Украинский Авиационный Форум
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
21.01.2018, 00:11:41
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Иногда бывает и так ....  (Прочитано 466388 раз)
DAMIR
*****

Karma: +412/-174
Offline



traktorist


« Ответ #1005 : 01.10.2017, 16:16:32 »

<a href="http://www.youtube.com/v/RBkH6pPMUGw&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/RBkH6pPMUGw&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
Записан

Поза межею реальностi...
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +829/-39
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #1006 : 05.10.2017, 12:29:13 »

5.2.1. 26.04.2017 о 14:15 при
виконанні приватного рейсу за
маршрутом Люблін – Львів – ПЗПМ
Дівички, на літаку Beechcraft 36
Bonanza D-EVIK (Німеччина),
(пілот громадянин України), під час
виконання посадки на аеродромі
«Львів», літак торкнувся правим
консольним паливним баком
поверхні ШЗПС за подальшим
грубим приземленням на передню
стійку шасі. При огляді літака після
посадки було виявлено течу
пального з правого консольного
паливного бака та деформацію обшивки фюзеляжу з правої та лівої сторони ніши
прибирання передньої стійки шасі.
Під час проведення розслідування пілот ПС B36T D-EVIK, перешкоджав
членам комісії з розслідування серйозного інциденту в огляді внутрішніх
пошкоджень літака, а також відмовився надати бортову документацію на ПС, чим
повторно порушив п.8 ст.120 Повітряного кодексу України.
8
Вивчивши всю зібрану інформацію, пошкодження отримані ПС під час
посадки та проаналізувавши еволюції ПС під час приземлення, згідно з
Доповненням С, Додатку 13 ІКАО і п.14 додатку 1 до глави 5 Керівництва з
розслідування авіаційних подій та інцидентів від 28 січня 2013 року, комісія
класифікувала дану подію як серйозний інцидент.
Згідно з висновком комісії з розслідування причиною серйозного інциденту
(груба посадка на колесо передньої стійки шасі і удар крилом ПС об поверхню
ШЗПС при посадці), стали помилкові дії пілота при вірогідному потраплянні ПС в
процесі вирівнювання в зону турбулентності (зсув вітру).
Фактор: Людський, пілот
Категорія: ARC, WSTRW
*Більш детально з обставинами та причинами

Рекомендації:
 Державіаслужбі України:
- За протиправні дії, пілота ПС B36T D-EVIK, громадянина України,
на підставі ст. 126 Повітряного кодексу України, притягнути до
відповідальності згідно чинного законодавства

http://www.nbaai.gov.ua/uploads/pdf/B36T.pdf
« Крайнее редактирование: 05.10.2017, 12:33:02 от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
ТИП
***

Karma: +42/-0
Offline


« Ответ #1007 : 28.10.2017, 22:06:02 »

И смех и грех.


* F359470F-7A7C-4356-9BF4-D61832731B42.jpeg (890.69 Кб, 2048x1536 - просмотрено 142 раз.)

* 8C7CCB79-C3A2-4CAD-AA35-E83C7D71656D.jpeg (998.78 Кб, 2048x1536 - просмотрено 187 раз.)

* E99A7634-7EA6-4777-9F28-E7F984175536.jpeg (1059.02 Кб, 1536x2048 - просмотрено 163 раз.)
Записан
Кацо
****

Karma: +261/-89
Offline


« Ответ #1008 : 29.10.2017, 13:57:14 »

И смех и грех.

купол похоже ДУБ, оранжевый чулок похоже принудительное раскрытие или ШВП - а кусок ботинка в нем намекает что если бы ботинок не порвался - то полюбому было бы ойойой. Вывод - прыгать нужно в старой рваной обуви - нужно в правила подготовки парашютистов добавить Улыбающийся
Записан
kozak77
Я будую Ponimax!
***

Karma: +28/-3
Offline




« Ответ #1009 : 01.11.2017, 18:52:10 »

Схожа історія описана в книзі Олега Антонова "Десять разів спочатку" (оповідання "Нова фігура"). Це трапилася з самим Антоновим в польоті на двомісному планері. Черевик застряг між педалею та стінкою кабіни, внаслідок чого планер став некерованим. Виручив інструктор.
Почитати можна тут http://sailorgalaxy.de/phpbb/viewtopic.php?t=268. Цікава та повчальна книга.
Записан
подвашник
П А Р І Ж А Н И Н
*****

Karma: +413/-288
Offline

Федір Новіков.


« Ответ #1010 : 26.11.2017, 20:19:15 »

<a href="http://www.youtube.com/v/gX3_mQZ4gY8&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/gX3_mQZ4gY8&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
« Крайнее редактирование: 26.11.2017, 21:12:20 от Геннадий Хазан » Записан

Усе дозволене, але не все корисне; усе дозволене, але не все будує.
Ап. Павел.
  ..але, тоді як ініціювати наміри?
Це вже  я питаю.
entuzazisten
*****

Karma: +343/-70
Offline



Мечтал? Летает!


« Ответ #1011 : 29.11.2017, 13:54:06 »

Во как!
http://fakty.ictv.ua/ua/videos/dva-ekstremala-zaletily-v-dveri-ruhomogo-litaka/
Записан
Kagor
*****

Karma: +861/-306
Offline



дельтафанерист


« Ответ #1012 : 19.12.2017, 17:35:49 »

<a href="http://www.youtube.com/v/EUp3-MuOI18&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/EUp3-MuOI18&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
Записан

Мертві бджоли не гудуть.
TAILDRAGGER
*****

Karma: +761/-219
Offline




« Ответ #1013 : 20.12.2017, 00:18:58 »

Vimpire rips up runway

Продается такой

https://www.ebay.co.uk/itm/De-Havilland-T22-Naval-Vampire/162810558908
Записан

Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
подвашник
П А Р І Ж А Н И Н
*****

Karma: +413/-288
Offline

Федір Новіков.


« Ответ #1014 : 21.12.2017, 00:43:56 »

Бери и гони  домой.
Записан

Усе дозволене, але не все корисне; усе дозволене, але не все будує.
Ап. Павел.
  ..але, тоді як ініціювати наміри?
Це вже  я питаю.
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +829/-39
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #1015 : 30.12.2017, 22:33:13 »

<a href="http://www.youtube.com/v/xwZrtYgnP7s&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/xwZrtYgnP7s&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Андрей-пилот
Авиаторы

Karma: +182/-24
Offline



UR-ACAV, UR-AAS


« Ответ #1016 : 31.12.2017, 11:05:32 »

Удар при столкновении видать хороший, наушники слетели.
Записан
подвашник
П А Р І Ж А Н И Н
*****

Karma: +413/-288
Offline

Федір Новіков.


« Ответ #1017 : 31.12.2017, 11:31:56 »

 Похоже  плоский....
Записан

Усе дозволене, але не все корисне; усе дозволене, але не все будує.
Ап. Павел.
  ..але, тоді як ініціювати наміри?
Це вже  я питаю.
Kagor
*****

Karma: +861/-306
Offline



дельтафанерист


« Ответ #1018 : 08.01.2018, 12:42:07 »

<a href="http://www.youtube.com/v/YtmWUj1Kwyc&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/YtmWUj1Kwyc&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
Записан

Мертві бджоли не гудуть.
Kagor
*****

Karma: +861/-306
Offline



дельтафанерист


« Ответ #1019 : 14.01.2018, 12:33:41 »

<a href="http://www.youtube.com/v/CopKActt_Oc&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/CopKActt_Oc&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
Записан

Мертві бджоли не гудуть.
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.1 © Крылья 2004