, оренду ПС (на момент видачі Сертифіката).

6.1.6. Такі види забезпечення, як правове, фінансово-економічне, льотної експлуатації, інженерно-авіаційне та управління виробництвом є ознаками експлуатанта і тому здійснюються безпосередньо експлуатантом. Для експлуатанта тiльки авiайiйних робiт забезпечення льотної експлуатації, інженерно-авіаційне здійснюються безпосередньо експлуатантом.[/color]

6.3.1.3. Експлуатант залежно від обсягу робіт з ТО, які він заявляє, може:
б) виконувати частину ТО згідно з програмою технічного обслуговування ПС, склавши договір про виконання решти видів ТО з організацією або фахiцем, яки мають відповідний Сертифікат  або дозвiл ДААУ;

6.3.1.5. Якщо ПС експлуатанта, окрiм експлуатанта авiаробiт, базується поза місцем дислокації основної виробничої бази на термін не менше трьох місяців, то експлуатантом в аеропорту базування або, за домовленістю, організацією з ТО повинна бути створена лінійна станція технічного обслуговування (а в разі базування за кордоном - зовнішня станція технічного обслуговування), яка повинна бути сертифікована ДААУ.


SK как считаете, я внёс изменеия в Правила сертификации эксплуатантов, позволят они облегчить ситуацию практически для АХР. Ваше мнение.

Ветеран:
Считаю необходимым послать эти измения в ГААУ и обратиться в управление Евроинтеграции ГААУ, они обязаны заниматься адаптированием авиационного законодательства под европейские стандарты.

goldcom:
подскажите кто знает где переучивают на alouette 3. или в какой стране ?

Геннадий Хазан:
Точно что есть во Франции...Могу помочь сосвататься

goldcom:
большое спасибо.а у них есть сайт в и-нете ?

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница