Украинский Авиационный Форум sennheiser
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
24.10.2017, 10:28:41
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Иногда бывает и так ....  (Прочитано 434957 раз)
DAMIR
*****

Karma: +406/-172
Offline



traktorist


« Ответ #1005 : 01.10.2017, 16:16:32 »

<a href="http://www.youtube.com/v/RBkH6pPMUGw&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/RBkH6pPMUGw&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
Записан

Поза межею реальностi...
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +756/-48
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #1006 : 05.10.2017, 12:29:13 »

5.2.1. 26.04.2017 о 14:15 при
виконанні приватного рейсу за
маршрутом Люблін – Львів – ПЗПМ
Дівички, на літаку Beechcraft 36
Bonanza D-EVIK (Німеччина),
(пілот громадянин України), під час
виконання посадки на аеродромі
«Львів», літак торкнувся правим
консольним паливним баком
поверхні ШЗПС за подальшим
грубим приземленням на передню
стійку шасі. При огляді літака після
посадки було виявлено течу
пального з правого консольного
паливного бака та деформацію обшивки фюзеляжу з правої та лівої сторони ніши
прибирання передньої стійки шасі.
Під час проведення розслідування пілот ПС B36T D-EVIK, перешкоджав
членам комісії з розслідування серйозного інциденту в огляді внутрішніх
пошкоджень літака, а також відмовився надати бортову документацію на ПС, чим
повторно порушив п.8 ст.120 Повітряного кодексу України.
8
Вивчивши всю зібрану інформацію, пошкодження отримані ПС під час
посадки та проаналізувавши еволюції ПС під час приземлення, згідно з
Доповненням С, Додатку 13 ІКАО і п.14 додатку 1 до глави 5 Керівництва з
розслідування авіаційних подій та інцидентів від 28 січня 2013 року, комісія
класифікувала дану подію як серйозний інцидент.
Згідно з висновком комісії з розслідування причиною серйозного інциденту
(груба посадка на колесо передньої стійки шасі і удар крилом ПС об поверхню
ШЗПС при посадці), стали помилкові дії пілота при вірогідному потраплянні ПС в
процесі вирівнювання в зону турбулентності (зсув вітру).
Фактор: Людський, пілот
Категорія: ARC, WSTRW
*Більш детально з обставинами та причинами

Рекомендації:
 Державіаслужбі України:
- За протиправні дії, пілота ПС B36T D-EVIK, громадянина України,
на підставі ст. 126 Повітряного кодексу України, притягнути до
відповідальності згідно чинного законодавства

http://www.nbaai.gov.ua/uploads/pdf/B36T.pdf
« Крайнее редактирование: 05.10.2017, 12:33:02 от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 |   Вверх
  Печать  
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.1 © Крылья 2004