літак Михайла Годлевського - Парасолька!
Годлевській:
Адміністратору.Це якийсь дурдом або дуже секретний сайт чи як воно правильно називається?Проблема в тому .що немає можливості виложить фотографіі.перед цим не можна було написати відповідь.В розділ Торгівля теж табу.Не знаю як це робиться.але логічно припускаю.що мабуть недолуге програмне забезпечення.Чекаю на відповідь і ще (наівно)на допомогу.с ув.Михайло
aza-58:
:-\Ждём с интересом тех описания Парасольки ! Хотя бы коротенько
Кацо:
Цитата: aza-58 от 09.02.2018, 02:20:10 am
:-\Ждём с интересом тех описания Парасольки ! Хотя бы коротенько
+1
Выложите ЛТХ пожалуйста, очень интересно.
Геннадий Хазан:
Михайло наявність 100500 млн фото на нашому Форумі вказуе лише на те що можливо ви не розібральсь до кінця як викладати фотографіі. А форум не пускае викладати лише фотографіі над великого розміру
Годлевській:
Цитата: Кацо от 09.02.2018, 09:23:20 am
Цитата: aza-58 от 09.02.2018, 02:20:10 am
:-\Ждём с интересом тех описания Парасольки ! Хотя бы коротенько
Парасолька-подкосний високоплан схеми ..парасоль.. звідси й назва.Конструкція повністю дерев.яна.Фюзеляж .по спинку заднього сидіння.зашитий авіа фанерою.керування спарене з обох кабін.Передній лонжерон крила ферма зашита з обох сторін міліметровою авіфанерою.задній-лека дерев. двутавра.Носок крила-кесон з мілімеровоі фанери обклеєноі стікляшкою.Крило у корня .до четвертоі нервюри зашито міліметр.фанерою з обох сторін.По середині.в районі подкоса теж міліметровка з обох сторін(три нервюри)Законцовка під 60град.-теж фанера.І все це обтянуто синтетикою 5в9кт(технофільтр)Вага однієі консолі 36кг.Двигун ЕЖ-20 двохлітровий.Замість інжектора-два карби-ДеЛорто(італія) Запалювання-електронне від газелі-Мікас.Редуктор Чернова.Вага пустого апарата 340-360Кг Скоропідйомність з пілот + пасажир під 100кг -7м.сек.Думаю це не прєдєл. не експерементували з шагом вінта.Розбіг-пробіг в двох прибл. 150м.
+1
Выложите ЛТХ пожалуйста, очень интересно.
Навигация