Подумать...
Toris:
Боюсь, що така трансмісія придатна лише для невеликих потужностей, моментів та швидкостей: маленька контактна пляма, як в однієї ланки ланцюга. Розширити пляму вздовж радіуса неможливо, а перехід на конуси виродиться у класичний конусний варіатор з аналогічною проблемою.
І ще незрозуміло, як вони при переході на сусідню передачу синхронізують зсув зубців між сусідніми кільцями-зірочками? На один оберт кільця там буде неспівпадання щонайменше одного зуба замість впадини під підшипник. Мабуть зробили підпружинений осьовий люфт на пів-підшипника в кожну сторону на тому рухомому напівфлянцю з підшипниками?
подвашник:
Все хорошо , но только регулировочные зазоры и ихний лимит при данном устройстве передачи весьма лимитирован. Для езды по бездорожью так сомнительно.
Для кича , прикола , прогулок по аcфальту, сойдет.
На цепной передаче при люфте колеса и при еще многих сопутствующих эксплуатации по бездорожью нюансах велык едет , а этот станет.
mechanic:
Цитата: Toris от 27.11.2019, 22:05:16 pm
Боюсь, що така трансмісія придатна лише для невеликих потужностей, моментів та швидкостей: маленька контактна пляма, як в однієї ланки ланцюга. Розширити пляму вздовж радіуса неможливо, а перехід на конуси виродиться у класичний конусний варіатор з аналогічною проблемою...
Пока только как рабочая идея, ес-но..
mechanic:
Глава Airbus: пассажирский самолет-гибрид может взлететь до 2035 года
https://www.facenews.ua/news/2019/466130/
mechanic:
Первый самолет Ан-148 будет продан с молотка
https://zn.ua/UKRAINE/pervyy-samolet-an-148-budet-prodan-s-molotka-337933_.html
Навигация