Проблема КБ Антонов
Кацо:
Цитата: preacher от 24.04.2017, 22:35:24 pm
Цитата: Кацо от 24.04.2017, 21:11:24 pm
И "алаверды" от "Антонова" - [url]http://blog.liga.net/user/yukiselov/article/26843.aspx[/url]
Читаємо профіль автора: [url]http://blog.liga.net/user/yukiselov/profile.aspx[/url]
Юлій Кисельов - ну дуже "незалежний" експерт. :-)
А кто говорит что он "незалежний" - он сам в статье пишет что работает на АНТК:
"Наразі, за сім місяців праці в Державному підприємстві Антонов, а це вже значно більше ніж 100 днів, постала потреба поділитись враженнями, людини яка ніколи в Антонові не працювала..."
В споре имеет смысл слушать обе стороны...
Вот собственно статья на которую он ответил - http://gazeta.zn.ua/internal/mertvaya-petlya-antonova-246331_.html - и что-то в ней есть.
preacher:
Цитата: Кацо от 25.04.2017, 09:03:34 am
А кто говорит что он "незалежний" - он сам в статье пишет что работает на АНТК:
"Наразі, за сім місяців праці в Державному підприємстві Антонов, а це вже значно більше ніж 100 днів, постала потреба поділитись враженнями, людини яка ніколи в Антонові не працювала..."
В споре имеет смысл слушать обе стороны...
Вот собственно статья на которую он ответил - [url]http://gazeta.zn.ua/internal/mertvaya-petlya-antonova-246331_.html[/url] - и что-то в ней есть.
В тому то і питання, - де цей "добродій" прцював до цього.
А всі ті статті лише "макулатура", просто подивимось графік виконання замовлень.
І до вас з'явилось питання - чому вам весь час кортить "взяти в руки тубу"?
Кацо:
Работа в соавторстве президента АНТК Антонов представлена на Государственную Премию Украины в области науки и техники в разделе "1. ФІЗИКО-ТЕХНІЧНІ І МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ"-
Цитировать
Матеріали і технології конструкцій сучасної авіаційної техніки
р28
Представлено Фізико-механічним інститутом імені Г.В. Карпенка НАН України.
Автори: Осташ О.П., Федірко В.М., Учанін В.М., Коцюба О.А., Нечипоренко О.Ю., Ющенко К.А., Лабур Т.М., Бичков А.С.
Метою роботи є забезпечення подовженого ресурсу літаків шляхом створення нових конструкційних матеріалів, а також технологій їх з’єднання, оброблення та мінімізації впливу експлуатаційної деградації і пошкодження матеріалів. Авторами на основі теоретичних досліджень і експериментів обґрунтовано способи продовження терміну надійної і безпечної експлуатації літаків.
Сформовано базові концептуальні засади для експлуатації авіаційної техніки на основі сучасного принципу допустимості пошкоджень.
Створено наукові основи технологій виробництва, з’єднання і оброблення нових авіаційних матеріалів. Впроваджено конструкційні матеріали,технологічні інструкції, регламенти і засоби вихрострумового контролю стану матеріалів і елементів конструкцій.
Результати розробок реалізовано на ДП «АНТОНОВ», авіаремонтних заводах та підприємствах інших галузей промисловості України. Окремі розробки авторів не мають аналогів або перевищують кращі зарубіжні аналоги.
Отримані результати лягли в основу обґрунтування продовження терміну експлуатації літаків «Ан» в середньому у 1,5 рази, що дало порівняльний економічний ефект 2016,97 млн. USD, а прямий – 184,30 млн. USD.
http://www.kdpu-nt.gov.ua/work/materiali-i-tehnologiyi-konstrukciy-suchasnoyi-aviaciynoyi-tehniki
http://www.kdpu-nt.gov.ua/sites/default/files/3-dovidka-avtory.pdf
Вот молодец человек - успевает и такой фирмой руководить - и научные работы писать! ;D
там еще реферат есть, читайте
br5s:
http://www.youtube.com/watch?v=0h_OwaQYzXw
Такое ощущение, что дизайнер кабины был в длительном отпуске, когда её (кабину пилотов) компоновали, хотя конечно мнение субъективно, и это только первое впечатление.
Кацо:
Цитата: br5s от 07.06.2017, 20:15:58 pm
Такое ощущение, что дизайнер кабины был в длительном отпуске, когда её (кабину пилотов) компоновали, хотя конечно мнение субъективно, и это только первое впечатление.
Кабина как кабина. Приборы на торпеде сверху портящие вид похоже не серийные. А вот на 1.41 у КВС загорается табло и желтый текст у второго... Ну испытания, сырой самолет понятно. За видео спасибо, познавательно.
Навигация