Автожиры в Украине.

<< < (48/92) > >>

DAMIR:
Придивившись детальніше, зрозумів- не все так погано.
Багато цікавих рішень.
Завтра буду розмовляти з автором. По розмові- відпишусь.

Toris:
Цитата: DAMIR от 24.01.2016, 17:37:02 pm

Втулка ротору здивувала, якщо чесно. Чи це таки макет?
1. І що розказує автор?

2. Це вже майже гелікоптерна втулка. У зв'язку з цим запитання.
Що буде економічніше: автожирити з тягнучим гвинтом чи летіти, як гелікоптер (несучий ротор з креном по курсу)? (Для спрощення не торкаємось питання моментів, цікавить лише тяга догори і тяга вперед.)

DAMIR:
1. Ну, поки що, не багато. Але з того шо знаю- апарат збірав ентузіаст, який
працював на підприємстві що випускає гелікоптери.

2. Майже, да не зовсім. До гелікоптерної далеко. Починачи від відсутності автомату перекосу
(циклічний "шаг"), закінчуючи потужністю яку може втулка "переварити".
Але, ця втулка добре підходить для так званого прижкового злету автожира.

entuzazisten:
Мабуть ... стрибкового ?   ;)

Toris:
Цитата: DAMIR от 26.01.2016, 13:31:49 pm

2. Майже, да не зовсім. До гелікоптерної далеко. Починачи від відсутності автомату перекосу
(циклічний "шаг"), закінчуючи потужністю яку може втулка "переварити".
Але, ця втулка добре підходить для так званого прижкового злету автожира.
Мабуть, втулка, здатна реалізувати стибок, достатня для тривалого польоту по-гелікоптерному. Автомат перекосу - діло наживне. Я Robinson'а R44 вживу розглядав/мацав. Втулка несучого ротора виявилась простішою і худішою, ніж я очікував. А хвостова втулка - взагалі "дитяча". :)

Але все ж таки, що буде економічніше: автожирити з тягнучим гвинтом чи летіти, як гелікоптер (несучий ротор з креном по курсу)? (Для спрощення не торкаємось питання моментів, цікавить лише тяга догори і тяга вперед.)

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница