Запуск ракети в космос з борту демілітаризованого МіГ-21

<< < (16/27) > >>

подвашник:
   Когда у  Дизеля заработал  дизель он  свернул дело и решил  запатентовать,
 при этом корень идеи  никто не знал , но знали  что получилось.
   Начались скрытые преследования.
  Тогда он и решил покинуть  свою страну  и в Штаты   махнуть, где  патентуют
все , всех и вся. Cел на пароход, но перед отплытием  заметил шнырей  и тогда
кинул в почтовый  ящик заявку  с  адресом патентного бюро штатов.
   До дикого Запада  он не доплыл, исчез на пароходе, видать помогли шныри с
куда  более дикой  Европы.
  Заявка прошла,  семья  довольна  и увековечил себя... спасибо  простой почте.

propan:
Захмарна вартість, колосальна складність, часті аварії, що супроводжуються захмарними втратами відлякують від космонавтики пересічних інвесторів. Прикро, що конструювання ракет-носіїв розвивається шляхом ускладнення й здорожчання.
Основою сучасного рідинного ракетного двигуна є ТНА: турбо-насосний агрегат. Пристрій діаметром пів-метра з прецезійною точністю виготовлення, має потужність середнього корабельного атомного реактора (РН Енергія). Щоб створити тиск у камері згоряння 250 атм, ТНА має створити на вході тиск у 500 атм! Частка металу чи ізоляції руйнує колесо турбіни ТНА.
Двигун вибухає.
А чи можливо зробити простіше, дешевше, безпечніше?
Так! Можливо!
Придумано було ще з півсотні років тому:
http://aeroabc.blogspot.com/2014/07/blog-post.html
Дешево, економно, безпечно.
А якщо конструкцію виконати як гібридник - то ще й удвічі надійніше.
Сучасні ракети-носії, зазвичай, мають послідовну схему розташування ступеней. Плюс бустери пакетною схемою. Тобто триступенева РН за такою схемою має 4 різних конструкцій ракетний двигун плюс баки.
Складно?
Безумовно!
Повністю пакетна схема з 1 конструкції ракетний двигун плюс баки знімає проблему складнощів конструювання. Постачання окислювача витісненням у гібридний ракетний двигун знімає проблему ТНА.
Припустимо, пакетна схема має 64 модулів РД плюс баки. Для гібридної схеми це 64 клапани подавання окислювача до камери згоряння.
64 - це багато чи мало?
Така, що вважається надійною, триступенева РН "Союз" має сукупно 32 ракетних двигунів. Гас і рідкий кисень - це вже 64 клапани. А ще додайте клапани для перекису водню, азоту, гелію; вони різної конструкції - від кріогенних для рідкого кисню, особливо чисті для перекису водню, щоб не було вибуху, до високощільних для гелію.
Тому 64 однакових клапани для суто пакетної схеми - це значно надійніше, простіше й дешевше.
Сучасні ракети-носії й досі збирають руками, як Ролс-Ройси.
Конвеєрне виробництво модулів простої конструкції для повністю пакетної схеми дозволяє зробити значний прорив у ракетобудуванні.

Toris:
Цитата: propan от 06.12.2016, 21:40:10 pm

Вітаю всіх з Днем української армії!
Вітаю зі святом - капєц азіятам!
Навіки слава!

Propan, Ви мене вчора збентежили Вашим завзяттям. Переночував з цими Вашими ідеями, на ранок трохи розвиднилось. Може, ну їх нафіг, ті ракети? Багато вкладень, багато зав'язок на сертифікати/дозволи/ліцензії/СБУ/Інтерпол і міжнародні космічні мережі.

Ось краща, на мою думку, ідея:

http://www.jetcatusa.com/rc-turbines/turbines/

http://www.jetcatusa.com/rc-turbines/turbo-prop-turbines/

http://www.jetcatusa.com/rc-turbines/turbine-heli/

Ринкові ціни там бачите самі.

Всередині взагалі автомобільна турбіна, тобто "ни о чём" (неефективно, паливо жере ЛІТРАМИ за лічені хвилини):



Якщо зробити повноцінний турбовальний двигун в близьких габаритах, з 11-16 ступенями осьового компресора і статорами, з вільною турбіною для приводу пропелера - його купуватимуть всі, і наші, і не наші. Воно невеличке і легеньке, а значить, можна ставити і на парапланериста, і на гелікоптер. І навіть на Вашу попередню мрію -



І все це можна стартувати реально в гаражі. Помічник, пара вогнегасників - і ні в кого ніяких питань немає. Ніяких дозволів, контролів, паразитів і дармоїдів. Хоббійний пердунець, якщо хтось дуже зацікавиться. :) Зима на дворі - роблю ранець лижника.

http://www.youtube.com/watch?v=PiAzNumOG8Y

Солідворкс на домашньому компі, ЧПУшників у Києві і поруч просто купа - і всі чекають на Ваше замовлення, щоби випиляти Вам компресор, статор і турбіни.

Золоте дно!

Toris:
Такі двигунці із задоволенням купить Ів Россі під свій наступний проект "літаючого крила" для старту з поверхні.



Для початку пожна купити недорого готову турбіну http://alyans-turbo.com.ua/p32640883-turbokompressor-tkr-602.html чи картридж http://alyans-turbo.com.ua/p258347643-kartridzh-turbiny-peugeot.html і погратись з аналогом ДжетКата, щоби стартувати і зробити правильну електроніку.

propan:
це вже інша тема, не менш цікава

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница