Літаки Антонова.

<< < (63/167) > >>

preacher:
Цитата: вершок от 21.08.2016, 08:54:53 am

Треба відійти від совкової ,військової заточці транспортних літаків.


Безбожна людоненависницька держава висувала відповідні вимоги до проектувальників, та ще і контролювала щоб все відповідало її баченню. Тому звіт про першу катастрофу читається як сюр:
-http://www.airdisaster.ru/database.php?id=237
Це тільки те що вилізло назовні, тому нещодавно писав:
Цитата: preacher от 13.08.2016, 21:37:26 pm

А стосовно Русланів, то цей літак потібен, і вже зараз можливо вести роботи по проектуванню нової модифікації під українське виробництво.



Цитата: вершок от 21.08.2016, 08:54:53 am

Про Мрію взагалі мовчу.
Літак для транспортування бурана!
Але якщо вміло провести переговори з потенційними інвесторами , заказчиками -це буде найперспективний світовий проект.


Це далеко не літак для транспортування Бурана, це широкофюзеляжний важковоз великогабаритів, - це не пташка під одну функцію як Гуппі. Але зараз ще дуже мало вантажів які потребують саме Мрію, але кількість їх зростає. Транспортувати Мрією звичайні грузи економічно не вигідно, порівняно з тим таки Русланом, тому зацікавлених небагато. Китай висловлював зацікавленість, проте він і до двигунів АИ-225-25Ф під L-15 зацікавленість висловлював, але Китай працює лише на себе.
Нещодавно Австралія проявила зацікавленість, - великій державі-острову непогано мати швидку доставку великогабаритів.

preacher:
Цікаво що американці Madcap теж собі колись робили......
Early E-3 AWACS Concept

preacher:
До речі, в Україні є ще така цікава штукенція як Ан-72Р, яку можна в короткий час допрацювати.
Це літак ДРЛС який мав дальнісь стеження до 200км. та можливо зараз цей показник можливо підвищіти.
Та ще й за версією української вікі, на збережені у Святошино стоять три планери.
Цитировать

* Прототип Ан-72Р стабілізатором звичайного розміру. На збереженні у Святошині без двигунів, авіоніки і будь-яких позначень.
* Другий літак також був готовий в 1986 році з серійним номером "сер. № 01-04"і бортовим номером CCCP-783061. Зв'язковий літак. На збереженні в Києві-Святошино.
* Третій літак був готовий в 1987 році й мав серійний номер «сер. № 01-05» і бортовий номер CCCP-783573. Випробування проходили на території РРФСР в НВО «Злет». Поточний стан невідомо.
* Четвертий літак напіврозібраний зберігається у Святошино.
[url]http://uk.wikipedia.org/wiki/Ан-72Р[/url]


JIG:
Цитата: preacher от 21.08.2016, 11:35:45 am

Нещодавно Австралія проявила зацікавленість, - великій державі-острову непогано мати швидку доставку великогабаритів.

Насколько я помню -это именно покупка Австралией С-17-х спасло сборочную линию от закрытия

preacher:
Цитата: JIG от 21.08.2016, 22:06:25 pm

Цитата: preacher от 21.08.2016, 11:35:45 am

Нещодавно Австралія проявила зацікавленість, - великій державі-острову непогано мати швидку доставку великогабаритів.

Насколько я помню -это именно покупка Австралией С-17-х спасло сборочную линию от закрытия

Напевно це було ще до того як Ан-225 привіз генератор вагою 135тон, із Чехії в Австралію.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница