Ищем для сотрудничества владельцем, пилотов вертолетов и самолетов
Andrey1972:
Цитата: Геннадий Хазан от 21.04.2016, 23:03:05 pm
Andrey1972 а разве Вам лень почитать основной авиационный закон под названием Воздушный Кодекс?
Геннадий, я знаком с ВК, а также прекрасно знаю, что лицензия PPL не дает право работы по найму и за вознаграждение, и ни в коем случае не призываю никого нарушать закон. Однако речь не обо мне. В сообщениях выше неоднократно ссылались на уголовную ответственность. Я не юрист и с Уголовным Кодексом не знаком (не нужно опять писать, что незнание закона не освобождает от ответственности). Просьба к тем, кто компетентен в этом вопросе, дать конкретную ссылку на уголовную статью - я думаю, что такая ссылка будет полезна всем форумчанам.
Кацо:
Цитата: Andrey1972 от 21.04.2016, 18:30:12 pm
Дайте людям конкретную ссылку на раздел воздушного кодекса Украины, а также на статью УК и не будет лишних вопросов.
Ну вот например конкретная ссылка на сайт ДАСУ - http://avia.gov.ua/documents/Administrative_Services_Licensing/Activities_licensed/24564.html
Хотя в нашем случае покатушки это скорее не перевозка пассажиров а "авиационые работы", но это уже что называется "участковому расскажешь"
Morgan:
« Не знание закона не освобождает от ответственности и не делает человека умнее.»
ВК Украины
Стаття 1. Визначення термінів
8 ) авіаційний перевізник (авіаперевізник) - суб'єкт господарювання, що надає послуги з перевезення пасажирів, вантажу, пошти повітряним транспортом;
11 ) авіація загального призначення - авіація, що не використовується для здійснення комерційних повітряних перевезень і виконання авіаційних робіт;
75 ) пасажир - фізична особа, яка перевозиться повітряним судном за згодою перевізника відповідно до договору перевезення, крім членів екіпажу та додаткових спеціалістів на борту повітряного судна, працівників експлуатанта повітряного судна, уповноваженого представника відповідного національного органу регулювання та осіб, які супроводжують вантаж;
78) повітряне перевезення - перевезення пасажирів, багажу, вантажу або пошти, яке здійснюється повітряним судном на підставі відповідного договору повітряного перевезення;
Стаття 126. Відповідальність за порушення законодавства в галузі цивільної авіації
1. За протиправні дії юридичні і фізичні особи, діяльність яких пов'язана з використанням повітряного простору України, розробленням, виготовленням, ремонтом та експлуатацією авіаційної техніки, здійсненням господарської діяльності в галузі цивільної авіації, обслуговуванням повітряного руху, забезпеченням безпеки авіації, несуть відповідальність згідно із законом.
Стаття 127. Фінансові санкції, що застосовуються до юридичних осіб - суб'єктів авіаційної діяльності
1. За правопорушення в галузі цивільної авіації до юридичних осіб - суб'єктів авіаційної діяльності застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу: ……..
Н А К А З
N 486 від 07.12.98
Правила видачі свідоцтв авіаційному персоналу в Україні
5.3.2.1. Свідоцтво приватного пілота (літак/вертоліт), термін
дії якого не скінчився, дає його власнику право виконувати
функції, але не за платню:
а) КПС на ПС з одним пілотом, максимальна злітна маса якого
5700 кг і менше, що не виконує польоти з метою отримання прибутку;
б) другого пілота (де потрібен другий пілот) на ПС з
максимальною зльотною масою 5700 кг і менше, що не виконує польоти
з метою отримання прибутку;
При́быль — положительная разница между суммарными доходами (в которые входит выручка от реализации товаров и услуг, полученные штрафы и компенсации, процентные доходы и т. п.) и затратами на производство или приобретение, хранение, транспортировку, сбыт этих товаров и услуг. Прибыль = Доходы − Затраты (в денежном выражении).
Исходя из положений ВКи Правил пилот не должен быть субъектом предпринимательской деятельности, связанной с перевозкой и выполнением иных авиа работ. Не должен сознательно организовывать"покатушки" с целью получения прибыли. Но может получить компенсацию за потраченное топливо, масло, расходники, затраты на поддержание ЛГ ВС, свою медицину, додаток, «урегулирование» вопросов с различными органами и т.д. в пересчете на единицу времени выполненного полета для удовольствия родных, знакомых и иных лиц стремящихся в небо. Лишь бы эта компенсация не превышала фактических расходов полета.
Вопрос заслуживает вынесения в отдельную "Правовую" тему.
Andrey1972:
Уважаемый Morgan, надеюсь, что Ваше высказывание "...и не делает человека умнее" было не в мой адрес?
Но тем не менее никто, в том числе и Вы, не дали конкретной ссылки на статью УК Украины.
ussr:
Ст. 281, КК України
Порушення правил повітряних польотів.
1. Порушення правил безпеки польотів повітряних суден особами, які не є працівниками повітряного транспорту, якщо це створило небезпеку для життя людей або настання інших тяжких наслідків, -
караєтся штрафом до ста неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
2. Ті самі діяння, якщо вони спричинили потерпілому середньої тяжкості тілесні ушкодження або завдали великої матеріальної шкоди,-
караються позбавленням волі на строк від двох до пяти років.
3. Діяння, передбачені частинами першою або другою цієї статті, якщо вони спричинили загибель людей, або інші тяжкі наслідки,-
караються позбавленням волі на строк від пяти до дванадцяти років.
Навигация