Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
19.08.2019, 05:29:17
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: агрохімічний безпілотник  (Прочитано 4875 раз)
Andriy
Авиаторы

Karma: +212/-23
Offline




« Ответ #45 : 16.07.2019, 17:48:41 »

Почну з кінця питань п. Миглінського
На сьогодні нема норм льотної придатності для безпілотників, тому я керувався при проектуванні, виходячи з вимог дл легких літаків.
Звісно, що керувати буде автопілот, але програмувати його буде оператор, тому він буде вносити в плпн польоту перешкоди, а дерева, раптом не виростають. Окрім того необхідно використовувати RTK систему, для точного позиціонування.
Я вже писав, що це початок довгого шляху. Сертифікація попереду. А проблема дозволів, це проблема в авторитарній країні, надіюсь ми змінюємось
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
meglin
Авиаторы

Karma: +33/-54
Offline




WWW
« Ответ #46 : 21.07.2019, 12:10:11 »

Андрей, в Евространах очень жестко с разрешениями на авиахимработы. И у нас, к сожалению, благословенные 90-е, когда можно было все, что не запрещено, уже закончились, жучат и в хвост, и в гриву. Соседям легче - у них авиахимработы не подлежат лицензированию, поэтому участвовать в них может любой и на любом. Правда, это тоже вероятно временно - закрутят и у них.
Записан

С уважением, Владимир Меглинский
Буду рад видеть Вас у себя на сайте: http://20151.umi.ru/
Кацо
*****

Karma: +331/-99
Offline


« Ответ #47 : 21.07.2019, 13:23:44 »

Звісно, що керувати буде автопілот

Посадка тоже под управлением автопилота?
Записан
Andriy
Авиаторы

Karma: +212/-23
Offline




« Ответ #48 : 21.07.2019, 20:33:12 »

Розвиток систем завжди виглядає як "закручування гайок" , для тих хто поза системою.
Дуже хотілось би, щоб в нас теж розвивалась система, а не просто "закручувались гайки".
Як би там не було, а чи ми самі стврпимо систему, чи нас заставлять прийняти чиюсь, але альтернативи нема.
Автопілот "Піксхавк-2" дає можливість підняти і посадити літак в автоматичному режимі, якшо використовувати Канадський "Мікропайлет" , то можна програмувати навіть складну траекторію посадки.
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
aza-58
Авиаторы

Karma: +27/-0
Offline


« Ответ #49 : 21.07.2019, 21:48:29 »

 Предлагаю в помощь автопилоту смонтировать противокапотажную лыжу ! Легкую титановую трубу береженого-Бог бережет !!!
Записан
Kagor
*****

Karma: +1114/-338
Offline



дельтафанерист


« Ответ #50 : 21.07.2019, 22:24:00 »

Предлагаю в помощь автопилоту смонтировать противокапотажную лыжу ! Легкую титановую трубу береженого-Бог бережет !!!
Так там процесор буде за штурвалом Улыбающийся
Записан

Мертві бджоли не гудуть.
Кацо
*****

Karma: +331/-99
Offline


« Ответ #51 : 24.07.2019, 19:37:16 »

Автопілот "Піксхавк-2" дає можливість підняти і посадити літак в автоматичному режимі, якшо використовувати Канадський "Мікропайлет" , то можна програмувати навіть складну траекторію посадки.

Это только с использованием аппаратуры самолета - на землю не нужно ничего ставить? Или часть аппаратуры будет на земле глиссаду показывать?
Записан
Toris
Зачарований авіацією
*****

Karma: +837/-690
Offline



Toris.Україна


« Ответ #52 : 24.07.2019, 20:13:03 »

Всьо, Андрій Батькович, ставте штучний інтелект на борт і обробку стереозображень. Улыбающийся

І робіть наземний демонстратор робота-тенісиста, який буде відбивати тенісні м'ячики від членів комісій. А потім будете пояснювати, що на кожному борту - саме такий штучний інтелект. Якщо не зрозуміють - випустіть на них пару інших роботів, щоби п#3Dили тупоголових дринами. Кримінальний кодекс поки що не містить норм про кримінальну відповідальність роботів.
« Крайнее редактирование: 24.07.2019, 20:18:08 от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
Andriy
Авиаторы

Karma: +212/-23
Offline




« Ответ #53 : 24.07.2019, 20:47:20 »

Наземна станція складається з:
1. 18 канальна  аппаратура управління
2. канали зв'язку 2,4 гГц,    430 мГц,    900 мГц  з ретранслятором
3. канал телеметрії  2,4 гГц,   900 мГц,   1,3 гГц  
4. Монітор для відображення :
відеоінформації (курсова камера на гіропідвісі, та камера крнролю розпилення)
відображення  карти, з місцем знаходження літака
та відображення телеметричних даних
польотні параметри: швидкість, висота барометрична та GPS, координати, та параметри роботи двигуна: оберти, температура головок, вихлопних газів, масла, озолоджуючої рідини, тиск масла
Рівень рідини в хімбаку та тиск в насосі розпилення
На моніторі автопілот автоматично поставить координати місця, де закінчилась хімія, для того щоб переключити трьохходовий кран з перемішування на полив в тому ж місці
Крім того на моніторі може відображатись трек
Якщо під час роботи зміниться напрям вітру, то трек можна відкоригувати в польоті, автопілот має таку функцію
5. аппаратура RTK для точного GPS позиціонування ( точність до 0.5 см)
6. машина з антенною мачтою, та додатково 1-2 мачти ретрансляторів

Без всього цього можна обійтись, використовуючи тільки аппаратуру управління з одним каналом зв'язку, але це ненадійно і не комфортно
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
mechanic
****

Karma: +636/-273
Offline




« Ответ #54 : 30.07.2019, 09:50:13 »

Агродрон вертолетного типа

Двигатель автомобильный, допустимо без конверсии (сухой картер, сдвоенное зажигание, …) 75 – 100 кВ, масса 80 – 100 кг
Цннтровка достигается перемещением модуля «генератор + аккумулятор» вдоль хвостовой балки, привод генератора (4 – 6 кВ) магнитной муфтой
Направление вращения НВ – разворот ГР на 180* относит. вала НВ
Направление вращения РВ – разворот РР на 180* относит. оси вала трансмиссии
Шасси полозковое или колесное
Сухая масса аппарата до 300 кг
Химбак до 300 л (300 кг)
Расход рабочей жидкости 0.3 – 3 л/мин
Запас топлива 100 л (70 кг)
Взлетная масса до 700 кг
Рабочая скорость 0 – 20 м/с (70 км/ч)
Рабочая высота 1 – 15 м
Перегоночная скорость до 100 км/ч
Перегоночная высота до 100 м
Расход топлива до 30 л/ч (время полета 3ч)

Конструкция – модуль двигателя сменный (широкий диапазон используемых моторов) при минимальной доработке.
Входной вал (ГР и вал рулевого винта) ~  2000 RPM
Конич.пара ГР – i~4 (допустимо ВАЗ гипоидная)
Несущий винт до 7м двухлопастный (ГШ, ОШ – торсион)
Профиль лопасти НВ – NACA 15-12 %
Тормоз выбега НВ – автомобильный (ВАЗ)
Конич.пара РВ – i~1 Рулевой винт до 1,2м двухлопастный
Профиль лопасти РВ – симметричный NACA 12-9 % 

Химбак и распылитель (со штангами) – как единый съемный модуль (возможность снять химбак не снимая распылитель)

Система дистанционного управления, система навигации – Непонимающий
Автономный полет по программе или дист. управление…
Кунг пульта управления – Непонимающий
Трейлер (лопасти НВ и хвостовая балка м.б. складывающиеся)


Полеты (АХР) на ограниченной территории, в пределах прямой видимости в светлое или темное время суток, туман, ветер до 20 м/с…

PS
Вместо химбака можно контейнер с карандашами или фломастерами 
Стоимость аппарата – размен на танк должен быть оправдан.


* AgrodroneMk8-1.jpg (290.71 Кб, 1672x941 - просмотрено 17 раз.)
Записан

Сало може бути добрим або дуже добрим
mechanic
****

Karma: +636/-273
Offline




« Ответ #55 : 30.07.2019, 09:51:35 »

Тільки ж кому це все треба? Грустный


* AgrodroneMk8-4.jpg (255.69 Кб, 1526x815 - просмотрено 27 раз.)
Записан

Сало може бути добрим або дуже добрим
Andriy
Авиаторы

Karma: +212/-23
Offline




« Ответ #56 : 30.07.2019, 19:13:31 »

Дуже потрібна і цкава робота, але
замовника цікавить не характеристики, а скільки це коштує і які прибутки отримаю в результаті.
Навряд, чи хазяїна агрохолдинга цікавить  профіль та крутка несучого гвинта.
Я так розумію, що у вас ще нема  живого гелікоптера і нема ані системи керування, а ні зв'язку та передачі даних, а над цим портрібно працювати також, бо це не менш складна задача ніж виготовлення ,  власне гелікоптера. Для того щоб щось зробити нам всім, зацікавленим, потрібно об'єднуватись, та вирішувати проблеми гуртом. Це буде надійніше і дешевше. Вам також потрібно буде купити систему RTK, потрібні фахівці ІТ- шники, і найважливіше - знайти інвестора. То  ж пропоную об'єднуватись
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.1 © Крылья 2004