Ищем для сотрудничества владельцем, пилотов вертолетов и самолетов

<< < (6/10) > >>

подвашник:
    При разработке законов всегда учитывают возможности окон,  как провакационных, так и лояльно скрытых. А как же иначе, ведь демократия на дворе . Жесткий и всеобьемлюющий закон подобен каземату и являет собой свалку переведенной бумаги,  а мы ведь люди  со стремлением  к свободным действиям и творческой мысли....

Toris:
Про всяк випадок процитую ст.3 кримінального кодексу (КК) України:

"Розділ II ЗАКОН ПРО КРИМІНАЛЬНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
Стаття 3. Законодавство України про кримінальну відповідальність
1. Законодавство України про кримінальну відповідальність становить Кримінальний кодекс України, який ґрунтується на Конституції України та загальновизнаних принципах і нормах міжнародного права.
2. Закони України про кримінальну відповідальність, прийняті після на­брання чинності цим Кодексом, включаються до нього після набрання ни­ми чинності.
3. Злочинність діяння, а також його караність та інші кримінально-пра­вові наслідки визначаються тільки цим Кодексом.
4. Застосування закону про кримінальну відповідальність за аналогією заборонено.
5. Закони України про кримінальну відповідальність повинні відповіда­ти положенням, що містяться в чинних міжнародних договорах, згоду на обов’язковість яких надано Верховною Радою України."

Бачимо, що діяння, які не описані прямо у кримінальному кодексі України, злочинами не є.

-----------------------------------------------------------------------------------

А тепер аналізуємо можливі ситуації з КК в руках.

Те, про що пише Morgan (правильно пише, +1 в карму), стосується виключно отримання прибутку і по КК буде розглядатись як незаконне підприємництво (ст.202 КК), ухилення від сплати податків (ст.212) і т.п.
http://radnuk.info/komentar/kruminal/osobluva/293-rozd7/4530--202-------.html

В даному випадку неважливо, чи це авіаційна сфера, чи ні - ці злочини не кваліфікуються, як авіаційні. Тобто, це не є порушенням, притаманним саме авіаційній сфері, і тому не є порушенням повітряного законодавства.

Тут карають за неоподатковану комерцію.

-----------------------------------------------------------------------------------

Що стосується БЕЗПЕКИ руху, про що зазначив ussr, то це розділ Розділ ХІ КК України, статті:

Стаття 276. Порушення правил безпеки руху або експлуатації залізничного, водного чи повітряного транспорту
http://radnuk.info/komentar/kruminal/osobluva/297-rozd11/4590--276-----------.html

Стаття 281. Порушення правил повітряних польотів
http://radnuk.info/komentar/kruminal/osobluva/297-rozd11/4585--281----.html

Стаття 282. Порушення правил використання повітряного простору
http://radnuk.info/komentar/kruminal/osobluva/297-rozd11/4584--282-----.html

Зверну увагу нашого шановного товариства на те, що настання кримінальної відповідальності настає у випадках, зазначених в диспозиціях даних статей про безпеку:

ч.1 ст.276: "якщо це створило небезпеку для життя людей або настання інших тяжких наслідків"
ч.2 ст.276: "якщо вони спричинили потерпілому середньої тяж­кості чи тяжкі тілесні ушкодження або заподіяли велику матеріальну шкоду"
ч.3 ст.276: "якщо вони спричинили загибель людей"

ч.1 ст.281: "якщо це створило небезпеку для життя людей або настання інших тяжких наслідків"
ч.2 ст.281: "якщо вони спричинили потерпілому середньої тяж­кості тілесні ушкодження або завдали великої матеріальної шкоди"
ч.3 ст.281: "якщо вони спричинили загибель людей"

ч.1 ст.282: "якщо це створило загрозу безпеці повітряних польотів"
ч.2 ст.282: "якщо вони спричинили потерпілому середньої тяж­кості чи тяжкі тілесні ушкодження або завдали великої матеріальної шкоди"
ч.3 ст.282: "якщо вони спричинили загибель людей"

На практиці це означає наступне: якщо не виконалась жодна з диспозицій цих статей, то пілота чи власника ПС неможливо притягнути до кримінальної відповідальності по вказаних статтях, оскільки не настало наслідків, зазначених в процитованих мною диспозиціях.

-----------------------------------------------------------------------------------

Одним словом, якщо ПС справне, пілот правильний, порушень повітряного простору не зафіксовано, порушень кримінального чи інших законодавств не зафіксовано - скидуємось на паливо (без комерції!) і літаємо до повної нірвани. :)

подвашник:
  Главное правильно сманипулировать  между прямим  и косвенным. 8)

Andrey1972:
Тогда напрашивается вывод, что если не случилось что либо из нижеперечисленного:
"ч.1 ст.276: "якщо це створило небезпеку для життя людей або настання інших тяжких наслідків"
ч.2 ст.276: "якщо вони спричинили потерпілому середньої тяж­кості чи тяжкі тілесні ушкодження або заподіяли велику матеріальну шкоду"
ч.3 ст.276: "якщо вони спричинили загибель людей"

ч.1 ст.281: "якщо це створило небезпеку для життя людей або настання інших тяжких наслідків"
ч.2 ст.281: "якщо вони спричинили потерпілому середньої тяж­кості тілесні ушкодження або завдали великої матеріальної шкоди"
ч.3 ст.281: "якщо вони спричинили загибель людей"

ч.1 ст.282: "якщо це створило загрозу безпеці повітряних польотів"
ч.2 ст.282: "якщо вони спричинили потерпілому середньої тяж­кості чи тяжкі тілесні ушкодження або завдали великої матеріальної шкоди"
ч.3 ст.282: "якщо вони спричинили загибель людей"",
то уголовной ответственности не наступает, а если уж случилось, то не важно
какая у тебя лицензия PPL или CPL, на воздушном судне АОН или коммерческом - пилот будет отвечать согласно Уголовного кодекса.

Toris:
Цитата: Andrey1972 от 22.04.2016, 10:50:18 am

Тогда напрашивается вывод, что если не случилось что либо из нижеперечисленного:
<...>
то уголовной ответственности не наступает,
Да. Для летальных случаев УК менты даже придумали поговорку: "нет тела - нет дела".
Цитата: Andrey1972 от 22.04.2016, 10:50:18 am

а если уж случилось, то не важно
какая у тебя лицензия PPL или CPL, на воздушном судне АОН или коммерческом - пилот будет отвечать согласно Уголовного кодекса.
Воистину да. :) "Есть тело - есть дело". Випадку з комерцією це теж стосується у повній мірі. І тут вже будуть об'єкт, суб'єкт та інші явища, як пише Herder.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница