Самоделы - единомышленники !
DAMIR:
Цитата: петро нестеров от 06.02.2016, 23:01:59 pm
можно для примера взять мощность бензогенераторов, она составляет 55%-60% от мощности привода генератора
Т.е., если ДВС на генераторе выдает 2 кВт., то электродвигатель даст 1.2 кВт.?
Я не думаю что там (на бытовых генах) всё очень правильно посчитано. Так, с запасом.
Toris:
Цитата: DAMIR от 06.02.2016, 23:08:23 pm
Т.е., если ДВС на генераторе выдает 2 кВт., то электродвигатель даст 1.2 кВт.?
Я не думаю что там (на бытовых генах) всё очень правильно посчитано. Так, с запасом.
Думаю, що ДВС для бензогенераторів беруть з двократним запасом з міркувань еластичності, економічності та довговічності.
Цитата: DAMIR от 06.02.2016, 22:49:29 pm
Виникло питаннячко...
Хто в темі- будь-ласка, розтлумачте.
На оригинальність не претендую, просто для роздумів.
Уявімо систему з ДВС, який крутить генератор, та електродвигун,
який працює від того самого генератора.
Питання- скільки втратимо КПД при такій передачі потужності?
Звісно, все правильно підраховано та зібрано.
Якщо електронний перетворювач генератора видає найчистішу синусоїду і здатний пережити реактивність електродвигуна - то нічого не втратимо, якщо рахувати від розетки генератора.
DAMIR:
Коротше кажучи, суть така- теоретично потрібно розмістити двигун, припустимо одномістного літака, за сидінням пілота, а тягнучий гвинт попереду. (як на Аерокобрі)
Можна механічно карданом передати потужність, що логічно.
От цікаво, чи можливо (точніше, доцільно) це зробити електричним шляхом.
Toris:
Електродвигун для роботи в неперервному режимі (режим S1) значно важчий від еквівалентного ДВС - великий поперечний переріз дроту котушок, щоби не сильно грівся. Генератор буде аналогічний за масою. І довершить цей кошмар ДВС, ККД якого завдяки генератору і електродвигуну ми занизили хай на 30%, через що треба потіжніший ДВС брати. :)
Дешевше повторити рішення "Аерокобри".
...Є ще така штука... сельсинами зветься. Це пара синхронних трифазних двигунів, з"єднаних між собою певним чином. Обертаєш один - інший обертається на той самий кут. Але все одно для великого моменту гвинта потрібні потужні двигуни, тому безглуздо, згідно попереднього абзацу.
DAMIR:
Ви ж не забувайте, що прогресс не стоїть на місці. :)
Просто, я не знаю тонкощів, але є електродвигуни придатні до таких речей.
Кардан також має вагу, плюс редуктор, муфти, кріплення цього кардану...
Навигация