Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
19.04.2024, 07:39:04 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Запуск ракети в космос з борту демілітаризованого МіГ-21  (Прочитано 80189 раз)
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1215/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #75 : 07.12.2016, 09:36:48 am »

   Когда у  Дизеля заработал  дизель он  свернул дело и решил  запатентовать,
 при этом корень идеи  никто не знал , но знали  что получилось.
   Начались скрытые преследования.
  Тогда он и решил покинуть  свою страну  и в Штаты   махнуть, где  патентуют
все , всех и вся. Cел на пароход, но перед отплытием  заметил шнырей  и тогда
кинул в почтовый  ящик заявку  с  адресом патентного бюро штатов.
   До дикого Запада  он не доплыл, исчез на пароходе, видать помогли шныри с
куда  более дикой  Европы.
  Заявка прошла,  семья  довольна  и увековечил себя... спасибо  простой почте.
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #76 : 07.12.2016, 09:39:45 am »

Захмарна вартість, колосальна складність, часті аварії, що супроводжуються захмарними втратами відлякують від космонавтики пересічних інвесторів. Прикро, що конструювання ракет-носіїв розвивається шляхом ускладнення й здорожчання.
Основою сучасного рідинного ракетного двигуна є ТНА: турбо-насосний агрегат. Пристрій діаметром пів-метра з прецезійною точністю виготовлення, має потужність середнього корабельного атомного реактора (РН Енергія). Щоб створити тиск у камері згоряння 250 атм, ТНА має створити на вході тиск у 500 атм! Частка металу чи ізоляції руйнує колесо турбіни ТНА.
Двигун вибухає.
А чи можливо зробити простіше, дешевше, безпечніше?
Так! Можливо!
Придумано було ще з півсотні років тому:
http://aeroabc.blogspot.com/2014/07/blog-post.html
Дешево, економно, безпечно.
А якщо конструкцію виконати як гібридник - то ще й удвічі надійніше.
Сучасні ракети-носії, зазвичай, мають послідовну схему розташування ступеней. Плюс бустери пакетною схемою. Тобто триступенева РН за такою схемою має 4 різних конструкцій ракетний двигун плюс баки.
Складно?
Безумовно!
Повністю пакетна схема з 1 конструкції ракетний двигун плюс баки знімає проблему складнощів конструювання. Постачання окислювача витісненням у гібридний ракетний двигун знімає проблему ТНА.
Припустимо, пакетна схема має 64 модулів РД плюс баки. Для гібридної схеми це 64 клапани подавання окислювача до камери згоряння.
64 - це багато чи мало?
Така, що вважається надійною, триступенева РН "Союз" має сукупно 32 ракетних двигунів. Гас і рідкий кисень - це вже 64 клапани. А ще додайте клапани для перекису водню, азоту, гелію; вони різної конструкції - від кріогенних для рідкого кисню, особливо чисті для перекису водню, щоб не було вибуху, до високощільних для гелію.
Тому 64 однакових клапани для суто пакетної схеми - це значно надійніше, простіше й дешевше.
Сучасні ракети-носії й досі збирають руками, як Ролс-Ройси.
Конвеєрне виробництво модулів простої конструкції для повністю пакетної схеми дозволяє зробити значний прорив у ракетобудуванні.


* 21.jpg (63.74 Кб, 653x501 - просмотрено 699 раз.)
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1471/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #77 : 07.12.2016, 10:18:57 am »

Вітаю всіх з Днем української армії!
Вітаю зі святом - капєц азіятам!
Навіки слава!

Propan, Ви мене вчора збентежили Вашим завзяттям. Переночував з цими Вашими ідеями, на ранок трохи розвиднилось. Може, ну їх нафіг, ті ракети? Багато вкладень, багато зав'язок на сертифікати/дозволи/ліцензії/СБУ/Інтерпол і міжнародні космічні мережі.

Ось краща, на мою думку, ідея:

http://www.jetcatusa.com/rc-turbines/turbines/

http://www.jetcatusa.com/rc-turbines/turbo-prop-turbines/

http://www.jetcatusa.com/rc-turbines/turbine-heli/

Ринкові ціни там бачите самі.

Всередині взагалі автомобільна турбіна, тобто "ни о чём" (неефективно, паливо жере ЛІТРАМИ за лічені хвилини):



Якщо зробити повноцінний турбовальний двигун в близьких габаритах, з 11-16 ступенями осьового компресора і статорами, з вільною турбіною для приводу пропелера - його купуватимуть всі, і наші, і не наші. Воно невеличке і легеньке, а значить, можна ставити і на парапланериста, і на гелікоптер. І навіть на Вашу попередню мрію -



І все це можна стартувати реально в гаражі. Помічник, пара вогнегасників - і ні в кого ніяких питань немає. Ніяких дозволів, контролів, паразитів і дармоїдів. Хоббійний пердунець, якщо хтось дуже зацікавиться. Улыбающийся Зима на дворі - роблю ранець лижника.

<a href="http://www.youtube.com/v/PiAzNumOG8Y&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/PiAzNumOG8Y&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>


Солідворкс на домашньому компі, ЧПУшників у Києві і поруч просто купа - і всі чекають на Ваше замовлення, щоби випиляти Вам компресор, статор і турбіни.

Золоте дно!
« Крайнее редактирование: 07.12.2016, 10:46:45 am от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1471/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #78 : 07.12.2016, 10:48:56 am »

Такі двигунці із задоволенням купить Ів Россі під свій наступний проект "літаючого крила" для старту з поверхні.



Для початку пожна купити недорого готову турбіну http://alyans-turbo.com.ua/p32640883-turbokompressor-tkr-602.html чи картридж http://alyans-turbo.com.ua/p258347643-kartridzh-turbiny-peugeot.html і погратись з аналогом ДжетКата, щоби стартувати і зробити правильну електроніку.
« Крайнее редактирование: 07.12.2016, 11:06:27 am от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #79 : 07.12.2016, 12:48:42 pm »

це вже інша тема, не менш цікава
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1471/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #80 : 07.12.2016, 14:25:49 pm »

це вже інша тема, не менш цікава
Цю тему я опрацьовував десь ще у 2012 році, здається. В процесі довелось ознайомитись з теоретичними основами роботи і математикою цього всього. Знайшов спеціаліста з відповідною освітою і місяць "колупав йому мізки дурними запитаннями". Улыбающийся Потім у житті настав ахтунг і стало до сраки мені це все (лише навесні трохи почав приходити до тями, після першого польоту з Г.Хазаном в його Як-12А). Зараз, мабуть, реанімував би проект, якби був який однодумець...
Записан

Секта свідків підіймальної сили
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1471/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #81 : 07.12.2016, 23:31:28 pm »

Дивитись зі звуком!

<a href="http://www.youtube.com/v/Wh8eR13OOTE&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/Wh8eR13OOTE&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
Записан

Секта свідків підіймальної сили
TAILDRAGGER
*****

Karma: +767/-229
Offline




« Ответ #82 : 08.12.2016, 00:18:15 am »


Золоте дно!


Вот эта турбинка http://www.jetcatusa.com/rc-turbines/turbine-details/p200-sx/ 20 кг тяги дает, которая 100 мм диаметром. На нее поставить свободную турбину и получим аааааафигительный турбопроп весом максимум в 8 кГ и мощностью лошадок 40!!!!! Твори, с таким,- не хочу!!!
« Крайнее редактирование: 08.12.2016, 00:19:49 am от TAILDRAGGER » Записан

Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1471/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #83 : 08.12.2016, 08:34:25 am »

Вот эта турбинка http://www.jetcatusa.com/rc-turbines/turbine-details/p200-sx/ 20 кг тяги дает, которая 100 мм диаметром. На нее поставить свободную турбину и получим аааааафигительный турбопроп весом максимум в 8 кГ и мощностью лошадок 40!!!!!
Ще така є: http://www.turbinenshop.com/JetCat-P400Rx-Complete-Set
Тяга 40 кг. Саме вони стоять в цих бетменів, аж по 4 штуки. Вкрай неефективні, палива вистачає на 10 хвилин, ніби, тому їх скидають зверху, а не стартують по-людському з аеродрому.

Твори, с таким,- не хочу!!!
Так творити чи не творити? Улыбающийся
Записан

Секта свідків підіймальної сили
TAILDRAGGER
*****

Karma: +767/-229
Offline




« Ответ #84 : 08.12.2016, 17:25:02 pm »


Тяга 40 кг. Саме вони стоять в цих бетменів, аж по 4 штуки. Вкрай неефективні, палива вистачає на 10 хвилин, ніби, тому їх скидають зверху, а не стартують по-людському з аеродрому.
Ну такой идеален только для планера, помочь набрать в процессе парения высоту, если нужно. А так 1.3 литра в минуту- это занатта. Вот тот что 20 кГ тяги, тот да, 400 грамм в минуту- это терпимо, 24 литра на час, но опять же только как вспомогательный для планера. А вот если из него организовать турбопроп- это была бы уже вещь с запасом топлива часа на два полета


Так творити чи не творити? Улыбающийся

Имелось в виду, что с таким движком можно творить все что угодно. Представляешь такой на Барбос поставить?
« Крайнее редактирование: 08.12.2016, 17:40:02 pm от TAILDRAGGER » Записан

Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #85 : 08.12.2016, 19:15:17 pm »

відео зі звуком - шикарно!
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
TAILDRAGGER
*****

Karma: +767/-229
Offline




« Ответ #86 : 09.12.2016, 00:38:34 am »

Ще така є: http://www.turbinenshop.com/JetCat-P400Rx-Complete-Set
Тяга 40 кг. Саме вони стоять в цих бетменів, аж по 4 штуки. Вкрай неефективні, палива вистачає на 10 хвилин, ніби, тому їх скидають зверху, а не стартують по-людському з аеродрому.


Кстати, по техническим данным совершенно аналогичен чешскому PBS TJ40-G2 Turbojet Engine, в том числе и по потреблению топлива 1.23 литра/мин в номинальном режиме.
В то же время PBS TP100 Turboprop Engine при мощности 188 л.с., жрет 0.548 кг/л.с./час.
Грубая прикидка для турбопропа на базе PBS TJ40-G2 Turbojet Engine (первая ссылка) позволяет предположить, что такой турбопроп выдаст 35-45 л.с., (а может и все под 50 л.с.)  с потреблением топлива , вполне сопоставимым с потреблением топлива поршневым двухтактником (ну как Ротакс-503 жрать конечно будет).
Весить с редуктором такой турбопроп наверное будет где-то килограммов 10 максимум.
« Крайнее редактирование: 09.12.2016, 00:47:46 am от TAILDRAGGER » Записан

Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
TAILDRAGGER
*****

Karma: +767/-229
Offline




« Ответ #87 : 09.12.2016, 02:18:16 am »



Ринкові ціни там бачите самі.

Всередині взагалі автомобільна турбіна, тобто "ни о чём" (неефективно, паливо жере ЛІТРАМИ за лічені хвилини):



Якщо зробити повноцінний турбовальний двигун в близьких габаритах, з 11-16 ступенями осьового компресора і статорами, з вільною турбіною для приводу пропелера - його купуватимуть всі, і наші, і не наші. Воно невеличке і легеньке, а значить, можна ставити і на парапланериста, і на гелікоптер.


Ото ж , готовые, отбалансированые
колесики для осевого компрессора, диаметром 85 мм- самая нижняя картинка. 305 евро за штуку..... недешево, но стоит того. Там же чертеж с размерами. Такой компрессор со статорами займет в длину где-то 300 мм. Весь движок может получиться достаточно длинный...(под 600 мм) , но это и не существенно для "пули" Смеющийся с длинным носом..., или для двухмоторника с мотогондолами под крыльями.
Кстати, никто не встречал двигателей, с двух-трех ступенчатыми, (как на фото), центробежными компрессорами или игра не стоит свеч?

Даже учитывая, что чешский движок TJ40-G2 потребляет на максимальной мощности 1.23 литра в минуту, то в полете, такому аппарату как Hi-Max требуется всего  10 л.с., с соответствующим расходом топлива на Ротакс-477, а Ротакс весит 38 кГ сухого веса, да вся СУ "тянет" все 50 кГ, то движочек турбопроп на базе TJ40  весом 12  кГ всей СУ с мощностью сравнимой Ротакса, с "освобожденными" 40 кГ веса, да плюс штатный запас топлива 40 литров- вот и получится вариант- вот и получаются те самые вожделенные 90 литров топлива для полноценного полета часа на 3 с половиной- четыре.
Игра действительно стоит свеч.
« Крайнее редактирование: 09.12.2016, 02:36:00 am от TAILDRAGGER » Записан

Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
TAILDRAGGER
*****

Karma: +767/-229
Offline




« Ответ #88 : 09.12.2016, 03:05:18 am »


Даже учитывая, что чешский движок TJ40-G2 потребляет на максимальной мощности 1.23 литра в минуту, то в полете, такому аппарату как Hi-Max требуется всего  10 л.с.

В дополнение, максимальная отдаваемая мощность потока на свободную турбину в таком движке 118 kW. Сколько снимется с нее на винт через редуктор? 50 л.с., и к бабке не ходить.
Реально для 40-сильной силовой установки вполне достаточно турбины в 300 Ньютонов (отдаваемая мощность 90 кВт) , а для легких ультралайтов и всего 200 Н хватит- это те малюпасенькие турбинки весом по 2,4 кГ (отдаваемая мощность потока 58 кВт)... Для последних (ультралайтов) -, вот вам перспектива иметь СУ-турбопроп, с мощностью 34 л.с., удельным весом 0.3  и потреблением топлива 10 литров в час в прямолинейном полете.
Очень интересно...., кстати.
« Крайнее редактирование: 09.12.2016, 03:29:06 am от TAILDRAGGER » Записан

Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
TAILDRAGGER
*****

Karma: +767/-229
Offline




« Ответ #89 : 09.12.2016, 03:55:57 am »

Вот в этом турбопропчике используется трубинка 100Н

Мощность потока отдаваемая на свободную турбинку 20,9 kW@154 тыс об/мин, на воздушном винте после редуктора имеем максимальную мощность 9 кВт- 12 л.с. Вес 2.7 кГ полная СУ (без учета веса воздушного винта) со стартером.
Турбинка P60 (60Н тяги)  может крутиться максимум до 165 тысяч об/мини  отдавать 12.6 kW на свободную турбину.
Записан

Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » |   Вверх
Тэги: ракета-носій міг-21 
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004