Літаки Антонова.

<< < (146/167) > >>

командор:
Цитата: preacher от 25.01.2017, 17:13:02 pm

Цитата: a_teh от 25.01.2017, 15:39:01 pm

ну досить інтригу тримати!!! всі вже чекають не дочекаються В чому цікавість фото??? написи на англійській? чи якість деревини ящика?)) глядачі чекають!

В тому що далекі від авіабудування люди навіть не зрозуміють, - що в цьому ящику цікавого....
Тому це фото має подвійну користь.


Неужели в ящике от ПВ находится моторчик Мотор-Сичи?
Кстати ,а сколько моторчиков для мордора поставлено украинской компанией МС?

preacher:
Цитата: OlegF от 29.01.2017, 18:26:54 pm

Мда.. якщо для вас виготовлення шасі літака - "раз плюнуть" А шини для літаків можна зварганити на "Росаві"?? - то це свідчить про рівень обізнаності такого спЕца...
Головне щоб під керівницвом спеців з такими підходами до виробництва літаків, такий авіапром потім не літав над нашими з вами головами

На відміну від вас, я знаю які в Києві заводи знаходяться і що здатні виготовляти. Серед них є авіаційні, і вимоги до продукції там вище ніж на Антонові. А шини на Антонові будуть ставити Dunlop. Шось ви що не напишите, то якась бурда у вас виходить.
-
Командор, - це вже справжній спам.
Звісно я співчуваю тим кого звільнили, але зараз важко дуже багатьом людям в Україні, від цього у вас же не виникає бажання мазати брудом український флаг. Тому нема чого скиглити, здолаємо путлера, здолаємо і п'яту колону.

OlegF:
Цитата: preacher от 29.01.2017, 20:57:02 pm

Цитата: OlegF от 29.01.2017, 18:26:54 pm

Мда.. якщо для вас виготовлення шасі літака - "раз плюнуть" А шини для літаків можна зварганити на "Росаві"?? - то це свідчить про рівень обізнаності такого спЕца...
Головне щоб під керівницвом спеців з такими підходами до виробництва літаків, такий авіапром потім не літав над нашими з вами головами

На відміну від вас, я знаю які в Києві заводи знаходяться і що здатні виготовляти. Серед них є авіаційні, і вимоги до продукції там вище ніж на Антонові. А шини на Антонові будуть ставити Dunlop. Шось ви що не напишите, то якась бурда у вас виходить.

Бурда виходить в тих, хто не розуміє чим відрізняється виготовити шасі для літака і шасі для ланоса. Єдиний хто мав технологію виготовлення особливо відповідальних титанових складових шасі - Південмаш, та й то тільки малих розмірів (Ан-140), та й там зараз з цим не все гаразд.. Популізм деяких керівників та "спеціалістів" типу "в Києві зробимо все!!" може зіграти "злую шутку" Так що не поповнюйте лави популістів

OlegF:
Комплектация опытного образца Ан-178 – российская примерно на треть. Это не только колеса, тормоза и шины, но и сами стойки шасси – их заказали не днепропетровскому «Южмашу», где освоено шасси Ан-140 и Ан-148, Ан-158 (но возникли финансовые и технические проблемы), а нижегородскому «Гидромашу». Российскими у Ан-178 являются почти вся авионика, управление, гидравлика и многое другое, доставшееся от семейства Ан-148, Ан-158, также из России почти весь металл, из которого собран Ан-178.
источник:http://nbuviap.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=1244:problemi-ukrajinskogo-aviapromu&catid=8&Itemid=350

preacher:
Цитата: OlegF от 29.01.2017, 22:06:34 pm

Єдиний хто мав технологію виготовлення особливо відповідальних титанових складових шасі - Південмаш,

Ану здивуйте, що в шасі "особливо відповідальне" зроблено з титану?
Назвіть хоч одну деталь в шасі де точність в мікронах.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница