Спеціальна тема для срача, щоби не смітити у фахових темах
Toris:
Цитата: entuzazisten от 29.09.2015, 15:43:38 pm
Вопросы...вопросы... Зачем задавать вопросы, да ещё нарочито на украинском, зная ответы. Излишняя суета... или дымовая завеса.
Ага, димова завіса, злюкен собакірен і суєта.
Про мову.
Українська мова в мене не "нарочито", а "упорно", чисто з принципу.
На роботі всі спілкуються українською, вдома всі спілкуються українською, друзі майже всі спілкуються українською, окупант стріляє - якого дідька я маю використовувати нерідну мову?
Можу й російською спілкуватись, але така штука противна виявилась: коли в компанії всі спілкуються українською і підходить хтось зі сторони, починає спілкуватись російською - всі одразу переходять на російську, типу в знак поваги. А навпаки чомусь не спостерігав. Не належить вживати мову окупанта, якщо існує повністю рівноцінна і жива своя. І взагалі, українська мова - в небезпеці. Тому й вирішив спілкуватись українською. Пропоную Вам чинити так само, якщо українець, любите Україну і не маєте протипоказань.
Про авіаційні питання.
Книжок авіаційних трохи обчитався, однак сумніваюсь в обсязі власних знань, через що й запитую. Про профіль взагалі не маю навіть версій. Якщо можете щось розказати про плаский знизу профіль на СЛА - розкажіть, будь ласка. В книжці А.С.Кравец "Характеристики авиационных профилей" М., 1939 нічого не згадується про СЛА.
Заодно, якщо знаєте, розкажіть, як перерахувати Cx та Cy з програми Profili http://www.profili2.com/ на конкретне подовження крила.
Цитата: entuzazisten от 29.09.2015, 15:43:38 pm
И тема не очень нужная. Какая-то агрессивная активность.
Будуть Вас цькувати на кожному другому пості - подивлюсь на Ваше миролюбство до агресорів.
Цитата: entuzazisten от 29.09.2015, 15:43:38 pm
Кстати , Toris, выражение : "Не парься" придумано в рашке.
Був здивований, коли почув місцевий суржик у Львові. І "не парся" там також вживають. Так що не партесь. :)
flybas:
ДЕ-МА-ГО-ГИ-Я
flybas:
Торіс,ви чули про різний тиск над і під крилом ?
Toris:
Цитата: flybas от 29.09.2015, 16:25:09 pm
Торіс,ви чули про різний тиск над і під крилом ?
Звісно ж. Ефект Бернуллі. Власне тому й літають ЛА. А чому профіль внизу плаский роблять, якщо він не найкращий?
подвашник:
Из истории самолетостроения.
Первый опытный образец У-2 летал с толстым 13 процентным профилем
и по рекомендации испытателя Громова по линии горизонтальной секущей уменшили толщину используя только верхнюю часть ВО!, и самолет залетал как надо. Профилю дали, для годыться название, а то что этот смолет при потере скорости слишком клюет носом со
значительной просадкой было уже пох. стране срочно нужен был учебный
простой в прозводстве биплан.
Навигация