Иногда бывает и так ....
Серго:
Думаю,що так однозначно оцінювати цього пілота,та його дії зарано.Ми не знаємо всіх обставин,які там були.Може там що з двигуном було, може з керуванням.Може пілот і чудовий, а ми його гудимо!
Але,як часто буває, існує велике АЛЕ.
Коли було все в порядку,виникають питання.
1.Як проводилась попередня підготовка?На ній розглядався посадковий майданчик,або аеродром?
2.Як проходила передпольотна підготовка?На ній розглядалося метео,та чи розглядалися умови та придатність до посадки на майданчику,або на аеродромі?
3.Коли нема ні майданчика,ні аеродрома,як проводилась підготовка на землі до підбору майданчика з повітря?
4.Що за допуски до польотів має цей пілот?
Часто курсантам приводжу приклад хірурга,до якого на стіл лягає хворий і думає,що хірург --знає ВСЕ. Що хірург витягне хворого з любої ситуації.Так і ці пасажири думали,що пілот -- знає і уміє ВСЕ. А він, (бачимо на відео), вміє тільки безпечно злітати,привозити пасажирів,та класти літак з пасажирами на лопатки.
Добре, хоч не вбив нікого.
Поки що,такі висновки.
Давид пилот:
Согласен! :)
br5s:
Пост № 239 (видео отказа)
Понравился коммент в ютубе: Trying to climb when a engine starts acting up, and has plenty of runway. No reason for this. He should not be a pilot.
dusik:
Мммда.... Думаю трасса был бы оптимальный выбор! Судя по видео (хотя и видно не очень) - ЛЕП нет, трафик практически отсутсвует... Дорога - ПРЯМАЯ!!!
Даже на скорости сваливания (а для С-172 это около 40 узлов) - капот на снегу гарантрован!
Геннадий Хазан:
Пилот родился в рубашке:
Навигация