АК 1-3
TNVD:
в серійному виконанні буде оснащуватися більш досконалими несучими гвинтами, що дозволить поліпшити параметри авторотації (режим обертання повітряного гвинта).
ВОТ что собчтвенно убило проэкт АК1-3 0 система НВ была изначально заточена под продуктивность, и авторотационные характеристики были ужасны (он валился кубарем с полной загрузкой на борту)
может новая НС спасет жызни и проэкт в целом
Плиточник:
Цитата: TNVD от 12.10.2015, 18:10:39 pm
в серійному виконанні буде оснащуватися більш досконалими несучими гвинтами, що дозволить поліпшити параметри авторотації (режим обертання повітряного гвинта).
ВОТ что собчтвенно убило проэкт АК1-3 0 система НВ была изначально заточена под продуктивность, и авторотационные характеристики были ужасны (он валился кубарем с полной загрузкой на борту)
может новая НС спасет жызни и проэкт в целом
Мой АК1-3 авторотирует уже 5.5 - 6 м\с с новыми лопастями, и гувернер тоже установили. А раньше он валился не кубарем, а надежно авторотировал со скоростью 9-10 м\с при скорости 100-110 км\ч
preacher:
Цитата: Zakota от 07.10.2015, 18:33:44 pm
"Як би не більш потужний двигун Subaru",то это был бы шаг вперёд.
А так вариации на тему"бег на месте".
Питання такого плану- в Україні принаймі на двох заводах зірки робили, документація в архівах повинна була залишитись?
Для гвинтокрилів можна поновити випуск?
Zakota:
Проще"Лайкоминг" установить,сразу,без геморроя.
preacher:
Цитата: Zakota от 13.10.2015, 20:57:14 pm
Проще"Лайкоминг" установить,сразу,без геморроя.
Сам двигун можливо...
Це не з гарного життя тулять конверсії.
Доставка, розмитнення, обслуговування, запчастини.
Державі гвинтокрили потрібні, поршневі більш економічні.
Навигация