Літаки Антонова.
preacher:
Цитата: вершок от 22.08.2016, 16:23:37 pm
Спробуйте розмізтити буран на літак з класичним хвстом ;)
Ну це і ви легко зможете. :-)
командор:
Рассматривалось два аппарата.Уже есть в открытой печати.
И кили по приемлемой для АНТОНОВА схеме.
А чистая перевозка решалась гораздо проще имеющемся ЛА другого разработчика.Кстати,решение очень красивое.Видно на фото.
Рассматривался ЛА с тремя килями из которых один был убирающийся.
Kagor:
Ще один Ан-124 "Руслан" отримав нову фірмову Антонівську ліврею
preacher:
Цитата: командор от 22.08.2016, 20:22:42 pm
Рассматривалось два аппарата. Уже есть в открытой печати.
Чомусь Мясіщеву не дуже щастило, він майже завжди вибирав занадто раціональні схеми, а це не дуже сприймалось, ні політичним керівництвом, ні військовими.
Зробив би він Атланту (3М-Т) класичне шасі, хоча він і із велосипедним доволі полетав, але якось дуже непомітно.
-
А після катастрофи Ан-124 під Києвом, проект переробляли? Бо це якось ненормально - гідравліка прцює, втрати тиску нема, вирубається один двигун і частина закрилків вже не працює. Не кажу вже про електроніку, таке враження що ізольовані аналагові прибори надійніше, бо коли один виходить із ладу, всі інші незалежно працюють.
Є приклади коли і у Бойнга електроніка вирубилась лише того, що показники швидкості не відповідали показникам іншіх датчиків. Це теж сюр! Невже не можна зробити канали ізольованими, і просто червоним підсвічувати показники які визивають питання? Бо якийсь сенсор зламався і всЁ летіть самі як забажаєте.
командор:
Катастрофа Ан-124 под Киевом показала,что практически не требовалась существенная доработка конструкции.
Навигация