Как определить высоту вертикального подьема аппарата с двумя соосными винтами?

<< < (6/10) > >>

DAMIR:
Цитата: nomad от 23.05.2017, 14:47:00 pm

Так, всё-таки я был прав в ответе №14, что для вертолёта режим авторотации-это аварийная ситуация?

Авторотація - штатний режим при аварійній ситуації. Наприклад при відмові двигуна.

DAMIR:
Цитата: Toris от 23.05.2017, 14:27:53 pm

Найцивілізованіший спосіб - заробити купу бабла, купити зареганий ЛА і не паритись. :)

Ти мене не зрозумів. Оті ото "експерименти" взагалі не показник якості лопаті ротора.
Від слова "взагалі". Я думав ти це розумієш.

Toris:
Цитата: DAMIR от 23.05.2017, 15:00:59 pm

Ти мене не зрозумів. Оті ото "експерименти" взагалі не показник якості лопаті ротора.
Від слова "взагалі". Я думав ти це розумієш.
По правді говорячи, я розумію, що не розумію межі власної обмеженості, оскільки не проходив системно відповідне навчання в спеціалістів. А відео наочно дало зрозуміти, що лопаті мають бути або пружними, як ресори, - бо це "ходова" ЛА, - або ж величини навантажень не повинні виходити за межі розрахованої міцності. І ще пропало бажання перевіряти міцність матеріалів власним життям.
Задумався про мультикоптер... :-\ І "пісаю от восторга", бачачи маленькі літачки. :)

DAMIR:
Торіс, да не треба проходити інститутів. :)
Я не ратую за "народний макарон". Просто зрозумій, ті лопаті конструктивно порізному виконані. 
І ще треба розуміти потрібність отої пружності. Прикінь відценрову силу, що діє на лопать вздовж неї, й співстав з підйомною, яка діє майже на всю площу. Щоб розуміти що до чого. ;)

nomad:
Торис, я согласен с Вашим ответом №24. Дамир, что-то Вас я не понял.Штатный режим-это режим нормальной расчётной эксплуатации.А аварийный - и есть аварийный, хотя тоже, в принципе является расчётным.И всё-таки, я думаю, это разные понятия.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница