Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
10.08.2020, 14:20:27
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Видео канал "Записки пилота" Володи Васильева  (Прочитано 58424 раз)
Андрей-пилот
Авиаторы

Karma: +335/-36
Offline



UR-ACAV, UR-AAS


« Ответ #150 : 08.06.2020, 20:29:48 »

<a href="http://www.youtube.com/v/P1xKpVHVRDg&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/P1xKpVHVRDg&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>

Первый запуск после 8-ми месячной стоянки, но уже летную годность получил, осталось заплатить страховку и купить бензин для облета, ах да, еще что-б аэропорт Черновцы открыли.
Записан
Андрей-пилот
Авиаторы

Karma: +335/-36
Offline



UR-ACAV, UR-AAS


« Ответ #151 : 11.06.2020, 19:04:05 »

<a href="http://www.youtube.com/v/ObRYxIxvQjY&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/ObRYxIxvQjY&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>

Тоже про АН-2, но подробнее чем у Владимира.
Записан
Андрей-пилот
Авиаторы

Karma: +335/-36
Offline



UR-ACAV, UR-AAS


« Ответ #152 : 15.06.2020, 07:47:38 »

<a href="http://www.youtube.com/v/zlFiC5je-5k&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/zlFiC5je-5k&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
Записан
Андрей-пилот
Авиаторы

Karma: +335/-36
Offline



UR-ACAV, UR-AAS


« Ответ #153 : 22.06.2020, 07:56:10 »

<a href="http://www.youtube.com/v/Kotpg5FZ3AE&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/Kotpg5FZ3AE&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
Записан
Андрей-пилот
Авиаторы

Karma: +335/-36
Offline



UR-ACAV, UR-AAS


« Ответ #154 : 28.06.2020, 12:43:39 »

<a href="http://www.youtube.com/v/9TX9L62_Eac&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/9TX9L62_Eac&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
Записан
nomad
**

Karma: +35/-12
Online


« Ответ #155 : 28.06.2020, 21:41:06 »

Я просматриваю каждое видио Володи Васильева в стандартном режиме, то есть в спокойном восприятии.Но, это видио меня чем то зацепило, конечно, во-первых ,поражает геометрические данные этого самолёта, во вторых, его возможности, и вообще, уникальность этого самолёта, по моему  недооценена обществом, из-за очень малой информации о нём.Благодарю.
Записан
Андрей-пилот
Авиаторы

Karma: +335/-36
Offline



UR-ACAV, UR-AAS


« Ответ #156 : 29.06.2020, 07:48:46 »

Видео не Владимира, но думаю он не обидится.
<a href="http://www.youtube.com/v/tD2DFN43lcE&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/tD2DFN43lcE&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
Записан
Андрей-пилот
Авиаторы

Karma: +335/-36
Offline



UR-ACAV, UR-AAS


« Ответ #157 : 07.07.2020, 07:39:28 »

<a href="http://www.youtube.com/v/ZGMOk3aU5bc&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/ZGMOk3aU5bc&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
Записан
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +894/-693
Offline



Toris.Україна


« Ответ #158 : 07.07.2020, 11:37:55 »

Затусувався з палапланеристами. Вже місяць не можу виїхати: то дощі, то вітер не туди і не такий. Пічаль...

Цікаво, де вони параплани сушать, коли під дощ чи в річку потраплять? Я так розумію, що парапланерист ангара не має, а вдома внутрішню поверхню аж ніяк не просушиш.
« Крайнее редактирование: 07.07.2020, 11:40:25 от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
Карпуха
*****

Karma: +57/-11
Offline



Бажаючий літать


WWW
« Ответ #159 : 07.07.2020, 23:22:05 »

Затусувався з палапланеристами. Вже місяць не можу виїхати: то дощі, то вітер не туди і не такий. Пічаль...

Цікаво, де вони параплани сушать, коли під дощ чи в річку потраплять? Я так розумію, що парапланерист ангара не має, а вдома внутрішню поверхню аж ніяк не просушиш.
Так пілоти свободники ,дуже залежні від погоди. Щоб в дощ не попадати,нічого лізти в розвиток погоди.Гроза ,і таке інше.Бачиш грозу,сідай. Якщо попав в дощ,то вже є великий аяяй.Саме як і річка,то також вже не є добре. То вже результат помилки пілота. Ситуації звичайно ,бувають різні. Після зимомих польотів, сушу  дома. Це якщо ,чисто вологі. Десь сніжок попав, і таке інше.
« Крайнее редактирование: 07.07.2020, 23:47:50 от Карпуха » Записан

Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +894/-693
Offline



Toris.Україна


« Ответ #160 : 08.07.2020, 19:51:24 »

Після зимомих польотів, сушу  дома. Це якщо ,чисто вологі. Десь сніжок попав, і таке інше.
Так це ж треба крило розчепірити, зафіксувати і щоби ніхто не терся об нього. Як це реалізовується в умовах квартири, наприклад?
Записан

Секта свідків підіймальної сили
Карпуха
*****

Karma: +57/-11
Offline



Бажаючий літать


WWW
« Ответ #161 : 08.07.2020, 21:10:21 »

Так це ж треба крило розчепірити, зафіксувати і щоби ніхто не терся об нього. Як це реалізовується в умовах квартири, наприклад?
Легко.Розкладаю пів крила,до правої консолі. На дивані.Ліва лежить скручена, в ковбаску на полу. По мірі висихання, права скручується в ковбаску. Такі ж дії,і з лівою. Стропи з боку лежать. все висохло.Крило в пончик упаковочний.Все чекаємо льотну погоду.
Записан

Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +894/-693
Offline



Toris.Україна


« Ответ #162 : 09.07.2020, 07:30:21 »

Дякую, Карпуха! Тепер маю уявлення.

А що означають цифри продувки?
І чому усі забили на форум і перейшли у Вайбер? Улыбающийся

Можливо, багато питань задаю, але тут хоча б Вас застав; на пара-форумі низька активність, а у Вайбері якось не хочеться порушувати ідилію спілкування аксакалів.
Записан

Секта свідків підіймальної сили
Карпуха
*****

Karma: +57/-11
Offline



Бажаючий літать


WWW
« Ответ #163 : 09.07.2020, 07:59:01 »

Дякую, Карпуха! Тепер маю уявлення.

А що означають цифри продувки?
І чому усі забили на форум і перейшли у Вайбер? Улыбающийся

Можливо, багато питань задаю, але тут хоча б Вас застав; на пара-форумі низька активність, а у Вайбері якось не хочеться порушувати ідилію спілкування аксакалів.

Доброго. Цифри продувки, напряму вказують на стан крила.А саме тканини. Э таки прилад поросиметр.Саме він визначає в якому стані ,тканина крила. Тканини є різних видів,і технологій. Так от, чим більше тканина буде ,,дутись,, тим менше в ній буде тиск.Тим більше крило буде схильне ,до різного типу складень. Це напряму залежить,безпека польотів. Нехтування ,цим може привести до наслідків.Як ми знаємо,раздовбайство в авіаціїї,річ не прийнятна.Тай можуть ,бути наслідки, як писав вище. Тому якщо крило вже дується літати заборонено. Для орієнтаціїї.Нове крило має десь 800секунд продувки. до 100сек ще можна в м"яких умовах літати. Але то вже треба розуміти край ресурсу крила. Для наземного навчання,можна брати убите крило,що не портити хороше.
Записан

Андрей-пилот
Авиаторы

Karma: +335/-36
Offline



UR-ACAV, UR-AAS


« Ответ #164 : 14.07.2020, 07:12:26 »

Этот ролик я просто не мог не выложить.
<a href="http://www.youtube.com/v/nTp8ja4ZZR8&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/nTp8ja4ZZR8&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
Записан
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.1 © Крылья 2004