Запуск ракети в космос з борту демілітаризованого МіГ-21
подвашник:
Когда у Дизеля заработал дизель он свернул дело и решил запатентовать,
при этом корень идеи никто не знал , но знали что получилось.
Начались скрытые преследования.
Тогда он и решил покинуть свою страну и в Штаты махнуть, где патентуют
все , всех и вся. Cел на пароход, но перед отплытием заметил шнырей и тогда
кинул в почтовый ящик заявку с адресом патентного бюро штатов.
До дикого Запада он не доплыл, исчез на пароходе, видать помогли шныри с
куда более дикой Европы.
Заявка прошла, семья довольна и увековечил себя... спасибо простой почте.
propan:
Захмарна вартість, колосальна складність, часті аварії, що супроводжуються захмарними втратами відлякують від космонавтики пересічних інвесторів. Прикро, що конструювання ракет-носіїв розвивається шляхом ускладнення й здорожчання.
Основою сучасного рідинного ракетного двигуна є ТНА: турбо-насосний агрегат. Пристрій діаметром пів-метра з прецезійною точністю виготовлення, має потужність середнього корабельного атомного реактора (РН Енергія). Щоб створити тиск у камері згоряння 250 атм, ТНА має створити на вході тиск у 500 атм! Частка металу чи ізоляції руйнує колесо турбіни ТНА.
Двигун вибухає.
А чи можливо зробити простіше, дешевше, безпечніше?
Так! Можливо!
Придумано було ще з півсотні років тому:
http://aeroabc.blogspot.com/2014/07/blog-post.html
Дешево, економно, безпечно.
А якщо конструкцію виконати як гібридник - то ще й удвічі надійніше.
Сучасні ракети-носії, зазвичай, мають послідовну схему розташування ступеней. Плюс бустери пакетною схемою. Тобто триступенева РН за такою схемою має 4 різних конструкцій ракетний двигун плюс баки.
Складно?
Безумовно!
Повністю пакетна схема з 1 конструкції ракетний двигун плюс баки знімає проблему складнощів конструювання. Постачання окислювача витісненням у гібридний ракетний двигун знімає проблему ТНА.
Припустимо, пакетна схема має 64 модулів РД плюс баки. Для гібридної схеми це 64 клапани подавання окислювача до камери згоряння.
64 - це багато чи мало?
Така, що вважається надійною, триступенева РН "Союз" має сукупно 32 ракетних двигунів. Гас і рідкий кисень - це вже 64 клапани. А ще додайте клапани для перекису водню, азоту, гелію; вони різної конструкції - від кріогенних для рідкого кисню, особливо чисті для перекису водню, щоб не було вибуху, до високощільних для гелію.
Тому 64 однакових клапани для суто пакетної схеми - це значно надійніше, простіше й дешевше.
Сучасні ракети-носії й досі збирають руками, як Ролс-Ройси.
Конвеєрне виробництво модулів простої конструкції для повністю пакетної схеми дозволяє зробити значний прорив у ракетобудуванні.
Toris:
Цитата: propan от 06.12.2016, 21:40:10 pm
Вітаю всіх з Днем української армії!
Вітаю зі святом - капєц азіятам!
Навіки слава!
Propan, Ви мене вчора збентежили Вашим завзяттям. Переночував з цими Вашими ідеями, на ранок трохи розвиднилось. Може, ну їх нафіг, ті ракети? Багато вкладень, багато зав'язок на сертифікати/дозволи/ліцензії/СБУ/Інтерпол і міжнародні космічні мережі.
Ось краща, на мою думку, ідея:
http://www.jetcatusa.com/rc-turbines/turbines/
http://www.jetcatusa.com/rc-turbines/turbo-prop-turbines/
http://www.jetcatusa.com/rc-turbines/turbine-heli/
Ринкові ціни там бачите самі.
Всередині взагалі автомобільна турбіна, тобто "ни о чём" (неефективно, паливо жере ЛІТРАМИ за лічені хвилини):
Якщо зробити повноцінний турбовальний двигун в близьких габаритах, з 11-16 ступенями осьового компресора і статорами, з вільною турбіною для приводу пропелера - його купуватимуть всі, і наші, і не наші. Воно невеличке і легеньке, а значить, можна ставити і на парапланериста, і на гелікоптер. І навіть на Вашу попередню мрію -
І все це можна стартувати реально в гаражі. Помічник, пара вогнегасників - і ні в кого ніяких питань немає. Ніяких дозволів, контролів, паразитів і дармоїдів. Хоббійний пердунець, якщо хтось дуже зацікавиться. :) Зима на дворі - роблю ранець лижника.
http://www.youtube.com/watch?v=PiAzNumOG8Y
Солідворкс на домашньому компі, ЧПУшників у Києві і поруч просто купа - і всі чекають на Ваше замовлення, щоби випиляти Вам компресор, статор і турбіни.
Золоте дно!
Toris:
Такі двигунці із задоволенням купить Ів Россі під свій наступний проект "літаючого крила" для старту з поверхні.
Для початку пожна купити недорого готову турбіну http://alyans-turbo.com.ua/p32640883-turbokompressor-tkr-602.html чи картридж http://alyans-turbo.com.ua/p258347643-kartridzh-turbiny-peugeot.html і погратись з аналогом ДжетКата, щоби стартувати і зробити правильну електроніку.
propan:
це вже інша тема, не менш цікава
Навигация