Побудувати літак FMX-4 Facetmobile

<< < (80/106) > >>

propan:
Рекомендую для початку власними руцями склеїти модельку - моделька полетить, автора попустить.

TAILDRAGGER:
Цитата: propan от 10.11.2015, 10:22:37 am

Рекомендую для початку власними руцями склеїти модельку - моделька полетить, автора попустить.


Для совершенно полной корректуры ваших преставлений, еще со своей стороны посоветую придать модельке вес, соответствующий ее габаритными размерами и подходящую мощность двигателя, а после этого утверждать о "полете" модели. Расчет необходимого веса для копийности модели сходного с масштабностью, имеется в литературе по авиамоделизму- вот это будет отправной точкой для АБСОЛЮТНОГО осознания тупиковости данного направления.
А вообще конечно... все ваши намерения исключительно тонко описываются одной беларусской пословицей...., но не буду, чтобы не устраивать очередной "срач")))), к которому данная фраза на беларусском языке вероятно и приведет.
В конце концов... это ваш личный выбор, а каждый человек имеет право выбора.

propan:
а чому літав реальний літак?

TAILDRAGGER:
Цитата: propan от 10.11.2015, 11:30:18 am

а чому літав реальний літак?


А был ли мальчик?

Toris:
Шановний propan.

Коли мене вперше потягнуло в небо, цей проект був одним з перших, який я вивчав, одночасно вивчаючи літературу по аеродинаміці. Як і всі ентузіасти радянської закваски, я хотів щось маленьке, компактне, дешеве, економне, щоби літало, як винищувач і складалось під ліжко в квартирі. :) Бо душа прагне Ошкоша в окремо взятому совку! :)

Так, ось, тут "подовження крила" ("удлинение крыла") менше 1. Крім того, саме "крило" має зовсім не профільну поверхню. Тобто аеродинаміка такого "крила" геть ніяка, Cy/Cx ближче до шматка фанери. Я вперше засумнівався в літальних якостях цього "стелса".

Якраз тоді ж випадково зустрів давнього знайомого, він за освітою конструктор ракет і працював свого часу в якійсь секретці. Показав йому цю модель, він геть забракував її і розказав, що коли літак рухається зі швидкістю 900 км/год, а ракета на пілоні літака має кут атаки 0,5 градуса, то навіть без своїх маленьких крил з пілона вона самостійно не зійде, оскільки сам корпус вже має підйомну силу, котра перевищує вагу ракети. На таких швидкостях літає все, питання лише в потужності тяги. :)

Однак самостійно FMX-4 до таких швидкостей не розженеться, та й у міцності корпуса в такому потоці я дуже сумніваюсь.

В модельних масштабах при модельному навантаженні на "крило" воно буде літати, літає навіть щось таке, зібране з необроблених смуг пінопласту  :o :

http://www.youtube.com/watch?v=8q22SvJ-6IQ

В порівнянні з цим будівельним набором, пінопластова модель FMX-4 буде зразком аеродинаміки і літатиме, прямо як У-2 (По-2). :) Однак, літатиме лише МОДЕЛЬ.

Для реальних навантажень повнорозмірного літака це все не працюватиме при реальних потужностях існуючих доступних двигунів. Подивіться, яка площа крил у перших крил, до аеропрофіля ще не додумались - і вони ледве літали. І літак Можайського гляньте: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D1%91%D1%82_%D0%9C%D0%BE%D0%B6%D0%B0%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE
Там навантаження на крило менше, подовження крила трохи краще, ніж у FMX-4 - а все одно на виході жопа...

Дуже жаль, що ми змушені розбивати в пух і прах Вашу мрію... Чудово Вас розумію, на цих вихідних також розбили мою мрію. Однак ці наші мрії вели нас до загибелі. Без таких мрій ми гарантовано не загинемо від помилок у виборі конструкцій.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница