Подумать...

<< < (509/548) > >>

Toris:
Боюсь, що така трансмісія придатна лише для невеликих потужностей, моментів та швидкостей: маленька контактна пляма, як в однієї ланки ланцюга. Розширити пляму вздовж радіуса неможливо, а перехід на конуси виродиться у класичний конусний варіатор з аналогічною проблемою.

І ще незрозуміло, як вони при переході на сусідню передачу синхронізують зсув зубців між сусідніми кільцями-зірочками? На один оберт кільця там буде неспівпадання щонайменше одного зуба замість впадини під підшипник. Мабуть зробили підпружинений осьовий люфт на пів-підшипника в кожну сторону на тому рухомому напівфлянцю з підшипниками?

подвашник:
Все хорошо , но  только регулировочные  зазоры и  ихний  лимит  при  данном  устройстве  передачи весьма  лимитирован.  Для  езды  по  бездорожью  так  сомнительно. 
  Для кича ,  прикола ,  прогулок  по  аcфальту, сойдет.

   На цепной  передаче    при  люфте  колеса и  при  еще  многих сопутствующих эксплуатации по  бездорожью нюансах велык   едет , а  этот  станет.

mechanic:
Цитата: Toris от 27.11.2019, 22:05:16 pm

Боюсь, що така трансмісія придатна лише для невеликих потужностей, моментів та швидкостей: маленька контактна пляма, як в однієї ланки ланцюга. Розширити пляму вздовж радіуса неможливо, а перехід на конуси виродиться у класичний конусний варіатор з аналогічною проблемою...

Пока только как рабочая идея, ес-но..

mechanic:
Глава Airbus: пассажирский самолет-гибрид может взлететь до 2035 года
https://www.facenews.ua/news/2019/466130/

mechanic:
Первый самолет Ан-148 будет продан с молотка
https://zn.ua/UKRAINE/pervyy-samolet-an-148-budet-prodan-s-molotka-337933_.html

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница