Новий проект SOFTEX Aero - літак VP12

(1/12) > >>

Motorist:
SFTEX AERO працює над новим проектом літака VP12. Це двомісний літак, призначений для аматорських польотів, початкової підготовки, туризму, моніторингових операцій, розважальних польотів і т. Д.

Літак VP-12 це хороший і вигідний вибір для ваших польотів. Купуючи літак VP-12 за ціною звичайних аналогічних літаків, ви отримуєте машину з кращими льотними характеристиками і дуже низькими експлуатаційними витратами, яку можна використовувати як швидкісний літак для далеких перельотів і як планер, який не потребує літака буксирувальника.
За бажанням замовника, літак може бути побудований в декількох категоріях за правилами CS -22 як мотопланер, по CS - LSA як літак спортивної категорії і по LTF - UL -2019 як ультралегкий літак.

Motorist:
Головними особливостями літака VP-12 є дуже висока аеродинамічна якість, що дозволяє його використовувати як мотопланер в категорії CS-22 і можливість застосування на цьому літаку електричної силової установки. Висока аеродинамічна якість значно підвищує безпеку польоту при відмові двигуна, і дозволяє мати високі крейсерські швидкості, дальність і тривалість польоту в порівнянні з аналогічними літаками.

Завдяки   аеродинамічної якості літак має мінімальний витрата палива, що призводить до дуже низьких експлуатаційних витрат.

Літак має схему класичного нізкоплана з двигуном в носовій частині фюзеляжу, Т-подібним хвостовим опірінням, оснащений триколісним шасі з керованим носовим колесом.
Суцільне за розмахом крило літака виконано з карбону, що підвищує надійність і дозволяє зменшити вагу планера і витрати на виробництво. На крилі розміщені елерони, закрилки і інтерцептори.

Фюзеляж монококової конструкції виконаний з карбону і має силові і звичайні шпангоути, і обшивку у вигляді сендвіч-панелі.
Шасі з керованою від педалей передньою ногою спрощує рулювання на літаку.
Для порятунку екіпажу в разі виникнення непередбачених обставин є рятувальна парашутна система, яка рятує весь літак з екіпажем. Парашут викидає спеціальної ракетою, що дозволяє відкрити купол дуже швидко і на малій висоті.

serg.:
І головне коштує завсім недорого!

Michael:
С одной стороны, радует тот факт, что еще есть люди в Украине готовые взятся за такое сложное
производство. Хотелось бы надеятся, что кроме Аэропракта  у нас появится еще один
производитель авиатехники. Но с другой стороны, концепция мотопланера, представленного
в проекте, является тупиковой ветвью авиации. Увлечение такими аппаратами закончилось в
 80-х годах прошлого века. Как оказалось, это плохой самолет и очень плохой планер.
Набирать высоту в термических потоках, этот аппарат не сможет от слова совсем. Разве только кратковременно в прямолинейном полете, а в спирали он просто не впишется в поток. Плюс ко всему трехстоечное неубираемое шасси и не складной или не флюгируемый винт.
Что касается самолета, то заявленная крейсерская скорость выглядит слишком оптимистично при таком размахе.
     На сегодняшний день, существует незаполненная ниша в сегменте двухместных планеров,
типа ASK-21, цена которого порядка 120 т. евро. По моему скромному мнению, это направление является более перспективным.


Yaroslav2010:
Уже даже уже не вериться. У SOFTEX Aero явные проблемы с менеджментом. Проекты вроде бы хорошие, а результаты за столько лет нулевые (я про серию своих самолетов). Печально.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница