Літаки Антонова.

<< < (125/167) > >>

preacher:
Цитата: OlegF от 05.01.2017, 12:29:37 pm

А если вот сравнить типа "устаревший" Ан-32 с Ан-132 - сравните расположение двигателей - над крылом и под крылом. Внимание вопрос: какой из самолетов сядет и взлетит на каменистую пыльную полосу?

Окрім положення двигунів суттєво впливають параметри ГМУ, в данному випадку особливості багатолопатевих гвинтів.

Цитата: OlegF от 05.01.2017, 12:29:37 pm

Вот аналога планеру Ан-74 действительно в мире нет
Є.

Цитата: OlegF от 05.01.2017, 12:29:37 pm

у ХГАПП есть модификация Ан-74ТК-300 - сделана на энтузиазме руководства ХГАПП чем плох самолет? Налаженное серийное производство, современная машина.. Ан нет, Антонову это не интересно и никакой поддержки по продвижению машины..

Особливості положення двигунів впливають на економічність машини.

OlegF:
Окрім положення двигунів суттєво впливають параметри ГМУ, в данному випадку особливості багатолопатевих гвинтів.
Особенно по способности винтов поднимать мусор и камни с полосы и закидывать в двигатель, которые имеют лопатки.. Дискуссия бесполезна

preacher:
Цитата: OlegF от 05.01.2017, 13:26:37 pm

Я не пессимист, но времен СССР уже не будет, а модели- будут конечно... В единичных опытных экземплярах увидим наверное и "Прожект новейшего украинского истребителя от Антонова"

В цьому ви праві - сама кривава імперія всіх часів та народів канула в лєто, і якщо почне відроджуватись, то це вже напевно буде держава антихриста.
А скільки екземплярів і яких машин будуть будувати - це точно не вам вирішувати.

preacher:
Цитата: OlegF от 05.01.2017, 13:35:54 pm

Особенно по способности винтов поднимать мусор и камни с полосы и закидывать в двигатель, которые имеют лопатки.. Дискуссия бесполезна

Тут теж ві праві - із задоволенням поспілкувався би на цю тему, з людьми які пілотували Ан-24/26.
Хоча в марті цього року, напевно будуть якісь подробиці про випробування Ан-132D - почекаємо..............

Серго:
Цитата: OlegF от 05.01.2017, 12:02:07 pm

Цитата: петро нестеров от 30.12.2016, 20:08:05 pm

к сожалению всё написанное shift имеет место быть, как не прискорбно, но авиационное производство в Украине стремительно угасает

Подтверждаю не из "медийной информации" - Серийного производства самолетов в Украине уже не будет. shift изложил все правильно А специально для "українця" Серго - погугліть інформацію про єдине в Україні серійне підприємство Харківський авіазавод - від ньго зосталися ріжки та ніжки Єдиний котракт на Єдиний літак підприємство не в змозі виконати уже впродовж 3-х років, масові звільнення робітників, 2-х річна заборгованність по заробітній платі, відсутність будь яких коштів та повне ігнорування Кабміну Укроборонпрому та місцевої влади Ось не медійний стан авіабудівної галузі в Україні


Повторюю питання.
Що робить будемо в данному контексті? Чи так і продовжувати будете констатувати очевидне, яке і так відомо? Чи  ваша задача нагнітання істерії, яка вже давно видна в ваших з shift дописах?

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница