Корисні сцилки

<< < (213/230) > >>

neno-sp:
https://mil.in.ua/uk/news/zsu-vyprobuvaly-vitchyznyanyj-bezpilotnyk/

Думаю,  что это будет достойный продолжатель традиции небезизвестного К-10 Свифт..., производство которого свёрнуто за ненадобностью...

Kagor:
https://www.youtube.com/watch?v=PMrQCxG25-M&fbclid=IwAR22Fyl2uKAI6aOWWEjNzx4I1T32v4vCDnGSK38lNjhIc3EaHlCHNxZ8DNQ

Kagor:
«Правила використання повітряного простору України» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1056-18 "
Польоти безпілотних ПС масою до 20 кг включно виконуються без подання заявок на ВПП, без отримання дозволів на ВПП, без інформування органів управління Повітряних Сил ЗС України та органів ОЦВС, органів Державної прикордонної служби України, органів ОПР та відомчих органів УПР, за умови дотримання таких вимог:
1) польоти виконуються без перетинання державного кордону України;
2) польоти виконуються поза межами встановлених заборон та обмежень ВПП, крім випадків, установлених Положенням про ВПП;
3) польоти виконуються не ближче 5 км від зовнішніх меж злітно-посадкових смуг аеродромів або не ближче 3 км від зовнішніх меж злітно-посадкової смуги ЗПМ/вертодромів, крім випадків узгодження з експлуатантом аеродрому/ЗПМ/вертодрому;
4) польоти виконуються не ближче 500 м від пілотованих ПС;
5) польоти не виконуються над:
скупченням людей на відкритому просторі та над місцями щільної забудови;
об’єктами (зонами), які визначені Міністерством оборони України, Міністерством інфраструктури України, Міністерством внутрішніх справ України, Державною прикордонною службою України, Службою безпеки України, Національною поліцією України, Національною гвардією України, Державною фіскальною службою України, Службою зовнішньої розвідки України, Управлінням державної охорони України, іншими військовими формуваннями та правоохоронними структурами, утвореними відповідно до законів України, та відносно яких здійснюється охорона / державна охорона (за умови позначення території навколо цих об’єктів інформаційними знаками про заборону польотів безпілотних ПС та/або шляхом оприлюднення меж такої заборони), крім випадків виконання польотів за дозволом зазначених вище повноважних органів;
6) польоти виконуються в межах прямої видимості (VLOS);
7) максимальна висота польоту не вище:
120 м над рівнем земної (водної) поверхні поза межами CTR, AFIZ, ATCA, ATCZ, спеціально встановлених зон, зарезервованого повітряного простору для забезпечення польотів за спеціально встановленими маршрутами польотів державної авіації;
50 м над рівнем земної (водної) поверхні в межах CTR, AFIZ, ATCA, ATCZ, спеціально встановлених зон, зарезервованого повітряного простору для забезпечення польотів за спеціально встановленими маршрутами польотів державної авіації або якщо інформація про фактичний статус елементів структури повітряного простору на час виконання польоту відсутня;
50 м над статичними перешкодами на горизонтальній відстані не більше 100 м від таких перешкод, як відхилення від зазначених вище обмежень по висоті, на запит власника такого об’єкту;
8) швидкість польоту безпілотного ПС складає не більше 160 км/год;
В інших випадках польоти безпілотного ПС масою до 20 кг включно та усі без винятку польоти безпілотного ПС масою більше 20 кг виконуються у межах спеціально встановлених зон та маршрутів з дотриманням вимог щодо подання заявок на ВПП, отримання дозволів та умов ВПП, інформування органів управління Повітряних Сил ЗС України, органів Державної прикордонної служби України, органів ОЦВС, органів ОПР/УПР."

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1056-18?fbclid=IwAR2Sgx5L5DL59soBs_UVh7sfgvLyJOLlz1Wua834r6NZ2qUF2IRTHClu40M#Text

Kagor:
https://www.youtube.com/watch?v=mQ0ZQesixms&fbclid=IwAR3hjeriONdiAB2I18x-KT7NpTujlPDywFCMxNBEn4c3NSXDd5UEWwt175E&app=desktop

Kagor:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=140&v=ycUZKIBR30Y&feature=emb_logo
Крупнейший в мире гидросамолёт совершил первый взлёт с поверхности моря. 17 июля телеканал New China TV опубликовал видео взлёта перспективного самолёта-амфибии AG600 в Жёлтом море.

Ранее испытания AG600 проводились в относительно спокойном пресноводном водохранилище на реке Чжанхэ в провинции Хубэй. В ходе последних испытаний AG600 поднялся в воздух с поверхности Жёлтого моря у города Циндао в провинции Шаньдун. Во время испытаний самолёт выполнил взлёт с воды и приземлился на наземном аэродроме. В общей сложности AG600 провёл в воздухе 31 минуту, испытания признаны успешными.
Корпорация Aviation Industry Corporation of China (AVIC), построившая AG600, заявляет о том, что он может использоваться для борьбы с лесными пожарами, спасательных операций на воде, охраны судоходства и других нужд. По неофициальной информации, основным заказчиком разработки этого самолёта является китайская армия. Программа по созданию китайского самолёта-«летающей лодки» была запущена в 2009 году. Разработку проекта под названием Jiaolong («Водяной дракон», Dragon-600) выполнила государственная компания China Aviation Industry General Aircraft (CAIGA), а строительство амфибии ведёт оборонная авиастроительная компания AVIC, которая также является госпредприятием.

Габариты AG600 сравнимы с пассажирским лайнером Boeing 737, размах его крыла достигает 38,8 м. Максимальная взлётная масса самолёта составляет 53,5 т, «Водяной дракон» способен перевозить около полусотни пассажиров или же набирать во внутренние баки до 12 т воды для тушения пожаров. Максимальная дальность полёта AG600 составляет 4500 км.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница