Аэродром Широкое

(1/5) > >>

aerofan777:
Усім авіаторам та закоханим в авіацію - вітання!
Пишу українською в надії на те, що це прочитають небайдужі до долі України, інших - прохання не турбуватися.
Мова іде про аеродром Широке (саме аеродром або для цивільних - аеропорт, а не летовище, тому як аеродроми почали застосовувати не у нас і тому ці люди мають повне право надавати своє бачення назви. Ні у кого ж не виникає бажання називати трембіту довгою дудкою, але то таке), який належить колишньому Центру льотної підготовки в м. Запоріжжі.
З неофіційних джерел ПОЧАЛИ КОПАТИ  КАБЕЛІ мереж. Аеродром таким чином доводиться до стану повної непридатності та втрачається іміджева привабливість цього об'єкту з метою продажу його за безцінь. Та бог з цією привабливістю, але ж цей аеродром розташований у прифронтовій області, він має бетону злітну смугу, яка дає змогу виконувати польоти фронтовій та армійській авіації ЗСУ при будь-який погоді. Зараз ідуть бойові дії, а ми руйнуємо об'єкт, який мав би змогу  використовувати в військових операціях (основних та допоміжних) -  а це чиєсь врятоване життя.
Почалося це руйнування за часів пам'ятного генерала Акчуріна Фаріда Ізмайловича, мало продовження при його поплічнику Мілейко Володимиру Михайловичу на очах у колективу (але може завдяки його мовчазній згоді, тому що бачать реальних шляхів по припиненню цієї вакханалії - у всіх є сім'ї або слабкі місця, що є цинізмом по відношенню до цих людей). Спочатку потроху, а потім - апетит приходить під час їжі .


 Там дуже заплутаний клубок складових за участю зацікавлених латифундистів (до речі - одну смугу вже розібрали і на цих землях працюють люди з дуже "східною" зовнішністю) та інших осіб, але основні гравці розташовані в Києві (вони ж можливо є і дахом). Таке враження, що аеродром вже давно продано, гроші поділені, залишилось трохи - юридично оформити цей процес, пому він і включений на продаж як цілісний майновий комплекс. Зараз там директор з Дніпропетровська - Х.Ю.М., який має економічний фах, і від якого клану він призначений і для чого (чи вилкулівський, чи леді Ю., чи, чи..... - це його справа) - але процес  продовжується і при "дніпровських". Клерки середнього рівня міністерства, якому ця організація підпорядковується, роблять свою справу фахово, і закликати до їхньої совісті - марна справа. Міністри міняються- аеродром все одно потроху знищується. Одна надія - на громадський резонанс.
СБУ час від часу затримує якусь шалупонь, потім відпускає, потім знову затримує - козаки-розбійники якісь. Після того як у Запоріжжя по - тихому зайшли люди певної блакитно-білої фарби, то підіймати це питання в ОДА вважається поганим смаком. Відповідь проста  - все нагорі поділено, тому конфлікту інтересів ніхто не бажає і "порядні люди" дотримуються джентельменських угод. Тому "контора" глибоко і не бурить, марна справа. В апараті  Міністерства Оборони, за словами міністра, 60%  військових управлінців не  проходять детектор брехні позитивно (а ти сиди і міркуй - чи то вони шпійони, чи то вони зрадники, чи, вибачте, байдужі дурні) і не слід чекати від них на підтримку. Надія, що можна через суд - загдалегідь не виграшна, з огляду на нашу судову систему і хто її контролює. Надія на патріотів та державників, але де ж вони ( мені не дуже пощастило зустріти їх на своєму шляху на тому рівні, де приймаються відповідні рішення), може у когось з вас є такий хист? Таке враження, що у них кастинг на відсутність цих чеснот - не маєш - ідеш далі нагору. Тому, якщо нічого не робити, злітно-посадову смугу у продовж найближчого часу загубимо , а з нею і  весь авіаційний об'єкт (приклад - Золотоноша, Токмак та ін.)
З точки зору "любителей русского мира", українці дурні - самі руйнують аеродром, але ж , якщо вони планують захопити південно-східну частину нашої країни, він їм теж не дістанеться . Але я все-таки вірю в нашу перемогу і що цей аеродром ще буде експлуатуватися і пілотами PPL та іншими пілотами нашої держави. Але за останній час навіть спроби зареєструвати аеродром Широке у якості тимчасової ЗПМ не було!
Не хотілося б завершувати на цій песимістичній ноті своє  оповідання і розказати  про своє бачення першочергових заходів.
По-перше. У найкоротші терміни (наскільки це можливо) на рівні Кабміну перепідпорядкувати цей об'єкт Міністерству Оборони(але не з метою заміни продавців), або зробити цей аеродром аеродромом подвійного базування. Це дасть змогу у разі спроби захоплення його незрозумілими ввічливими чоловічками застосовувати зброю на законних засадах.
По-друге. Через військомати набрати військовослужбовців  з відповідним профілем (ВОС) на контрактній основі та організувати авіаційну комендатуру (міні авіабазу), яка буде розгортати роботу у напрямку створення умов по забезпеченню виконання польотів.
По-третє. В рамках децентралізації скликати при Запорізькій ОДА нараду з представників авіаційної громадськості  для вироблення рішень по залученню коштів, практичних дій по втіленню заходів для сумісного базування авіації загального призначення, представників ПАО "Мотор Січ" та інших зацікавлених фізичних і юридичних осіб. Це повинні бути не старпери радянські, які будуть хизуватись своїми заслугами і розповідати, що 23 лютого - це свято, всім святам свято, а особи, у яких є літаки, які мають програми по розвитку авіаційного спорту в області. А головне, що ці люди закладуть підвалини подальшого недопущення таких ситуацій, яка склалась на цей час. У мене таке переконання, що у людини, яка має хист до авіації, мізки мають багато цікавих реальних, щодо їхнього втілення, ідей.
Тут  якось по телевізору показували закарпатське село , так там по сюжету на відновлення мостового переходу через річку шириною 50 м вимагають від держави 20 млн.грн (я, особисто, не маю з цього приводу заперечень, може воно  так і треба), але в нашому випадку на початковому етапі сума на початок відновлення менша десь на 5-7 млн.грн
Не зовсім впевнений, що при такому розкладі на горі це питання вирішиться на користь авіаторів, але все ж може авіаційні патріоти та і просто патріоти в СБУ, МО зроблять певні кроки по вирішенню цієї проблеми  та зарахують собі це в плюси. Будуть нові вибори, і не обов'язково в один тур переможе той же самий, а Україна залишиться і жага до польотів у наших дітей нікуди не зникне. 
Слава Україні!

Геннадий Хазан:
Готов Вас успокоить по поводу аэродрома Широкое.

 Его судьбой занимаются порядочные, авиационные люди.

pashtet:
Да нет Гена, кто им там только не занимается... По аэродрому скажу просто. "Все вокруг колхозное, все вокруг ничье".  Он кстати в списке "300". И многие хотят откусить от дармового пирога и отталкивают друг друга от корыта локтями. Меня больше всего беспокоит техника. У меня лично сердце кровью обливается при ее виде. Элки там мертвые стоят, их уже не спасти. Самооборона, захватившая его в 14 году, растащила всю наземную технику, все что могло уйти на налыгаче. Не уверен что все оно пошло на фронт. На Ан2, те что стоят в состоянии Дон Кихотов, медленно тают лопасти. И это все на протяжении двух прошлых лет. Я немного в курсе и чуточку вхож. Не весело там короче.

Геннадий Хазан:
Аэродром в свое время захватила семья Януковича. Поставили смотрящего ...вот он сука и "на смотрел".

То что я написал выше, написал не на пустом месте.

dimochka64:
Лично мне, аэродром жаль, в 83м первый самостоятельный на нем.
Но целесообразность его для вояк, как по мне, очень спорная. Самое главное - нет своей ж\д ветки. Рядом два нормальных аэродрома.
Разбирать плиты - конечно преступление. Думаю, по нормальному, отдать в местный аэроклуб, пусть самодельщики и АОН летают, и одновременно, охраняют.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница