Украинский Авиационный Форум
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
14.12.2017, 01:43:38
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Ремоторизація Горобця  (Прочитано 34237 раз)
Toris
Зачарований авіацією
*****

Karma: +613/-613
Offline



Toris.Україна


« Ответ #195 : 16.05.2017, 16:30:07 »

Ковбої, "Горобцем" займаються спеціалісти в стаціонарних умовах.
Не переймайтесь сильно, там все зроблять гут. Подмигивающий

P.S. Був у Коломиї, літав на чомусь суперовому. Скоро викладу невеличкий звіт у відповідній темі.
« Крайнее редактирование: 16.05.2017, 16:36:19 от Toris » Записан

Все геніальне - просте, а те, що складне - не працює.

Критиковать и злобствовать всегда легче. Выдвинуть разумную программу действий – значительно труднее. (C) Макс Отто фон Штирлиц
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +806/-38
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #196 : 16.05.2017, 18:24:56 »

@Чому 30ХГСА після нетехнологічного зварювання починає тріщати?(c) 

Тому що після зварки зваренну конструкцію треба "відпустити" у термічній пічці
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
preacher
*****

Karma: +376/-198
Offline


« Ответ #197 : 16.05.2017, 20:12:57 »

Слухайте, ми тут можемо довго вправлятись в дотепностi. Але кому воно треба?)))
Якщо маете досвiд/знання - подiлiться з нами, будь-ласка.
Чим ділитись? Моторну раму зварено з невідомої сталі........................................

@Чому 30ХГСА після нетехнологічного зварювання починає тріщати?(c) 
Тому що після зварки зваренну конструкцію треба "відпустити" у термічній пічці
Під час зварювання 30ХГСА, шов суттєво сідає, і завдяки цьому навколо утворюються мікротріщіни. Відпуск вплине на вже утворившиєся мікротріщіни? Хтось пам'ятає як металеві балки при перебудові Олімпійського варили?
Тобто на кожну марку сталі існують свої технології зварювання, і навіть для зварювання чавуну. 
Записан

DAMIR
*****

Karma: +411/-174
Offline



traktorist


« Ответ #198 : 16.05.2017, 21:28:49 »

Господи, да знаємо ми, що треба преднагрів перед зварюванням, та якнайдовше охолодення
забезпечити.

Прічер, мотораму можна і з бамбуку зробити. Аби тільки витримувала, встановлене
задачею, навантаження.

Таки, Торіс правий. Улыбающийся
Записан

Поза межею реальностi...
петро нестеров
*****

Karma: +209/-43
Offline


« Ответ #199 : 16.05.2017, 21:51:40 »

Слухайте, ми тут можемо довго вправлятись в дотепностi. Але кому воно треба?)))
Якщо маете досвiд/знання - подiлiться з нами, будь-ласка.
Чим ділитись? Моторну раму зварено з невідомої сталі........................................

@Чому 30ХГСА після нетехнологічного зварювання починає тріщати?(c) 
Тому що після зварки зваренну конструкцію треба "відпустити" у термічній пічці
Під час зварювання 30ХГСА, шов суттєво сідає, і завдяки цьому навколо утворюються мікротріщіни. Відпуск вплине на вже утворившиєся мікротріщіни? Хтось пам'ятає як металеві балки при перебудові Олімпійського варили?
Тобто на кожну марку сталі існують свої технології зварювання, і навіть для зварювання чавуну. 
на заводе переварили километры труб 30ХГСА, после сварки- отжиг и термообработка
« Крайнее редактирование: 16.05.2017, 21:55:20 от петро нестеров » Записан
preacher
*****

Karma: +376/-198
Offline


« Ответ #200 : 17.05.2017, 00:18:13 »

Господи, да знаємо ми, що треба преднагрів перед зварюванням, та якнайдовше охолодення
забезпечити.
http://weldering.com/svarka/defekty-svarki

Прічер, мотораму можна і з бамбуку зробити. Аби тільки витримувала, встановлене
задачею, навантаження.
:-)

на заводе переварили километры труб 30ХГСА, после сварки- отжиг и термообработка
http://weldering.com/svarka/treshchiny
Записан

DAMIR
*****

Karma: +411/-174
Offline



traktorist


« Ответ #201 : 17.05.2017, 13:59:53 »

Із досвіду скажу - читати теорію найкраще коли одразу ж пробуєш на металі.
Тобто, виділив собі тренувальні шматки, й погнав перевіряти практикою теорію.
Я ще й спецом виходив за рамки технології в обидві сторони, для наглядності.
Тоді дійсно велика користь, та й запам*ятовується надовго.)))
Записан

Поза межею реальностi...
подвашник
П А Р І Ж А Н И Н
*****

Karma: +406/-287
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #202 : 18.05.2017, 00:18:42 »

Слухайте, ми тут можемо довго вправлятись в дотепностi. Але кому воно треба?)))
Якщо маете досвiд/знання - подiлiться з нами, будь-ласка.
Чим ділитись? Моторну раму зварено з невідомої сталі........................................

@Чому 30ХГСА після нетехнологічного зварювання починає тріщати?(c) 
Тому що після зварки зваренну конструкцію треба "відпустити" у термічній пічці
Під час зварювання 30ХГСА, шов суттєво сідає, і завдяки цьому навколо утворюються мікротріщіни. Відпуск вплине на вже утворившиєся мікротріщіни? Хтось пам'ятає як металеві балки при перебудові Олімпійського варили?
Тобто на кожну марку сталі існують свої технології зварювання, і навіть для зварювання чавуну. 
на заводе переварили километры труб 30ХГСА, после сварки- отжиг и термообработка
Я варю  что угодно своим тэсла 251 мма но для гарантированного качества всегда нужно провести сварочный эксперимент и настройку.
  Ну например чугуны все разные...так некоторые только электродом из нержавеющей стали, а не каким то специльным по чугуну.
 К стати фотка сваренной моторамы красивая, но толщина шва должна быть как минимум в раза два  больше по нормам и  проволоку на автомате и аргон не экономить.
 После  сварочной пробы  желательно сделать  секущий срез  и осмотреть под увеличением проверив на твердость  авторучкой пробником.
« Крайнее редактирование: 18.05.2017, 00:24:51 от подвашник » Записан

У се дозволене, але не все корисне; усе дозволене, але не все будує.
Ап. Павел.
  ...апе, тоді як ініціювати наміри?
preacher
*****

Karma: +376/-198
Offline


« Ответ #203 : 18.05.2017, 10:41:54 »

К стати фотка сваренной моторамы красивая, но толщина шва должна быть как минимум в раза два  больше по нормам и  проволоку на автомате и аргон не экономить.
- Якось так?


* 015.jpg (211.47 Кб, 1521x1025 - просмотрено 86 раз.)
Записан

подвашник
П А Р І Ж А Н И Н
*****

Karma: +406/-287
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #204 : 18.05.2017, 18:23:46 »

Шьев когда  бугром то верней.
Записан

У се дозволене, але не все корисне; усе дозволене, але не все будує.
Ап. Павел.
  ...апе, тоді як ініціювати наміри?
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #205 : 02.06.2017, 23:25:54 »

Ну ось і капот вживу. Шановний Гайдамака допоміг у виклейці. Ціна- якість  дуже пристойна.Я  задоволений Веселый



* index.jpg (214.74 Кб, 800x1422 - просмотрено 76 раз.)
« Крайнее редактирование: 07.06.2017, 21:34:41 от Andreas » Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Andreas
Администратор

Karma: +372/-26
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #206 : 07.06.2017, 21:34:51 »

починил
Записан
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #207 : 07.06.2017, 23:27:39 »

Дякую! Трішки накосячив — буду уважний
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #208 : 09.06.2017, 22:33:37 »

приблизно так виглядатиме  Шокированный


* IMG_20170609_003405.jpg (2748.57 Кб, 3264x2448 - просмотрено 74 раз.)
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Toris
Зачарований авіацією
*****

Karma: +613/-613
Offline



Toris.Україна


« Ответ #209 : 09.06.2017, 22:55:20 »

Хвацько!

Тепер Горобчик злітатиме вертикально. Улыбающийся
Записан

Все геніальне - просте, а те, що складне - не працює.

Критиковать и злобствовать всегда легче. Выдвинуть разумную программу действий – значительно труднее. (C) Макс Отто фон Штирлиц
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 » |   Вверх
  Печать  
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.1 © Крылья 2004