Украинский Авиационный Форум
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
16.12.2018, 10:29:42
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Корисні сцилки  (Прочитано 995344 раз)
Kagor
*****

Karma: +950/-322
Offline



дельтафанерист


« Ответ #930 : 12.09.2018, 19:55:16 »

Вігвам з боінга  Смеющийся
Записан

Мертві бджоли не гудуть.
Kagor
*****

Karma: +950/-322
Offline



дельтафанерист


« Ответ #931 : 12.09.2018, 19:57:17 »


Перепрошую, це мабуть продовження  Смеющийся
Записан

Мертві бджоли не гудуть.
Kagor
*****

Karma: +950/-322
Offline



дельтафанерист


« Ответ #932 : 01.10.2018, 20:12:52 »

http://allcalc.ru/node/336
Записан

Мертві бджоли не гудуть.
mihailsvetlov
*

Karma: +11/-6
Offline


« Ответ #933 : 05.10.2018, 13:12:11 »

Беспилотник из КА-26 https://www.youtube.com/watch?v=FP3UJE4UFR0
Записан
Kagor
*****

Karma: +950/-322
Offline



дельтафанерист


« Ответ #934 : 07.10.2018, 15:26:07 »

<a href="http://www.youtube.com/v/7gt8a_ETPRE&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/7gt8a_ETPRE&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
Записан

Мертві бджоли не гудуть.
Kagor
*****

Karma: +950/-322
Offline



дельтафанерист


« Ответ #935 : 13.10.2018, 15:58:13 »

<a href="http://www.youtube.com/v/gcJCY8kXEkw&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/gcJCY8kXEkw&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
Записан

Мертві бджоли не гудуть.
Kagor
*****

Karma: +950/-322
Offline



дельтафанерист


« Ответ #936 : 27.10.2018, 18:25:17 »

Радиоуправляемая модель Ф–15 под крылом Б–52. Использовалась для изучения критических углов атаки и действий для выведения из штопора.
Масштаб модели 3:8. Управлялась оператором с земли.
The remotely piloted Spin Research Vehicle (SRV) was launched from a NASA B–52 carrier aircraft at the Dryden Flight Research Center, Edwards, California, to investigate stability and controlability of the three–eights scale F–15 configuration at high angles of attack.

Altitudes ranging from 16,000 to 1000 meters were flown with the unpowered SRV with angles of attack ranging from 88 degrees to –70 degrees in erect and inverted spins. Over 1200 turns were obtained in spins during the program, including one spin of 2.5 minues and 72 turns covering 12,000 meters of altitude. The high number of turns per spin allowed steady–state spin information to be obtained without creating risk or discomfort for a pilot.

The SRV was about 7 meters long and had a wingspan of about 4 meters. The aircraft was evaluated with many different control laws, most of which were developed flying qualities studies. The vehicle evaluated various forebody configurations and spin recovery devices.

The SRV was flown 27 times with each flight lasting about 10 minutes and concluding with a landing on the surface of Rogers Dry Lake. The SRV pilot flew the aircraft from a ground cockpit in the Remotely Piloted Research Vehicle Laboratory (RPRV) at Dryden. Landing was accomplished through the use of an onboard television camera.


* f15.jpeg (38.65 Кб, 700x515 - просмотрено 92 раз.)
Записан

Мертві бджоли не гудуть.
Kagor
*****

Karma: +950/-322
Offline



дельтафанерист


« Ответ #937 : 24.11.2018, 12:43:15 »

ALON
Записан

Мертві бджоли не гудуть.
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 |   Вверх
Тэги: все про авіацію 
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.1 © Крылья 2004