Літаки Антонова.

<< < (62/167) > >>

preacher:
Цитата: JIG от 19.08.2016, 00:31:05 am

Цитата: preacher от 17.08.2016, 14:48:46 pm

Це навіть не питання.
[url]http://vertol.com.ua/catalog/katalog-ati/ati-dlya-otechestvennyh-vs/shassi/aviacionnye-shiny[/url]


Наверно солидная компания с большими запасами. Какие шины предлагаются -на МИ-1,Ми-4, Ми-10, Ан-14, Ил-14М.


Взагалі та таблиця для перекупників які мало що розуміють в авіації, тому що авіаційні шини стандартизовані.
Цікаво чому ж у вас стільки питань?

Цитата: Кацо от 19.08.2016, 10:04:38 am

Когда такое было что у Руслана отказывало "сразу 4 двигателя"???


Ваша правда - четвертий не встиг......

preacher:
Зі слів Командувача Повітряних сил Збройних сил України генерал-лейтенанта Сергія Дроздова, конструкторським бюро Антонова для потреб військової авіації Повітряних Сил України ведуться роботи по проекту літака дальнього радіолокаційного виявлення та управління (АВАКС).
Сергій Дроздов в інтерв'ю виданню «Народна армія» заявив про початок робіт про проектування нового літака дальнього радіолокаційного виявлення та управління. Про це повідомляє "Військова панорама".
«Уже сьогодні конструкторським бюро Антонова для потреб військової авіації Повітряних Сил розробляються конструкції санітарного літака, командно-штабного літака, літака патрульного і літака дальнього радіолокаційного спостереження. Однак слід розуміти, що це справа не одного дня і навіть року. Найголовніше, що цей процес запущений», - повідомив командувач ПС ЗС України.
Раніше в відкритих джерелах була опублікована інформація, що на базі літаків сімейства Ан-148/158/178 можливе створення нового багатоцільового комплексу радіовиявлення і наведення.
При кооперації із західними виробниками спеціального обладнання для ведення розвідки і наведення, можливе створення літака АВАКС на базі Ан-178 зі збільшеним часом польоту до 10 годин.
При цьому, сучасна електроніка дозволяє виявляти навіть наземні цілі на дальності до 450 кілометрів.
http://defence-ua.com/index.php/home-page/1379-ukrayina-stvoryt-litak-dalnoho-radiolokatsiynoho-vyyavlennya

Задум гарний але розподіл лобового опору по відношенню до вектору тяги, та ще й укорочений.
Чебурашка краще для цієї схеми підходив. А літак потрібний.

командор:
Попробуем прикинуть целесообразность возобновления производства самолета Ан-124.Для этого прикинем место самолетов Ан-124 в мировой системе перевозки грузов.
Согласно статистики за 2015 по данным компании Волга- Днепр рамповыми самолетами компании ,а это 10шт 124 и 5шт Ил-76 перевезли суммарно 129 млн.тк грузов ,что составляет 0.01% мировой перевозки грузов.Даже если добавить летный парк Антонова ,то это 0.02% перевозки грузов.
Если при этом сравнить эффективность перевозки с другими самолетами,то тоже российская компания АРС своими 14 самолетами В747 перевезла 2.2 млрд тк грузов.Поэтому понятно стремление россиян приобрести Боинги.
Поэтому самолета типа Ан-124 могут работать только в узком сегменте рынка перевозки моногрузов рамповым самолетом.
Еще более затратна перевозка моногрузов самолетом 225.
Говорить о рынке данного типа самолетов в 1000 или даже 500 штук полная маниловщина.

 

preacher:
Роздуми над доцільністю з точки зору світових тенденцій навряд чи замінить Антонову прибутки від транспортування вантажів.
Суть в тому що Ан-124 монополіст на ринку великогабаритів, а Ан-225 ще більший монополіст. У світі спостерігаються тенденції до збільшення об'єму перевезень великогабаритів, а росіяни об'єктивно будуть виходити із ніші світових перевезень великогабаритів, принаймні поки в росії щось не змінеться, а в правильному напрямку навряд чи це буде в росії скоро.
Тобто Антонов має забеспечити себе запчастинами до Ан-124 на найближче майбутнє, і поміркувати над відновленням хочаб поштучного виробництва Ан-124. Та і другу Мрію теж треба добудувати, і навіть якщо вона буде окупати перевозками тільки саму себе, це набагато краще ніж дозволити їй потроху перетворюватися на брухт.

вершок:
Не зовсім в темі,вибачте якщо не правий.
Не раціонально починати випуск старої моделі,зі старими гріхами.
У Русланів є велика кількість як + так і-
Треба відійти від совкової ,військової заточці транспортних літаків.
Треба створити уніфіковану базу і для транспортного літака, і для військово транспортного
і для інших можливих версій.
Виробнича база спільна , а літакі різні.
З'явились нові технології , нові розробки , ми відкриті до світу.
Для вдалого бізнес проекту треба суттево сбільшити сігмент потенційного ринку і зменшити собівартість перевезень.
Про Мрію взагалі мовчу.
Літак для транспортування бурана!
Але якщо вміло провести переговори з потенційними інвесторами , заказчиками -це буде найперспективний світовий проект

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница