Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
14.12.2019, 07:39:41
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 2 3 4 5 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: агрохімічний безпілотник  (Прочитано 10290 раз)
Andriy
Авиаторы

Karma: +217/-23
Offline




« : 25.06.2019, 20:34:36 »

Закінчили планер, ще роботи з електронікою трохи є, але багато хто цікавиться і тому вирішили пофарбувати, щоб презинтабельніше виглядав.

Злітна вага  520 кг             Вага пустого 135 кг                                                                                                          Вага палива 25 кг     
Об’єм хімбака 300л   7-10 форсунок.  Продуктивність до 50л\га
Зліт – посадка; Злітно-посадковий майданчик 350-400м (стандартний агрохімічний майданчик)                                                                                                                   Крило, оперіння металеве, фюзеляж ферменної конструкції  «зашитий» листовим дюралюмінієм.
Крила дюралюмінієві
Размах крил 8600мм 
Довжина   5200мм     Висота 2300мм                                                                                                                                             Двигун  бензиновий   «Ротакс-912»  100 к.с.  або аналогічний                                                                                                                                                             Гвинт вуглепластиковий 1,7м                                                                                                                            Швидкість відриву при зльоті 60км\год                                                                                                                         Крейсерська розрахункова швидкість   100-140км\год                                                                                                   Швидкість звалювання  45 км\год                                                                                                                       Швидкість приземлення 60 км\год                              Баки криловіі  40 л. або фюзеляжний 25л                                                                                                                                                                            Розрахункові перевантаження +4/-2   
Камера курсова                                                                                                                                     
Для попередніх обльотів, управління  16и канална «Taranis X9d»                                                                                    Канал зв"язку, для забезпечення надійності, радіопідсилювач  «Rmilec»  7 вт.
Автопілот «Pixhawk-2»
В складеному стані можна транспортувати за легковим автомобілем.



* IMG_0435.JPG (3483.96 Кб, 3264x2448 - просмотрено 295 раз.)
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
Andriy
Авиаторы

Karma: +217/-23
Offline




« Ответ #1 : 25.06.2019, 20:36:02 »

.


* IMG_0438.JPG (2541.64 Кб, 3264x2448 - просмотрено 262 раз.)

* IMG_0438.JPG (2541.64 Кб, 3264x2448 - просмотрено 261 раз.)
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
Andriy
Авиаторы

Karma: +217/-23
Offline




« Ответ #2 : 25.06.2019, 20:36:38 »

.


* IMG_0430.JPG (3051.33 Кб, 3264x2448 - просмотрено 263 раз.)
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
Andriy
Авиаторы

Karma: +217/-23
Offline




« Ответ #3 : 25.06.2019, 20:37:33 »

.


* IMG_0426.JPG (3110.22 Кб, 3264x2448 - просмотрено 270 раз.)
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
Andriy
Авиаторы

Karma: +217/-23
Offline




« Ответ #4 : 25.06.2019, 20:38:37 »

.


* IMG_0440.JPG (3228.59 Кб, 3264x2448 - просмотрено 275 раз.)
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
Andriy
Авиаторы

Karma: +217/-23
Offline




« Ответ #5 : 27.06.2019, 06:54:36 »

Якось сумно.  Всі ігнорують мій пост. Невже моя робота навіть критики не заслуговує?
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
Андрей-пилот
Авиаторы

Karma: +296/-35
Offline



UR-ACAV, UR-AAS


« Ответ #6 : 27.06.2019, 07:29:16 »

Лично я, не верю в успех Вашего проэкта.
Записан
mihailsvetlov
*

Karma: +13/-6
Offline


« Ответ #7 : 27.06.2019, 08:17:45 »

Зрители жаждут увидеть первый полет с полным баком и посадку с уже выработанным, желательно на полях где есть провода
Записан
mechanic
*****

Karma: +658/-276
Offline




« Ответ #8 : 27.06.2019, 11:35:47 »

Для острой критики слишком мало исходной информации...
- пожалуйста максимум того, что вы можете себе позволить.
что наверняка: сожалею, что не есть участник этого проекта...
максимум удачи!!!
Записан

Сало може бути добрим або дуже добрим
nomad
**

Karma: +35/-12
Offline


« Ответ #9 : 27.06.2019, 19:49:14 »

Andriy Ваш проект важный и нужный  Украине, но ... меня, что-то берут сомнения,  насчёт шасси,  оно явно не агрохимическое.Далекое не везде  найдутся стандартные взлетно-посадочные полосы в хорошем состоянии. А значит применение будет ограниченным, что повлечёт за собой определённые экономические убытки. Хоть я и понимаю, что это не единственная причина.
Записан
Andriy
Авиаторы

Karma: +217/-23
Offline




« Ответ #10 : 28.06.2019, 08:04:55 »

За шасі я також турбуюсь більше всього. З пустим хімбаком він сяде і на маленький майданчик Навантаження на крило 20 кг\м.кв., а з заповненим необхідна полоса довга і бажано рівна. Порівняти з шасі Чмелака і близько не можна. І це не єдині складнощі. Інвестиція небезпечна.
Але гулі комусь таки потрібно набивати...
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
nomad
**

Karma: +35/-12
Offline


« Ответ #11 : 28.06.2019, 11:33:58 »

Полностью с Вами согласен , но по закону Мёрфи, что может случиться, то обязательно рано или поздно произойдёт.
Записан
Кацо
*****

Karma: +334/-99
Offline




« Ответ #12 : 28.06.2019, 12:19:09 »

Якось сумно.  Всі ігнорують мій пост. Невже моя робота навіть критики не заслуговує?

Критикую:

- как техническое решение - ждем видео первого полета (неважно с полным баком или с пустым), потом аплодируем.
П.С. Кстати, химбак навесной или внутри фюзеляжа?
П.П.С. Системы захода на посадку? Скажем при отказе двигателя? BRS?


- как бизнес - кто потенциальные клиенты и в каком правовом поле это всё вообще?
« Крайнее редактирование: 28.06.2019, 12:44:19 от Кацо » Записан
Andriy
Авиаторы

Karma: +217/-23
Offline




« Ответ #13 : 28.06.2019, 21:15:07 »

Правове поле не сьогодні - чистий лист.
Хімбак 300л в середині фюзеляжа. Спассистему можна встановити, але там пілота не буде, то ж і спасати нема кого, а літак при посадці на спассистемі ламається. То ж потрібно , щоб двигун не зупинявся. Автопілот "Піксхавк" має функцію посадки.  Звісно, що при аврійній посадці на полі шасі складуться. Але не зважаючи на всі складнощі, альтернативи безпілотній авіації нема. То ж треба всім нам думати над вирішенням існуючих проблем. Чим більше недоліків ви знайдете, тим швидше вони будуть враховані і виправлені.
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +869/-691
Offline



Toris.Україна


« Ответ #14 : 28.06.2019, 21:29:00 »

1. Зробіть міцне шасі з великими колесами.
2. Маю надію, що про мілітарне застосування Ви також думали.
Записан

Секта свідків підіймальної сили
  Печать  
Страниц: 1 2 3 4 5 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.1 © Крылья 2004