Нерегулируемая категория
preacher:
Цитата: TAILDRAGGER от 05.03.2017, 14:31:04 pm
Зачем эти совковые истории их путенского паханута толкать сюда? Почему бы не тиснуть , например Сьера-Леоне с её САА, но с отсутствующим кабинетом чиновников вообще?
А чому не дати загальну інформацію по європейським країнам?
- Скажімо п'ятірку з найбільш розвиненими ЕАА..........
Sane:
І так, декілька сторінок із Англійских правил СУБ 115 дружина переклала
Далі, якщо це треба буде також перекладе. Почнемо:
Вступ
В 2007 році САА вирішили урегулювати категорію надлегких літаків. Категория, в яку входили надлегкі одномісні літаки з малим навантаженням на крило. Вона стала "нерегульованою" з точки зору льотної придатності і відома як СУБ-115.
У 2013 році САА запропонували збільшити категорію СУБ-115кг, щоб включити в неї всі одномісні мікролайти. У травні 2014 САА прийняла закон, що будь-який одномісний мікролайт може бути в нерегульованій категорії і з 2015 року це внесли в правила польотів. з 2015 року всі одномісні мікролайти за замовчуванням стають нерегульованими.
Одномісний літак вважається СУБ-115кг, який:
а) Політ тільки однієї людини,
б) Має максимальну злітну вагу, не більше ніж:
-300кг Для одномісного сухопутного літака або
-390кг Для одномісного сухопутного літака, з якого 51% був побудований аматором або некомерційною асоціацією любителів. Побудований для своїх власних цілей і ніякого комерційного застосування.
- 330кг одномісний амфібійний варіант або на поплавцях
в) Має швидкість звалювання або мінімальну швидкість польоту при посадці перевищуючу 35 вузлів і откаліброванної з повітряною швидкістю.
Якщо ці пункти витримуються, то літаки 300/315/330 та 390кг можуть входити в категорію надлегких літальних апаратів і не регулюватися. Тільки одномісні, а не двомісні або окремо сидячі. Так само в неї можуть входити старі аероплани або давно побудовані важкі одномісні літаки.
СУБ -115
З квітня 2007 року було законно літати на легких одномісних мікролайтах в категорії СУБ-115 без будь-яких спеціальних дозволів, подач флайтплана і без щорічних перевірок. ніяких формальностей.
Літаки групи АНО визначаються: Надлегкий літак, який
1. Призначений для польотів тільки однієї людини
2. Має максимальну вагу без пілота і палива 115кг
3. Має максимальне навантаження на квадратний метр крила без пілота і палива 10кг
4. Призначений тільки для приватних польотів
Тепер ці літаки мають право літати і сертифікати придатності їм не видаються
Більш важкі літаки
У травні 2014 року вся інформація була викладена в інформаційному повідомленні САА. Власники одномісних мікролайтов, які не потрапляють в категорію СУБ-115 можуть звернутися в САА для того, щоб заповнити форму прикріплену в інформаційному повідомленні САА і звільниться від реєстрацій. Звільнення застосовуються тільки до приватних польотів, і не включає в себе комерційні польоти і авіаційні роботи. І це тільки звільняє повітряне судно від необхідності дозволу на польоти (і пов'язані з ними розробки і затвердження виробництва і офіційні щорічні перевірки)
Експлуатація Нерегульованої категорії
Визначення одномісного мікролайта, має бути таким, як зазначено у вступі вище.
В даний час власники повітряних суден, які відповідають цим вимогам можуть подати заяву на звільнення, яке є не обов'язковим. З 2015 року САА включила це в закон, після чого вони більше не буде вважатися додатковим і всі ці літаки будуть нерегульованим. Якщо ви не згодні з цим законом, можна написати САА в загальний блок свої заперечення (ми так само були б вдячні за копію листа в ЛАА)
Якщо повітряне судно визначається як "Група А", він не може бути ультралайтом і входити в групу нерегульованих, навіть якщо загальна вага збігається з зазначеним вище. Покажчик повітряної швидкості може показувати трохи менше вузлів при низьких швидкостях, створюючи враження, що швидкість звалювання нижче, ніж насправді. Перенесення існуючого літака Групи А в категорію надлегких, щоб потрапити в групу нерегульованих, потрібно отримати перше виправлення додатка (МОД10)
Для власників одномісних повітряних суден "Групи А" з ЛАА, наступний список літаків навряд чи потрапить в категорію нерегульованих, тому що вони перевищують швидкість звалювання 35 вузлів і / або вимоги ваги:
-Tipsy Nipper
-Clutton Fred
-Brugger Colibri MB2
-Druine Turbulent
-Luton Minor
-Jodel D9/D92
-Taylor monoplane
-QAC Quickie
-Colomban MC-15 Cri-Cri
-Corby Starlet
-Monnett Moni
-Wolf WII Boredom Fighter
-Whittaker MW7
-Star-Lite SL-1
-Rans S9
-Staaken Flitzer
-Chiltern DW.1/1A
Для людей, які думають про розробку власного мікролайта, або бажаючих купити або побудувати існуючі розробки для польотів в цій категорії, в табличці нижче наводяться рекомендації щодо мінімальної площі крила, для отримання швидкості звалювання 35 вузлів і для різних вагових категорій і конфігурацій крило / закрилок
Таблиця заснована на результатах безлічі випробувань на звалювання при різній швидкості на мікролайтах протягом багатьох років. Природно, швидкість звалювання залежить від багатьох факторів, а також від навантаження на крило, конфігурації хвостового оперення, секцій крила, співвідношення сторін і багато чого іншого. Але таблиця призначена, щоб показати розумне рішення по площі крила, для досягнення швидкості звалювання 35 вузлів або менше в якості відправної точки для проектування або для оцінки готового, чи може літак потрапляти в цю категорію.
Далі також є, але мені потрібно знати, треба далі перекладати чи ці правила до України не підійдуть?
DAMIR:
В любому випадку вам спасибі, й передайте дружині щире "Дякую!". :)
Sane:
Було б дуже добре, якби ці старання стали у нагоді, щоб не даремно був витрачений час :)
Якщо і не підійдуть, то давайте перекладемо те, що справді необхідно!
Геннадий Хазан:
перекласти будь що - мало ...((((
Навигация