Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
28.03.2024, 23:39:35 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Ремоторизація Горобця  (Прочитано 135567 раз)
aza-58
Авиаторы

Karma: +27/-0
Offline


« Ответ #165 : 11.04.2017, 23:43:44 pm »

 
   И саму шпатлевку рекомендую замешивать на "молочной" грунтовке малыми порциями  и наносить тонкими слоями с поочередной просушкой. Желаю успехов !
Записан
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1126/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #166 : 12.04.2017, 02:00:04 am »

....  какая  гадость   ... какая  гадость ваша  заливная  рыба....
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
юрец001
***

Karma: +72/-18
Offline


« Ответ #167 : 12.04.2017, 17:12:05 pm »

Так і спробую - шпаклівкою. А хто скаже - перед шпаклюванням грунтувати будівельною грунтовкою ?
грунтовать не нужно, только после шпаклёвки
Записан
юрец001
***

Karma: +72/-18
Offline


« Ответ #168 : 16.04.2017, 20:44:04 pm »

Как процесс ?
Записан
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #169 : 18.04.2017, 20:45:02 pm »

Процесс іде не дивлячись на СВЯТА Смеющийся ПОШПАКЛЮВАВ


* IMG_20170418_213052.jpg (1952.44 Кб, 2448x3264 - просмотрено 607 раз.)
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #170 : 22.04.2017, 21:52:17 pm »

Непомітно всі дрібні роботи - це кожуха, Батарейний відсік, всякі там фітінги саморобні поробив і сьгодні вирішив кинути двигун по бойовому. Перед цим зважив - комплектний з навісним 170кг.
З М 332 ВСЕ повністю важило 170 кг(капот,акум,масло) Тут з Лайком ще акум 3,2 кг,масло 4 кг та капот - ну аж 10(сподіваюсь 7-8).Думаю більше 20 кг не натягну.Але Лайк коротший та приблизно між центрами ваги Лайка та М332 - 20 см.


* IMG_20170422_195040.jpg (3120.19 Кб, 2448x3264 - просмотрено 491 раз.)
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #171 : 22.04.2017, 21:58:57 pm »

Причіпив "хвіст"


* IMG_20170422_201557.jpg (1605.69 Кб, 2448x3264 - просмотрено 473 раз.)
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #172 : 22.04.2017, 22:00:47 pm »

Тісновато в результаті але оцінюю задовільно - літати буде


* IMG_20170422_221640.jpg (1779.82 Кб, 2448x3264 - просмотрено 685 раз.)
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #173 : 22.04.2017, 22:41:43 pm »

А хто зварник?
Записан

Поза межею реальностi...
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #174 : 23.04.2017, 11:37:52 am »

А хто зварник?
Хочете похвалити чи покритикувати? В цілому всі зауваження приймаються. Зварник ДУЖЕ ДОСВІДЧЕНИЙ - варить мені постійно і я цілком задоволений його роботою. Варить навіть титан - далеко не кожен може правильно це зробити.
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #175 : 23.04.2017, 11:43:02 am »

Та я запитав просто. Улыбающийся Думав ваша робота.
Як я можу критикувати? Я моторами ще не варив.
Записан

Поза межею реальностi...
Андрей-пилот
Авиаторы

Karma: +394/-43
Offline



UR-ACAV, UR-AAS


« Ответ #176 : 23.04.2017, 12:00:35 pm »

Титан, на самом деле, очень хорошо вариться, просто иногда надо подавать аргон с обратной стороны.
Красивый шов получается когда свариваемые детали хорошо подогнаны, а как правило подгонку делает не сварщик.
Записан
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #177 : 23.04.2017, 12:07:00 pm »

Ну, у тітана проблеми з залишковими внутрішніми напругами після зварювання.
Потрібно правильно розрахувати послідовність роботи.

В моєму розумінні, у зварюванні як у авіації. Красивий шов - правильний шов.
Але є й нюанси. Подмигивающий
Записан

Поза межею реальностi...
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #178 : 23.04.2017, 12:34:24 pm »

Красивый шов получается когда свариваемые детали хорошо подогнаны, а как правило подгонку делает не сварщик.
Але за кінцеву якість шва, все одно несе відповідальність зварник.
Тому він повинен завчасно бракувати погано підігнані деталі.
При поганій прилягаємості\зазорах, заплавка збільшує зварювальну ванну.
Це призводить до значних перевищень температурного режиму. А це тягне
за собою нерівномірність та внутрішні напруги в деталі, які частково можна
пом*якшити подальшою термообробкою(що не завжди можливо).
Коротше, все потрібно робити гарно з самого початку, починаючи з вибору
матеріалу на базі.
Вибачайте що "умнічаю". Улыбающийся
Записан

Поза межею реальностi...
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #179 : 23.04.2017, 13:42:18 pm »

А можна спитати матеріал труб на рамі, і чим саме варили? Бо фото трохи спотворює вигляд поверхонь та швів.
Записан

  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004