АК 1-3

<< < (12/13) > >>

TNVD:
в серійному виконанні буде оснащуватися більш досконалими несучими гвинтами, що дозволить поліпшити параметри авторотації (режим обертання повітряного гвинта).

ВОТ что собчтвенно убило проэкт АК1-3 0 система НВ была изначально заточена под продуктивность, и авторотационные характеристики были ужасны (он валился кубарем с полной загрузкой на борту)

может новая НС спасет жызни и проэкт в целом

Плиточник:
Цитата: TNVD от 12.10.2015, 18:10:39 pm

в серійному виконанні буде оснащуватися більш досконалими несучими гвинтами, що дозволить поліпшити параметри авторотації (режим обертання повітряного гвинта).

ВОТ что собчтвенно убило проэкт АК1-3 0 система НВ была изначально заточена под продуктивность, и авторотационные характеристики были ужасны (он валился кубарем с полной загрузкой на борту)

может новая НС спасет жызни и проэкт в целом



Мой АК1-3 авторотирует уже 5.5 - 6 м\с с новыми лопастями, и гувернер тоже установили. А раньше он валился не кубарем, а надежно авторотировал со скоростью 9-10 м\с при скорости 100-110 км\ч

preacher:
Цитата: Zakota от 07.10.2015, 18:33:44 pm

"Як би не більш потужний двигун Subaru",то это был бы шаг вперёд.
А так вариации на тему"бег на месте".

Питання такого плану- в Україні принаймі на двох заводах зірки робили, документація в архівах повинна була залишитись?
Для гвинтокрилів можна поновити випуск?

Zakota:
Проще"Лайкоминг" установить,сразу,без геморроя.

preacher:
Цитата: Zakota от 13.10.2015, 20:57:14 pm

Проще"Лайкоминг" установить,сразу,без геморроя.

Сам двигун можливо...
Це не з гарного життя тулять конверсії.
Доставка, розмитнення, обслуговування, запчастини.
Державі гвинтокрили потрібні, поршневі більш економічні.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница