Украинский Авиационный Форум
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
15.12.2018, 08:46:59
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: літак Михайла Годлевського - Парасолька!  (Прочитано 8805 раз)
Годлевській
*

Karma: +45/-0
Offline




« Ответ #30 : 03.02.2018, 19:12:33 »

точно не пам.ятаю. але беру під і переношу свободно
Записан
Годлевській
*

Karma: +45/-0
Offline




« Ответ #31 : 03.02.2018, 19:13:43 »

на літаку 2літровий субарик
Записан
DAMIR
*****

Karma: +421/-176
Offline



traktorist


« Ответ #32 : 03.02.2018, 19:24:37 »

на літаку 2літровий субарик
Дядь Мiш, щоб вiдповicти комусь, можна його процитувати. Спробуйте. В повiдомленнi того, кого хочете процитувати, справа е "процитувати". Тиснiть. З'явиться внизу нова вiдповiдь з всiлякими там значками.))
Просто знизу пишете вiдповiд i тиснете вiдправити. Якщо текст, який Ви цитуете, дуже великий, можете у полi вiдповiдi видалити чкстину тексту. Але не чiпайте те, що в квадратных дужках. Спробуйте.
Записан

Поза межею реальностi...
Годлевській
*

Karma: +45/-0
Offline




« Ответ #33 : 04.02.2018, 13:20:42 »

Дамір дякую .пробую
Записан
Годлевській
*

Karma: +45/-0
Offline




« Ответ #34 : 04.02.2018, 13:22:15 »

на літаку 2літровий субарик
Дядь Мiш, щоб вiдповicти комусь, можна його процитувати. Спробуйте. В повiдомленнi того, кого хочете процитувати, справа е "процитувати". Тиснiть. З'явиться внизу нова вiдповiдь з всiлякими там значками.))
Просто знизу пишете вiдповiд i тиснете вiдправити. Якщо текст, який Ви цитуете, дуже великий, можете у полi вiдповiдi видалити чкстину тексту. Але не чiпайте те, що в квадратных дужках. Спробуйте.
Аможе так?варіант 2?
Записан
Годлевській
*

Karma: +45/-0
Offline




« Ответ #35 : 04.02.2018, 14:14:57 »

Адміністратору.Це якийсь дурдом або дуже секретний сайт чи як воно правильно називається?Проблема в тому .що немає можливості виложить фотографіі.перед цим не можна було написати відповідь.В розділ Торгівля теж табу.Не знаю як це робиться.але логічно припускаю.що мабуть недолуге програмне забезпечення.Чекаю на відповідь і ще (наівно)на допомогу.с ув.Михайло
Записан
aza-58
Авиаторы

Karma: +21/-0
Offline


« Ответ #36 : 09.02.2018, 02:20:10 »

 В замешательствеЖдём с интересом тех описания  Парасольки ! Хотя бы коротенько
Записан
Кацо
****

Karma: +306/-91
Offline


« Ответ #37 : 09.02.2018, 09:23:20 »

В замешательствеЖдём с интересом тех описания  Парасольки ! Хотя бы коротенько

+1
Выложите ЛТХ пожалуйста, очень интересно.
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +926/-36
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #38 : 09.02.2018, 14:14:26 »

Михайло наявність 100500 млн фото на нашому Форумі вказуе лише на те що можливо ви не розібральсь до кінця як викладати фотографіі. А форум не пускае викладати лише фотографіі над великого розміру
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Годлевській
*

Karma: +45/-0
Offline




« Ответ #39 : 10.02.2018, 14:37:33 »

В замешательствеЖдём с интересом тех описания  Парасольки ! Хотя бы коротенько
Парасолька-подкосний високоплан схеми ..парасоль.. звідси й назва.Конструкція повністю дерев.яна.Фюзеляж .по спинку заднього сидіння.зашитий авіа фанерою.керування спарене з обох кабін.Передній лонжерон крила ферма зашита з обох сторін міліметровою авіфанерою.задній-лека дерев. двутавра.Носок крила-кесон з мілімеровоі фанери обклеєноі стікляшкою.Крило у корня .до четвертоі нервюри зашито міліметр.фанерою з обох сторін.По середині.в районі подкоса теж міліметровка з обох сторін(три нервюри)Законцовка під 60град.-теж фанера.І все це обтянуто синтетикою 5в9кт(технофільтр)Вага однієі консолі 36кг.Двигун ЕЖ-20 двохлітровий.Замість інжектора-два карби-ДеЛорто(італія) Запалювання-електронне від газелі-Мікас.Редуктор Чернова.Вага пустого апарата 340-360Кг Скоропідйомність з пілот + пасажир під 100кг -7м.сек.Думаю це не прєдєл. не експерементували з шагом вінта.Розбіг-пробіг в двох прибл. 150м.
+1
Выложите ЛТХ пожалуйста, очень интересно.
Записан
Годлевській
*

Karma: +45/-0
Offline




« Ответ #40 : 10.02.2018, 14:58:29 »

.Ще Розмах крила 10.80м.хорда-140см.Площа прибл.15м.Довж. по фюз.6.7м При ісп.польотах закрилки не використовувались(не дороблена ручка фіксаціі закрилків)На весну думаю доробить.що дасть змогу зменшити дистанцію розбігу і скорість відриву.Зараз відрив в двох прибл.60км.
Записан
aza-58
Авиаторы

Karma: +21/-0
Offline


« Ответ #41 : 10.02.2018, 15:03:29 »

 Спасибо- прояснилось !  А  профиль для крыла какой ?  А центровка с полным баком ?  Непонимающий
Записан
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +456/-312
Offline

Федір Новіков.


« Ответ #42 : 10.02.2018, 16:17:53 »

Относительная   толщина на  взгляд грамотно ,   а  то  с  14  процентами  в  жару   некоторые не отрываются даже.
 С чего и какой  толщины у  Вас  лобик  крыла.
« Крайнее редактирование: 10.02.2018, 16:20:36 от подвашник » Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".


 Британская (католичекая)  поговорка.
Годлевській
*

Karma: +45/-0
Offline




« Ответ #43 : 10.02.2018, 20:43:17 »

Профіль Р-11.14%.За лобік крила писав-Міліметрова авіа фанера обклеєна стіклотканню з епоксидною смолою.А потім все крило і лобік в тому числі синтетикою .Ценровка не виходить за24-27%
Записан
aza-58
Авиаторы

Karma: +21/-0
Offline


« Ответ #44 : 11.02.2018, 10:10:44 »

 Непонимающий А не задувает ли отраженный от заднего козырька   поток воздуха за ворот переднего пилота?
Записан
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.1 © Крылья 2004