Украинский Авиационный Форум sennheiser
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
24.06.2017, 09:57:39
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Проблема КБ Антонов  (Прочитано 69104 раз)
Кацо
***

Karma: +213/-88
Offline


« Ответ #150 : 25.04.2017, 10:03:34 »

И "алаверды" от "Антонова" - http://blog.liga.net/user/yukiselov/article/26843.aspx
Читаємо профіль автора: http://blog.liga.net/user/yukiselov/profile.aspx
Юлій Кисельов - ну дуже "незалежний" експерт. :-)


А кто говорит что он "незалежний" - он сам в статье пишет что работает на АНТК:

"Наразі, за сім місяців праці в Державному підприємстві Антонов, а це вже значно більше ніж 100 днів, постала потреба поділитись враженнями, людини яка ніколи в Антонові не працювала..."

В споре имеет смысл слушать обе стороны...

Вот собственно статья на которую он ответил - http://gazeta.zn.ua/internal/mertvaya-petlya-antonova-246331_.html - и что-то в ней есть.
Записан
preacher
*****

Karma: +369/-197
Offline


« Ответ #151 : 25.04.2017, 13:19:09 »

А кто говорит что он "незалежний" - он сам в статье пишет что работает на АНТК:
"Наразі, за сім місяців праці в Державному підприємстві Антонов, а це вже значно більше ніж 100 днів, постала потреба поділитись враженнями, людини яка ніколи в Антонові не працювала..."
В споре имеет смысл слушать обе стороны...
Вот собственно статья на которую он ответил - http://gazeta.zn.ua/internal/mertvaya-petlya-antonova-246331_.html - и что-то в ней есть.
В тому то і питання, - де цей "добродій" прцював до цього.
А всі ті статті лише "макулатура", просто подивимось графік виконання замовлень.
І до вас з'явилось питання - чому вам весь час кортить "взяти в руки тубу"?
Записан

Кацо
***

Karma: +213/-88
Offline


« Ответ #152 : 04.06.2017, 17:30:36 »

Работа в соавторстве президента АНТК Антонов представлена на Государственную Премию Украины в области науки и техники в разделе "1. ФІЗИКО-ТЕХНІЧНІ І МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ"-

Цитировать
Матеріали і технології конструкцій сучасної авіаційної техніки

р28
Представлено Фізико-механічним інститутом імені Г.В. Карпенка НАН України.
 
Автори: Осташ О.П., Федірко В.М., Учанін В.М., Коцюба О.А., Нечипоренко О.Ю., Ющенко К.А., Лабур Т.М., Бичков А.С.
 
Метою роботи є забезпечення подовженого ресурсу літаків шляхом створення нових конструкційних матеріалів, а також технологій їх з’єднання, оброблення та мінімізації впливу експлуатаційної деградації і пошкодження матеріалів. Авторами на основі теоретичних досліджень і експериментів обґрунтовано способи продовження терміну надійної і безпечної експлуатації літаків.
Сформовано базові концептуальні засади для експлуатації авіаційної техніки на основі сучасного принципу допустимості пошкоджень.
Створено наукові основи технологій виробництва, з’єднання і оброблення нових авіаційних матеріалів. Впроваджено конструкційні матеріали,технологічні інструкції, регламенти і засоби вихрострумового контролю стану матеріалів і елементів конструкцій.
Результати розробок реалізовано на ДП «АНТОНОВ», авіаремонтних заводах та підприємствах інших галузей промисловості України. Окремі розробки авторів не мають аналогів або перевищують кращі зарубіжні аналоги.
Отримані  результати лягли в основу обґрунтування продовження терміну експлуатації літаків «Ан» в середньому у 1,5 рази, що дало порівняльний економічний ефект 2016,97 млн. USD, а прямий – 184,30 млн. USD.


http://www.kdpu-nt.gov.ua/work/materiali-i-tehnologiyi-konstrukciy-suchasnoyi-aviaciynoyi-tehniki
http://www.kdpu-nt.gov.ua/sites/default/files/3-dovidka-avtory.pdf

Вот молодец человек - успевает и такой фирмой руководить - и научные работы писать!  Смеющийся

там еще реферат есть, читайте
Записан
br5s
Авиаторы

Karma: +105/-15
Offline




« Ответ #153 : 07.06.2017, 21:15:58 »

<a href="http://www.youtube.com/v/0h_OwaQYzXw&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/0h_OwaQYzXw&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>


Такое ощущение, что дизайнер кабины был в длительном отпуске, когда её (кабину пилотов) компоновали, хотя конечно мнение субъективно, и это только первое впечатление. 
Записан
Кацо
***

Karma: +213/-88
Offline


« Ответ #154 : 07.06.2017, 22:20:38 »

Такое ощущение, что дизайнер кабины был в длительном отпуске, когда её (кабину пилотов) компоновали, хотя конечно мнение субъективно, и это только первое впечатление. 

Кабина как кабина. Приборы на торпеде сверху портящие вид похоже не серийные. А вот на 1.41 у КВС загорается табло и желтый текст у второго... Ну испытания, сырой самолет понятно. За видео спасибо, познавательно.
Записан
br5s
Авиаторы

Karma: +105/-15
Offline




« Ответ #155 : 08.06.2017, 11:49:39 »


Я имел ввиду перпендикулярно параллельные линии панелей как то к комфорту не располагают (((


* ATR-600-air-madagascar-700x466.jpg (83 Кб, 700x466 - просмотрено 80 раз.)
Записан
Stellam
*

Karma: +1/-0
Offline


« Ответ #156 : 23.06.2017, 16:50:52 »

Та нормальна кабіна у багатьох транспортників така, а є ще більш прямолінійні
Записан
Stellam
*

Karma: +1/-0
Offline


« Ответ #157 : 23.06.2017, 16:51:57 »

An-132D Paris Air Show 2017
https://www.youtube.com/watch?v=Bl3b-jHMXXM&lc=z121hbcbmuzhsdjoi04cezkggxmce1ojmmo0k
Записан
Advisor
****

Karma: +12/-1
Offline


WWW
« Ответ #158 : 23.06.2017, 20:30:34 »

Дуралеи из Антонова забрали самолёт с ЛеБурже в первый день публичного авиасалона ...
Обоснование - коммерсантам показали, холопы перебьются Подмигивающий


* IMG_4226.JPG (2208.09 Кб, 3264x2448 - просмотрено 20 раз.)
Записан

Fly safe
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |   Вверх
  Печать  
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.1 © Крылья 2004