Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
02.12.2020, 18:27:32 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: "Лікбез" по правилам та законам  (Прочитано 29473 раз)
napets
*****

Karma: +106/-124
Offline

дельтанутий


« Ответ #45 : 21.06.2016, 13:22:20 pm »

Може треба ввести норму experimental чи що.Щоб було як з дельтами і парапланами-сам зробив(і навіть за часів СССР),сам літаю,дотримуючись правил візуальних польотів.Бо з тією легалізацією почали кудись заглиблюватися в якісь свідоцтва,площадки,безпеку.обльоти.Все гініальне в простому,всіж знають.На тельта-параплані можна пів країни пролетіти,а тут через кусок мотора стільки гімору.Все що потрібну сучасному партизану в вазі до115(ну і більше Улыбающийся),то мати зовсім маленький клаптик паперу,який можна показати участковому в сусідньму селі,що ти не зовсім псіх Смеющийся і вмієш хоть якось тим керувати.
Записан

Смерть паркетним зрадникам
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1015/-45
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #46 : 21.06.2016, 14:49:03 pm »


napets  "Все гініальне в простому,всіж знають"   

Вот возьмите и внесите в ВК термин "experimental " и соответствующую статью....  Ведь все "гениально просто" .....
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #47 : 21.06.2016, 14:51:03 pm »

Може треба ввести норму experimental чи що.
Не може, а треба!
У людей є обкатані норми і правила.
Чому не можна просто повторити успіх, оминаючи граблі?
Записан

Поза межею реальностi...
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #48 : 21.06.2016, 14:51:52 pm »


napets  "Все гініальне в простому,всіж знають"   

Вот возьмите и внесите в ВК термин "experimental " и соответствующую статью....  Ведь все "гениально просто" .....

Генадій, а Напетс уповноважений?
Записан

Поза межею реальностi...
napets
*****

Karma: +106/-124
Offline

дельтанутий


« Ответ #49 : 21.06.2016, 14:58:33 pm »

Нєе.Може і не зря.За мене можливо було б літати законно і в ступі,як баба яга Смеющийся
« Крайнее редактирование: 21.06.2016, 15:02:07 pm от napets » Записан

Смерть паркетним зрадникам
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #50 : 21.06.2016, 15:00:50 pm »

Нєе.
Отож!:) А жалко.
Записан

Поза межею реальностi...
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1015/-45
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #51 : 21.06.2016, 16:53:43 pm »

DAMIR я Вам пропоную можливість робити реальні кроки, для досяження мети. Я не буду займатись популізмом, та різними "захцянками". Це не до мене.
Я за реальні кроки , та результат!
Обираети - ВИ!
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #52 : 21.06.2016, 19:26:20 pm »

Бачите, значить не все так просто...
А "рівняння на Европейский досвід", це не популізм?
Звісно, якщо порівнювати з тим "шо було" і те "шо уже є",
то покращення присутні. Але не варто зупинятись.

А так, складається враження, що в ДАС зовсім забули
покликання подібних структур в цивілізованому світі.
Це відлуння минулого досвіду - основною задачею є
заборонити, покарати, при можливості, витіїватим способом.
Але в основі подібних пережитків, лежить завдання виморочити людину до корупції,
на мою думку. Інакше важко трактувати заплутанність, ніби нескладних, речей.
Це все на мою, малокомпетентну, думку пересічного громадянина, бажаючого
жити по правді. Образити нікого не хотів.
Записан

Поза межею реальностi...
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +909/-696
Offline



Toris.Україна


« Ответ #53 : 21.06.2016, 21:00:57 pm »

Дамір, без аналізу сучасної нормативної бази України у даному питанні тут немає про що говорити. Якщо тема називається "Лікбез по правилах та законах", то наведи хоча б кілька основних законодавчих та нормативних актів, наприклад, звідси http://avia.gov.ua/documents/Normativno-pravova-baza/perelik-aktiv/documents/Normativno-pravova-baza/Nacionalne-zakonodavstvo/23497.html чи звідси: http://zakon5.rada.gov.ua/laws

Наприклад, я не розумію, на чому грунтується "115 кг" (чому саме 115 а не 215, наприклад)? Мені, наприклад, більше подобається 128 (27) кг чи 144 (122) кг. Улыбающийся

І взагалі, тут на формі є "авіаційний" юрист?
« Крайнее редактирование: 21.06.2016, 21:09:07 pm от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #54 : 21.06.2016, 22:06:03 pm »

"8. Не підлягають реєстрації у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України:
1) повітряні судна, зліт яких здійснюється за допомогою ніг пілота (дельтаплани, параплани, мотопараплани тощо);
2) метеорологічні радіозонди та кулі-пілоти, що використовуються виключно для метеорологічних потреб;
3) безпілотні некеровані аеростати без корисного вантажу;
4) безпілотні повітряні судна, максимальна злітна вага яких не перевищує 20 кілограмів і які використовуються для розваг та спортивної діяльності.
Ці повітряні судна підлягають обліку в організаціях, зазначених у частині дев'ятій статті 4 цього Кодексу.
9. Нові та модифіковані повітряні судна, не внесені до Державного реєстру цивільних повітряних суден України, на яких проводяться приймальні випробування, та модифіковані повітряні судна іноземної реєстрації, на яких проводяться приймальні випробування в Україні, підлягають обліку з наданням тимчасових позначень та виданням тимчасового облікового посвідчення. Облік таких повітряних суден здійснюється уповноваженим центральним органом з питань цивільної авіації. Порядок обліку та форма тимчасового облікового посвідчення для таких повітряних суден визначаються авіаційними правилами України.
10. Реєстрацію планерів, дельтапланів, надлегких літальних апаратів, інших повітряних суден спортивного призначення, повітряних суден аматорської конструкції, аеростатичних апаратів, а також видачу посвідчень про їх реєстрацію здійснює уповноважений орган з питань цивільної авіації чи установи, що визначені уповноваженим органом з питань цивільної авіації."
  Кінець цитати.

Всьо!
Дуже широке поле у фразі "видачу посвідчень про їх реєстрацію здійснює уповноважений орган з питань цивільної авіації чи установи, що визначені уповноваженим органом з питань цивільної авіації."
Треба робити автожир зі стартом з ніг!
Записан

Поза межею реальностi...
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +643/-369
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #55 : 22.06.2016, 02:04:05 am »

.


* ликбез.jpg (44.18 Кб, 959x540 - просмотрено 554 раз.)
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Люде добрі ,  схаменіться,  бо  не  салом  єдиним...

 Не делай  как я , делай  лучше меня.
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1015/-45
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #56 : 22.06.2016, 11:06:47 am »

Читаю вас парни и диву даюсь ..... Но все равно. Вот как решите здесь, в соответствии с Европейскими нормами и стандартами, так я за этот вопрос и возьмусь продвигать его в ДАСУ.
« Крайнее редактирование: 22.06.2016, 11:55:54 am от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #57 : 22.06.2016, 21:40:51 pm »

Читаю вас парни и диву даюсь .....
А що дивного, якщо не секрет?

Дайте трохи часу - досконаліше вивчити питання. Я думаю, ми всі разом
знайдемо ту "золоту середину", за яку нам будуть вдячні прийдешні
покоління, і не буде соромно перед цивілізованими друзями.

Для тих, хо не розуміє змісту самого існування апаратів о 115ти кг.
Починаючи з того, що створити такий апарат (реально літаючий, та безпечний)
нарівні з подвигом, а якщо ще й самотужки - майже шедевр. Це означає, що
навали "скаженних табуреток" не буде. Зате, прийняття закону, спонукає
людей думати, творити, знаходити нові технології та рішення.
По друге, такі апарати не згодятья для комерційної діяльності. Тобто, виключно
для польотів для душі, навколо галявинки.

Єдине, що треба не упустити, це врегулювати хто, де і як буде фіксувати підтвердження
принадлежності окремо взятого апарату до цієї категорії. І це повинно бути максимально прозоро. Без розмитих посилань, а конкретно і точно. Без шансу на корупційну складову.
Записан

Поза межею реальностi...
TAILDRAGGER
*****

Karma: +766/-229
Offline




« Ответ #58 : 22.06.2016, 21:48:56 pm »


Єдине, що треба не упустити, це врегулювати хто, де і як буде фіксувати підтвердження
принадлежності окремо взятого апарату до цієї категорії. І це повинно бути максимально прозоро. Без розмитих посилань, а конкретно і точно. Без шансу на корупційну складову.

На это существует декаларация, которую строитель подписывает с авиационными властями.
Соответствующий шильд должен быть в кабине самолета.  Любой диспетчер может в любой момент потребовать взвесить аппарат, если заподозрит перевес. Подтверждение заявленного несоответствия в весе с реальным весом наказывается штрафом (мало не покажется) с запретом эксплуатации такого апарата.

P.S. В добавление к выше сказаному, существует список летательных аппратов в суб-115 кГ категории рекомендованых к PART103/SSDR категории- эти уж точно не надо проверять, если выполнены по чертежам и оснащены двигателями прототипа.
« Крайнее редактирование: 22.06.2016, 21:59:32 pm от TAILDRAGGER » Записан

Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1015/-45
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #59 : 22.06.2016, 22:35:35 pm »

DAMIR       
 
Цитировать
за яку нам будуть вдячні прийдешні
покоління
   

Расхожая ошибка! Никто Вам ни за что благодарен не будет! ИМХО!     
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004