Авиация специального применения (АХР)
Ветеран:
Цитата: Ветеран от 19.02.2010, 19:54:07 pm
Вот такие изменения считаю нужно внести в Правила сертификации эксплуататов, как минимум.
ПРАВИЛА
сертифікації експлуатації
Красным изменения
2. Терміни, визначення та скорочення
г) ПС, які призначені для виконання перевезень і або авiаробiт на які оформлено чинні Сертифікати придатності до польотів.
5. Сертифікація експлуатанта
5.5.4. Сертифікат експлуатанта видається вперше на один рік ( для авiаобiт на два) з правом виконання польотів у межах України та міжнародних польотів (тільки в межах СНД).
6. Вимоги до експлуатанта
6.1.4. Експлуатанту, який пропонує авіаційні послуги, потрібно бути власником (чи мати в оперативному управлінні) не менш як одного ПС транспортної або спецiальноi категорії, або одного ПС транспортної або спецiальноi категорії на підставі договору про довгострокову, не менш ніж 3 роки, оренду ПС (на момент видачі Сертифіката).
6.1.6. Такі види забезпечення, як правове, фінансово-економічне, льотної експлуатації, інженерно-авіаційне та управління виробництвом є ознаками експлуатанта і тому здійснюються безпосередньо експлуатантом. Для експлуатанта тiльки авiайiйних робiт забезпечення льотної експлуатації, інженерно-авіаційне здійснюються безпосередньо експлуатантом.[/color]
6.3.1.3. Експлуатант залежно від обсягу робіт з ТО, які він заявляє, може:
б) виконувати частину ТО згідно з програмою технічного обслуговування ПС, склавши договір про виконання решти видів ТО з організацією або фахiцем, яки мають відповідний Сертифікат або дозвiл ДААУ;
6.3.1.5. Якщо ПС експлуатанта, окрiм експлуатанта авiаробiт, базується поза місцем дислокації основної виробничої бази на термін не менше трьох місяців, то експлуатантом в аеропорту базування або, за домовленістю, організацією з ТО повинна бути створена лінійна станція технічного обслуговування (а в разі базування за кордоном - зовнішня станція технічного обслуговування), яка повинна бути сертифікована ДААУ.
SK как считаете, я внёс изменеия в Правила сертификации эксплуатантов, позволят они облегчить ситуацию практически для АХР. Ваше мнение.
Ветеран:
Считаю необходимым послать эти измения в ГААУ и обратиться в управление Евроинтеграции ГААУ, они обязаны заниматься адаптированием авиационного законодательства под европейские стандарты.
goldcom:
подскажите кто знает где переучивают на alouette 3. или в какой стране ?
Геннадий Хазан:
Точно что есть во Франции...Могу помочь сосвататься
goldcom:
большое спасибо.а у них есть сайт в и-нете ?
Навигация