Тяга на гвинті МДП

(1/3) > >>

Herder:
Панове пілоти!
Прошу підказати яка має бути на гвинті МДП.
Двигун Субару EA -81, дефорсований, колись було 2 літри.
Видає 140-150 на динамометрі. Чи це є достатньо, щоб літати удвох?
Кут гвинтів 11.
Дякую.

nik:
Потужність двигуна ?
Ридукція ?
Діаметир гвинта ?
Виробник та модель гвинта ?

Herder:
Потужність не знаю. Купив вже перероблене. Обєм 2 літри, він дефорсований, тож не відповідає вихідним характеристикам.
Редуктор з Білорусі, теж більш нічого не відомо.
Гвинт Київпроп, 1,7.

Herder:
Редуктор Чернова 1:2,35

nik:
Двигун
EA-81[edit]
Specifications[edit]
Displacement: 1,781 cc
Bore: 92 mm
Stroke: 67 mm
Compression Ratio: 8.7:1
Valvetrain: OHV Pushrod
Horsepower: 73 bhp (54 kW; 74 PS) at 4,800 rpm
Torque: 94 lb·ft (127 N·m) at 2,400 rpm

Редуктор 2.35 , гвин як що Київпроп то 1.80 = тяга при 74 PS мінімум 180-190 кг.
Як що двигун дефорсований і видає тільки 64 PS 170-180кг.
Для знятьтя оптимальної тяги потрібно міняти гвинт на 1.80 та обслужити та відрегулювати двигун !
Тягу 150 кг. видае 503 Rotax при 54 PS.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница