Літаки Антонова.

<< < (51/167) > >>

preacher:
Даруйте, а А-400М кращій за характеристиками, не кажучи про вартість?
Цитировать

Новые неприятности технического характера продолжают преследовать турбовинтовой двигатель TP400-D6, которым оснащаются военные грузовые самолеты Airbus A400M, хотя компания-разработчик EuroProp International в очередной раз подчеркивает, что никакие проблемы не должны помешать дальнейшему развитию этого мультинационального проекта.
[url]http://www.gadgetstyle.com.ua/26641-tp400-d6-engine-new-issues-video/[/url]

А китайський клон Y-30 вже підняли в небо?
Тому хоча б по одненькому Ан-70 в рік для ЗСУ треба будувати.
А якщо ще хтось таки купить кілька штук, то і добре.

командор:
У китайского и украинского самолета общее только то,что они имеют винты,крылья, оперение и фюзеляж.
А Ан-70 не купит никто.Ну если только по приказу сверху.Да и цена нормальная,есть что стырить.

preacher:
Цитата: командор от 07.08.2016, 01:04:57 am

У китайского и украинского самолета общее только то,что они имеют винты,крылья, оперение и фюзеляж.

Про Y-30 мова йшла після А-400М, і він таки на нього схожий.

Цитата: командор от 07.08.2016, 01:04:57 am

А Ан-70 не купит никто. Ну если только по приказу сверху. Да и цена нормальная,есть что стырить.

Треба дивитись очима покупця, а не виробника.
- Літак створили разом з руцкімі, чи зможуть українці будувати літак самі, і яким він буде?
- Якщо руцкіє почнуть судитись за права інтелектуальної власності, чи не заборонить суд випускати літак?
- А якщо хтось купив, чи не арештує суд цей літак по позиву руцкіх?
- Якщо руцкіє таки щось відсудять, то кому претензії, як із запчастинами, хто буде подовжувати годність?
- Чи не втратить покупець час та гроші?

************************************************************************************
1. Треба рішення міжнородного суду по власності літака.
2. Побудувати другий літак для ЗСУ, без руцкіх комплектуючих.

PS. Руцкіє вже волають про Ан-188, що це ремоторизований Ан-70 і він теж їм належить.
Тобто всі послідуючі турбогвинтові Ан-и схожого габариту................................. розумієте.

Кацо:
Цитата: командор от 07.08.2016, 01:04:57 am

А Ан-70 не купит никто.Ну если только по приказу сверху.


Даже по супер-пупер приказу сверху можно будет купить только один экземпляр, летающий на АНТК - второго ж нет и делать его не из чего.....

preacher:
Цитата: Кацо от 07.08.2016, 12:46:56 pm

Даже по супер-пупер приказу сверху можно будет купить только один экземпляр, летающий на АНТК - второго ж нет и делать его не из чего.....


Цитировать

А 19 січня 2015 р. наказом Міністра оборони України був прийня- тий на озброєння ЗСУ. Пізніше, 22 січня, генеральний конструктор ДП «Анто- нов» Дмитро Ківа повідомив, що «при необхідному рівні фінансування» ком- панія здатна побудувати для Міністер- ства оборони України два літаки Ан-70.
[url]http://www.slideshare.net/cacds_ukraine/nova-zbroya-cacds[/url]


Цитировать

Після прийняття Ан-70 на озбро- єння ЗСУ він уже встиг виконати за- вдання за призначенням. Так, у період з 22 по 26 вересня 2015 р. літак в рамках оцінки його транспортних можливос- тей і розширення умов експлуатації пройшовльотнівипробування в Африці. Він підтвердив розрахункові харак- теристики з довжини злітної дистанції, показав добру швидкість набору висо- ти, низьку витрату палива, а також ви- сокі злітно-посадкові характеристики. У цій експедиції Ан-70 провів у повітрі понад 20 годин, пролетів 13 600 км.
[url]http://www.slideshare.net/cacds_ukraine/nova-zbroya-cacds[/url]


До речі - непогано було би дати Ан-70 особисте ім'я, можна "Грак" чи "Крук", або ще якось, щось суто українське і без політики.  А то це "Ан-70" якось вже напружує.............

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница