Проблема КБ Антонов

<< < (21/82) > >>

Kagor:
https://www.youtube.com/watch?v=LVJ_uprc-cg#t=113

Kagor:
https://www.youtube.com/watch?v=Nbi3EsKzPZI

Kagor:
Ан-178 с новым двигателем

Военно-транспортный самолет Антонов Ан-178 сейчас проходит испытания с новым двигателем Д-436-148ФМ.

Новый двигатель Д-436-148ФМ установлен на левом пилоне.
На правом пилоне — менее мощный Д-436-148, который устанавливается также на пассажирские самолеты Ан-148 и Ан-158.

Двигатель Д-436-148ФМ создавался специально для самолета Ан-178 компаниями «Мотор Сич» и «Ивченко-Прогресс».

Новый двигатель отличается увеличенной тягой на всех режимах работы, сниженным уровнем шума и увеличенным вентилятором. На взлетном режиме тяга увеличена с 6570-7010 кгс до 7880 кгс. Новую модификацию «ФМ» назвали в честь генерального конструктора ЗМКБ «Прогресс» Фёдора Михайловича Муравченко. При его непосредственном участии и под его руководством были созданы авиационные двигатели, которые эксплуатируются на самолётах Як-42, Ан-72, Ан-74, Ан-124 «Руслан», Ан-225 «Мрія», Ан-140, Ту-334, Бе-200, Як-130, Ан-74ТК-300, Ан-70, Ан-148 и на вертолете Ми-26.

Первый полет Ан-178 с новым двигателем состоялся ранее — 5 февраля 2016 года.

Первый полет нового украинского транспортника Ан-178 состоялся 7 мая 2015 года. Сейчас уже готов второй фюзеляж.

Variant:
У соседей  проскочило, что для  модернизации  Ан-124  сумели  привлечь  наших  спецов.
Пестят ?

Kagor:
На Антонове продолжается сборка самолета Ан-132D для Саудовской Аравии


 У складальному цеху ДП «АНТОНОВ» виконано роботу з установки крила на літак-демонстратор Ан-132D. Завершено черговий етап побудови літака, який створюється на ДП«АНТОНОВ» за контрактом з KACST — Центром наукових досліджень та технологій імені короля Абдулазіза, Королівство Саудівська Аравія (КСА).
Паралельно з побудовою демонстраційного екземпляру літака, досягнуто домовленість та підписано Угоду з компанією Taqnia Aeronautics, яка визначена саудівською стороною в якості виробничого та маркетингового партнера з організації коопераційного серійного виробництва літаків.

Для довідки: Ан-132 – легкий багатоцільовий транспортний літак, призначений для перевезення широкого асортименту вантажів масою до 9,2 т на близько- та середньомагістральних маршрутах. Він також зможе виконувати повітряне десантування вантажів та парашутних платформах та парашутистів, перевозити людей, транспортувати хворих та поранених в умовах надзвичайних ситуацій Ан-132 – оптимальна заміна легкого транспортного літака Ан-32, який добре зарекомендував себе в експлуатації в різноманітних регіонах світу. Від свого попередника Ан-132 успадкує його найкращі якості: можливість застосування в спекотному кліматі та умовах високогір’я за рахунок високої енергоозброєності, всеаеродромність, надійність та невибагливість. Новий літак буде відрізнятися й новим рівнем техніко-економічних та експлуатаційних характеристик: збільшеною на 23% вантажопідйомністю, більшою в 2,75 разів дальністю польоту при перевезенні 6 т вантажу, високою паливною ефективністю, низьким рівнем шуму та емісії. Ан-132 матиме двомісну «скляну» кабіну пілотів, а також бортові системи та обладнання, що відповідають найсучаснішим стандартам. Вбудований комплекс завантаження/розвантаження та застосування допоміжної силової установки забезпечать його автономну експлуатацію при базуванні на слабко підготованих аеродромах.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница